Toon posts:

DAEMON-TOOLS probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem met DAEMON-TOOLS V.3.11:

Er staat dat je van een IMAGE.ccd bestand, dit bestand heb ik gemaakt met CloneCD, een virtuele schijf van kan maken. Alleen dit lukt niet geeft de hele tijd een fout melding:

UNABLE TO MOUNT IMAGE. UNABLE TO ACCESS IMAGE FILE.

Gebruik eerst CLONY XXL voor het scannen van de CD, dan stuurt die het met de juiste instellingen naar CLONE CD. Kan van de IMAGE.ccd wel een cd branden die het wel goed doen.

Doe ik iets verkeerd of werkt het programma niet goed?!?

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

.ccd is toch niet het bestand met de eigenlijke data? CloneCD leverd 3 bestanden: 1 kleine, 1 grotere en 1 hele grote zeg maar...
Je moet ze wel alle drie hebben... overigens een beetje weird dat je dan wel CD kan branden dus dat zal het maybe toch niet zijn...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-12 21:42

bonzz.netninja

Niente baffi

tja, je hebt iig 3 files nodig ja. Ik gebruik deamon meestal met 1 bin en 1 cue. dat werkt ook prima. Maar met ccd's zou het ook moeten gaan.

Is je ccd wel de goede (zeg maar dat hij wel verwijst naar je iso of bin)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je zou zeggen dat het bestand in gebruik is, maarja dan kun je het ook niet branden. Vaag

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Misschien moet je nog eens een image trekken met CloneCD en een .cue aanmaken en deze mounten. Kan toch ook met DT?

Zorgen dat je dan (met .cue = 4) files in zelfde folder hebt!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een .cue bij een CloneCD image? Lijkt me niet

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

jazeker wel, clonecd kan ook cue-files maken, jij hebt een oude versie die dat niet kan.
Pagina: 1