Toon posts:

Filemanager voor Gnome

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind Nautilus nogal traag reageren, en dat werkt niet echt fijn, maar Nautilus ziet er wel goed uit.

Zijn er andere filemanagers (niet GMC) die goede functionaliteiten bieden onder Gnome, n er ook goed uitzien?

Verwijderd

rox...snel, mooi, makkelijk!
http://rox.sourceforge.net/

nieuwe nautilus versies schijnen sneller te zijn, toch blijf ik nautilus te traag vinden.

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:37
uhm, mc :) is mijn favoriet. Of gentoo (niet de distro)?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Endeavour2? lijkt op explorer, maar dan lelijker :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Op dinsdag 04 juni 2002 14:05 schreef poeyerke het volgende:
Ik vind Nautilus nogal traag reageren, en dat werkt niet echt fijn, maar Nautilus ziet er wel goed uit.

Zijn er andere filemanagers (niet GMC) die goede functionaliteiten bieden onder Gnome, n er ook goed uitzien?
Wat dacht je van GMC? Was vroeger de standaard, en kan je desktop ook nog eens vervangen. Je desktop wordt namelijk door Nautilus gemaakt, en dat kan GMC zo over nemen. GMC vindt je gewoon tussen de install RPM's van Gnome, en waarschijnlijk staat ie zelfs al geinstalleerd.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
heb net (omdat ik er hier erg veel positieve reacties over hoorde) rox ff geinstalleerd. moet zeggen. van die reacties is niets gelogen, loopt als een trein (maar dan niet te laat ;)).

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 16:47 schreef DGTL_Magician het volgende:

[..]

Wat dacht je van GMC? Was vroeger de standaard, en kan je desktop ook nog eens vervangen. Je desktop wordt namelijk door Nautilus gemaakt, en dat kan GMC zo over nemen. GMC vindt je gewoon tussen de install RPM's van Gnome, en waarschijnlijk staat ie zelfs al geinstalleerd.
Ik vind het jammer dat ik bij GMC niet verhinderen kan dat hij de desktop overneemt :/

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

Nieuwe versies van Nautilus die ook in Gnome 2 zit is de snelheid sterk verbeterd
Pagina: 1