Toon posts:

CaseMods Zaken In Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er in Nederland Zaken/Winkels die aangepaste kasten verkopen????

Verwijderd

Welkom op Got

Lees eerst ff de FAQ en de andere sticky topics.

En dan help ik je ook nog een beetje: www.recom.nl

en er zijn er nog veel meer

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Recom is idd een goede, maar casemodden is er toch juist omdat het leuk is om te doen :) Gooi je originaliteit in de strijd en maak iets leuks van je case :)

/me heeft ook een designcase, maar ook die wordt gemod binnenkort :)

Ow ja, en reken er dus maar op dat pre-modded cases erug duur zijn.

Welkom op GoT :)

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
Slotjah >:) (Jah, zo gaat dat hier he :o )

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:49 schreef Tomaat het volgende:
Slotjah >:) (Jah, zo gaat dat hier he :o )
Heb je wel de FAQ gelezen dan :? Beetje roepen om slotjes :P

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
Op dinsdag 04 juni 2002 13:52 schreef Capice het volgende:

[..]

Heb je wel de FAQ gelezen dan :? Beetje roepen om slotjes :P
Ik zal het nooit meer doen ;( Zijn we nu weer vriendjes? :)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Hier: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22 staat dit topic: [topic=324186/1/25] bovenaan, kijk daar maar eens in.

Welkom op GoT. Je ziet dat het hier soms niet al te vriendelijk is als het om nieuwe mensen gaat. Dit komt doordat er de laatste tijd steeds meer mensen op het forum komen die vragen stellen die al heel vaak beantwoord zijn.

Als je een topic wil openen, lees dan eerst de faq eens goed door en gebruik de search. 9 van de 10 keer zul je daar je antwoord vinden.

Veel plezier verder op GoT! :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
Op dinsdag 04 juni 2002 14:41 schreef -=MOL=- het volgende:
Hier: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22 staat dit topic: [topic=324186/1/25] bovenaan, kijk daar maar eens in.

Welkom op GoT. Je ziet dat het hier soms niet al te vriendelijk is als het om nieuwe mensen gaat. Dit komt doordat er de laatste tijd steeds meer mensen op het forum komen die vragen stellen die al heel vaak beantwoord zijn.

Als je een topic wil openen, lees dan eerst de faq eens goed door en gebruik de search. 9 van de 10 keer zul je daar je antwoord vinden.

Veel plezier verder op GoT! :)
Imo pak jij het op de goede manier aan, gewoon normaal reageren en niet direct zo van ik zit hier al langer en jij bent de noob en ga jij maar ff de FAQ lezen e.d. Opzich moet je dat uiteraard melden, maar wel op een normale manier .. jij ( MOL ) doet dat naar mijn idee op de normale, vriendelijke manier... ik d8 dat al bijna niet meer mogelijk was :)

/edit: ook van mij.. veel plezier hier :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 04 juni 2002 14:48 schreef J-rom het volgende:

[..]

Imo pak jij het op de goede manier aan, gewoon normaal reageren en niet direct zo van ik zit hier al langer en jij bent de noob en ga jij maar ff de FAQ lezen e.d. Opzich moet je dat uiteraard melden, maar wel op een normale manier .. jij ( MOL ) doet dat naar mijn idee op de normale, vriendelijke manier... ik d8 dat al bijna niet meer mogelijk was :)

/edit: ook van mij.. veel plezier hier :)
Ach ja, soms doe ik het ook weleens hoor, maar vandaag is dit de 3e keer dat ik zo'n mooi verhaaltje typ volgens mij. Ik zeg altijd maar een betere wereld begint bij jezelf *D

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
welke zaken zijn er dan nog meer?????

is er ook een site waar alle winkels/zaken van nederland zijn???

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-03 13:01
Je moet natuurlijk wel de reply's lezen die er gegeven worden. Mol raad je net aan dat je even de search optie moet gebruiken en hij geeft je een voorbeeld van een topic een vervolgens ga je gewoon veder waar je gebelven was zonder naar de raad van de al wat "oudere" tweakers te luisteren :?

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 04 juni 2002 15:45 schreef Heli0s het volgende:
Je moet natuurlijk wel de reply's lezen die er gegeven worden. Mol raad je net aan dat je even de search optie moet gebruiken en hij geeft je een voorbeeld van een topic een vervolgens ga je gewoon veder waar je gebelven was zonder naar de raad van de al wat "oudere" tweakers te luisteren :?
Dat oudere is iid wel toepasselijk... 19 jaartjes oud hier :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42

Epsilon

Op dinsdag 04 juni 2002 22:50 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Dat oudere is iid wel toepasselijk... 19 jaartjes oud hier :)
leeftijd zegt hier weinig..
hoop ik..

* Epsilon is 17 jaartjes jong :/

Verwijderd

Kijk voor de gein eens op www.tweakers.net rond, daar is enorm veel over winkels te vinden en voor de rest is het wel uit dit topic gebleken dat dit niet echt gewenst is denk ik :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.