Toon posts:

Alcatel Tweak + MS ISA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe je het modem (speedtouch home) zo kan tweaken dat je je externe ip vanaf binnen kan benaderen. Ik gebruik nu isa maar ik kan dit nooit testen omdat hij getweaked is met NAT. Ik heb wel eens gehoord van DHCP_spoof of zoiets maar dan kun je hem alleen voor die PC gebruiken en niet delen. Wie heeft een mooie oplossing voor mij. Voor de duidelijkheid de situatie is als volgt:

Clients -> ISA Server -> Alcatel Speedtouch Home (getweaked naar Pro) -> internet.

Verwijderd

Ik zet in mijn HOSTS file de domeinen die ik host met hun interne adres.. dan kan je er tenminste wel naartoe browsen alleen niet via buitenom dus..

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op dinsdag 04 juni 2002 13:48 schreef Kerrick het volgende:
Ik zet in mijn HOSTS file de domeinen die ik host met hun interne adres.. dan kan je er tenminste wel naartoe browsen alleen niet via buitenom dus..
Klopt. Is voor zover ik weet de enige mogelijkheid ook

iRacing Profiel

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:08
Waarom laat je die ISA server niet netjes alles afhandelen mbt tot internet sharing? Dan kun je tenminste gewoon SIP Spoof gebruiken (of als je dat niet ziet zitten, tevreden zijn met DHCP Spoof en dat gaan gebruiken)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een handleiding gevonden en zag dat je een domein moest ingeven. Wat moet ik daar invullen als ik geen domein geregistreerd heb. Een fake domein of zoiets???

Verwijderd

Topicstarter
Alles is gelukt alleen zat ik te prutsen met het register maar nadat ik het subnetmask op 255.255.255.254 had gezet en daarna verandert ging het wel goed. Alleen even kijken of ik het modem nog kan benaderen daar had gisteren problemen mee.
Pagina: 1