Toon posts:

P4T-533c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er al ervaring met de Asus P4T-533c, heb dit bord nu al een paar dagen met de volgende specs:
-P4 1.6a Processor
-p4t-533c Mobo
-Gainward 2mx 64 mb Gra.kaart
-Hercules Fortissimo2 Gel.kaart
-2x128mb pc800 samsung
-60 Gieg maxtor d470x
-lite-on dvd
-lite-on 24x brander

En heb voortdurend problemen met games(mohaa,gta3,jediknight2) men driver voor de gf2mx is detonator XP 23.12.Iemand met voorstellen ?

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Ik zou eens beginnen met een andere Detonator te installeren.

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Verwijderd

Nou heb je zo'n systeem :9~, koop je er een MX video kaart
op!!! Koop dan die AOpen Geforce 2 GTS voor 59 euro! Die heb
ik nu ook, en hijs fijn :)

Welke detonator drivers kun je beste voor XP hebben?

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op dinsdag 04 juni 2002 13:21 schreef David_C het volgende:
...
En heb voortdurend problemen met games (mohaa,gta3,jediknight2) men driver voor de gf2mx is detonator XP 23.12.Iemand met voorstellen ?
Beschrijf de problemen eens.

Verwijderd

Topicstarter
Voortdurende vertragingen, geen optimale details zoals vuur uit de loop bij mohaa, en die gf 2 mx had ik nog liggen ben aan het wachten op de Ti 4200.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:51 schreef David_C het volgende:
Voortdurende vertragingen, geen optimale details zoals vuur uit de loop bij mohaa, en die gf 2 mx had ik nog liggen ben aan het wachten op de Ti 4200.
Gelukkig! Is dat de GeForce 2 MX met dualhead? AGP enzo, zo
ja, contact me dan maar, die wil ik dan wel van je kopen :)

109499315
*snip*@hotmail.com

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 11-02-2025 15:49 ]

Verwijderd

In welke resolutie speel je die spelen? Ik heb het bord ook maar ik heb nergens problemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel op 1024x768 32 kleuren, en het hele vreemde is dat Gta3 op men PII 350mhz nog beter draaide. Lig al een tijdje te denken dat het iets met men bios instellingen te maken heeft, maar welke ?

Verwijderd

Ik denk eigenlijk dat het aan je Geforce 2 mx ligt. Gta 3 is gewoon slecht geport van de ps2 naar de pc, bij de een draait het perfect op een 400mhz en bij de ander draait het niet op een 1.x Ghz.

Kijk eens hoeveel 3dmarks je haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb nu een Leadtek Ti4400 My Vivo erin geschroeft en alle problemen met games zijn voorbij alles loopt weer als een zonnetje. Maar heb nu weer nieuwe problemen, maar die zijn voor een andere thread.
Pagina: 1