[UO] Weer zin ? Kom hier.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:16
Oi,

Ik heb gemerkt dat er toch een aardig aantal Nederlanders zijn die Ultima Online spelen. (Of speelden)

Nu speel ik op een shard (Oblivion) waar zeer weinig (zeg maar geen) Nederlanders zitten,

De shard is verder perfect : goede regels, echt nooit lag,
aardige mensen.

Enigste probleem is, Er zitten weinig NL'ers (zeg maar geen, ik heb ze nog niet gezien) En het is toch altijd wel leuker om met je eigen landgenoten een quest te doen of een dorp te maken :7 (imho)

Dus als je zin heb om te playen :

1- check de site www.oblivion2.com
2- download de files die nodig zijn (client, hues, login enzo)
3- vraag een account aan (duurt dag of 2) 8-)

Have fun!

Btw : Mijn naam daar is Youkai ;)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Snap er niks meer van.
Voor UO moet je toch een abbo hebben :?

• H3llSiNG
Nee, dit is een gratis server die gewoon gehost word bij iemand thuis die er verstand van heeft en een vette t3 heeft.

Je hebt natuurlijk ook Ultima online zelf nodig

dit kan :

Ultima online : Lord blackthorne's revenge zijn (de 2d install) Te verkrijgen deze dagen bij de free record shop (mischien nog wel bij meer winkels, dunno)
Ultima online : Second age, Wel eens zien liggen bij zo`n 1000 spellen dump zaak voor 10 euro ofzo :7

:+

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11
Ik heb erg lang UO gespeeld. En het laatste jaar van mijn UO carriere heb ik op The Darkside shard gespeeld. Ook een leuke shard, goede regels, maar op welke shard ik ook kom, het is zoooo godse moeilijk om een beetje een behoorlijk huis te krijgen.

Op The Darkside was een towertje al te duur, en op OSI shards was er gewoon geen ruimte meer. Beetje jammer want met UO is het best handig om een huisje te hebben...

Anyways, ik zal es kijken of ik mijn UO CD'tje misschien nog een keer uit het stof haal :)

Join het GoT Pulse-Team!

• H3llSiNG
Op oblivion is dat geen probleem, je kan er static huisjes kopen (die er al staan) en housing deeds : http://www.oblivion2.com/houses.htm

Ook versieren GM's je huis met spullen die je in een museum kan bekijken (voor een zacht prijsje) (Gp's ofcourse)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb ultima online: third dawn.
Ik kan alleen nooit op die shards spelen met de 3d client.
Kan dat met deze wel ?

• H3llSiNG
Check hier : http://www.oblivion2.com/uo3d.htm

says it all ;)

Verwijderd

dicht.

werving leden enzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.