Toon posts:

Geforce 2 OC'ing met de nieuwe XP drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat verscheidene oudere threads gelezen maar daar wordt alleen maar gesproken over OC'en van een GF2 in combinatie met de oudere detonator drivers zoals 12.41 etc..

Nu heb ik Windows XP pro met de Detonator 28.31 drivers en daar werkt dus geen enkele oplossing voor die wel werken met de oudere drivers.

Het vreemdste is zelfs dat de 28.31 drivers niet eens gezien worden in XP als je gaat kijken bij de driver info. Daar wordt dan aangegeven "windows XP default 17.01.2001" iets in die geest.
Als ik dan een oudere 23.11 driver installeer wordt die WEL herkent, maar die is nog niet Microsoft XP certified, dus die geeft wat probleempjes bij de instellingen.

iig, weet er iemand een proggie, zoals coolbits, die WEL werkt onder XP met de nieuwe drivers??..
Ik krijg het niet voor elkaar.

Thnx

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Je kan gewoon NVmax of powerstrip ofzo gebruiken. Kijk bij driver en bios updates op de frontpage, daarmee kan je je videokaart ook OC'en.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:50
Als je es gaat zoeken met google naar een tweak proggie voor zo'n videokaart.

Maar ja er zijn hier wel es wat luiere mensen.
Hier http://www.guru3d.com/download/geforcetweakutility/GTH/GTHsetup.exe

Ik hoop dat je er hier wat aan hebt

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, heb het gedownload..
Ga het vanavond proberen..

Iemand nog suggesties??
Ik heb dus een GF2 GTS 32 MB, hoe ver kan ik die overclocken zonder dat de IC'tjes smelten? :P

En nu ik toch bezig ben....iemand nog suggesties hoe ik mijn DELL PHOENIX bios kan OC'en??...
Die zit helemaal dichtgespijkerd, ik kan bijn niks aanpassen, laat staan overclocken.
Is er een manier om die "open" te krijgen??

Thnx again

P.S. ik HEB gezocht en geprobeerd...maar juist voor dit soort dingen is dit forum toch??..anders zitten jullie zonder baan/hobby/addiction :D

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op dinsdag 04 juni 2002 12:33 schreef GuaRRand het volgende:
Thnx, heb het gedownload..
Ga het vanavond proberen..

Iemand nog suggesties??
Ik heb dus een GF2 GTS 32 MB, hoe ver kan ik die overclocken zonder dat de IC'tjes smelten? :P

En nu ik toch bezig ben....iemand nog suggesties hoe ik mijn DELL PHOENIX bios kan OC'en??...
Die zit helemaal dichtgespijkerd, ik kan bijn niks aanpassen, laat staan overclocken.
Is er een manier om die "open" te krijgen??

Thnx again

P.S. ik HEB gezocht en geprobeerd...maar juist voor dit soort dingen is dit forum toch??..anders zitten jullie zonder baan/hobby/addiction :D
Ja, daar is idd het forum voor, alleen door de nieuwe gebruikers worden sommige vragen weleens 3x per dag gesteld. Telkens een nieuw topic, dus eigenlijk forum vervuiling. Antwoorden op heeeeel veel vragen zijn via de search te vinden.

Waarschijnlijk is je bios niet open te breken, maar met een programma zoals softFSB kun je software matig je fsb overklokken.

Zoek en gij zult vinden.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 13:33 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Ja, daar is idd het forum voor, alleen door de nieuwe gebruikers worden sommige vragen weleens 3x per dag gesteld. Telkens een nieuw topic, dus eigenlijk forum vervuiling. Antwoorden op heeeeel veel vragen zijn via de search te vinden.

Waarschijnlijk is je bios niet open te breken, maar met een programma zoals softFSB kun je software matig je fsb overklokken.

Zoek en gij zult vinden.
Ik weet, ik weet, ik had ook al gezocht maar kon niks vinden.
Anyway, thats not the point :)

Ik zal vanavond eens aan de slag gaan...
Als er iemand nog tips heeft over de max. snelheid die ik kan proberen etc.., ik hoor het graag.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Op dinsdag 04 juni 2002 13:45 schreef GuaRRand het volgende:

Ik zal vanavond eens aan de slag gaan...
Als er iemand nog tips heeft over de max. snelheid die ik kan proberen etc.., ik hoor het graag.
En dat zijn nou net de dingen waarbij de SEARCH je geweldig kan helpen

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:41
Check dit:
[topic=235012/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.