Toon posts:

quicknet naar chello?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zou vanacht overschakelen naar chello..ze hebben geen moer uitgevoerd...any other quicknet member hetzelfde prob?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Er is wel wat gebeurt anders. Minder hops. :9

Maar hoe kom je erbij dat het in z'n geheel naar Chello over zou? Of ben ik weer eens niet op de hoogte :{ :)

Verwijderd

Topicstarter
lol er staat dat we worden overgeschakeld..ik heb boek met cd van chello gekregen + brief van nieuwe wachtwoorden en usernames + mailservers

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 04 juni 2002 12:03 schreef MetHod het volgende:
Er is wel wat gebeurt anders. Minder hops. :9

Maar hoe kom je erbij dat het in z'n geheel naar Chello over zou? Of ben ik weer eens niet op de hoogte :{ :)
Ik lees nergens dat hij aangeeft dat het in z'n geheel over zou gaan. In Alkmaar zou idd Quicknet Chello worden, maar hier in Bergen niet. Alkmaar heeft altijd al een ander kabelsysteem gehad, dus raar is het niet.

Ik denk niet dat je er veel van zult merken, gewoon omdat de bekabeling hetzelfde blijft. 't Enige wat anders zal zijn is dat je je POP3-server enzo opnieuw moet instellen. Maar als het goed is heb je een heel pakketje met leuk foldermateriaal thuisgekregen (althans, dat had een collega van mij).

[Edit]
Op dinsdag 04 juni 2002 12:07 schreef tekz het volgende:
lol er staat dat we worden overgeschakeld..ik heb boek met cd van chello gekregen + brief van nieuwe wachtwoorden en usernames + mailservers
Dat zeg ik :P

• Arnout
Op dinsdag 04 juni 2002 12:07 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat hij aangeeft dat het in z'n geheel over zou gaan. In Alkmaar zou idd Quicknet Chello worden, maar hier in Bergen niet. Alkmaar heeft altijd al een ander kabelsysteem gehad, dus raar is het niet.
Het was al gedeeltelijk, dus geheel hing al een beetje in de lucht. ;)

Hmmmz ik zal de post maar eens gaan checken. :P
Op dinsdag 04 juni 2002 12:07 schreef Compubiter het volgende:
Ik denk niet dat je er veel van zult merken, gewoon omdat de bekabeling hetzelfde blijft. 't Enige wat anders zal zijn is dat je je POP3-server enzo opnieuw moet instellen. Maar als het goed is heb je een heel pakketje met leuk foldermateriaal thuisgekregen (althans, dat had een collega van mij).
Errmmm, wat dacht je van de 'service'. Die zal toch wel veranderen? :{ :)

Verwijderd

Topicstarter
hoezo download ik dan nog met crappy 60kb/s..en is me host op irc quicknet en me ip nog hetzelfde + ik haal mail op van pop3.quicknet.nl

• Arnout
Op dinsdag 04 juni 2002 12:10 schreef tekz het volgende:
hoezo download ik dan nog met crappy 60kb/s..en is me host op irc quicknet en me ip nog hetzelfde + ik haal mail op van pop3.quicknet.nl
Ik denk dat ze de modemcap er wel op laten. :)

Verwijderd

Topicstarter
oh nee sorry oppeens gaat ie 120kb/s HEHE

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 04 juni 2002 12:10 schreef tekz het volgende:
Dit zal ook nog wel een tijdje zo blijven. Dat ze overstapten van Multikabel naar Quicknet heb je er toch ook niet al teveel van gemerkt. Behalve dat je wel je adressen aan moest passen.
Op dinsdag 04 juni 2002 12:09 schreef MetHod het volgende:
Errmmm, wat dacht je van de 'service'. Die zal toch wel veranderen? :{ :)
Mwa, dat de service in bijvoorbeeld Amsterdam bagger is wil niet meteen zeggen dat het hier ook minder gaat worden. Gelukkig val ik nog onder Quicknet :P
Pagina: 1