super orb wordt kokend heet maar proc niet

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
hoe kan dit ,soms hangt mijn pc als ik dan in me bios kijk is me temp ineen 90 graden wat is een beetje goede koeler voor een amd athlon 1,2 ghz??? er ligt al een soort vreemde koeler in (zo'n ding met 2 fans die je in een cd rack legt met een gril aan de voorkant)

Verwijderd

omg 90 graden? dat is ongeveer de MAx TEMP van een Athlonnetje kerel, ik ben bang dat als jij niet snel een nieuwe cooler koopt, jij een sleutelhanger erbij hebt :P.

Geef even duidelijk aan wat je wil:

wil je stil? Wil je KEIHARD koolen, maar met veel noize? Geef even aan wat je beetje zoekt!

En waar slaat je topictitel op?

Verwijderd

pffff.... proficiat u bent de 345983434857392ste die de vraag stelt... wat is een goede koeler voor MIJN processor.
:Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r
kijk eens bovenaan deze pagina...
daar staan zo lettertjes door elkaar.
Op zich vormen die dan weer woorden..
ergens tussen die worden staat SEARCH
ok ok dit is in het engels ik zal het even voor je vertalen
ZOEK

als je hierop klikt kom je weer in een nieuw scherm terecht en dan kan je intypen wat je zoekt.
als je dan nog op dat knoppie onderaan gaat drukken dan vind hij zelfs nog resultaten...
toch gek wat ze tegenwoordig allemaal al kunnen he.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 04 juni 2002 12:07 schreef Cordobasdi het volgende:
pffff.... proficiat u bent de 345983434857392ste die de vraag stelt... wat is een goede koeler voor MIJN processor.
:Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r :Z :r
kijk eens bovenaan deze pagina...
daar staan zo lettertjes door elkaar.
Op zich vormen die dan weer woorden..
ergens tussen die worden staat SEARCH
ok ok dit is in het engels ik zal het even voor je vertalen
ZOEK

als je hierop klikt kom je weer in een nieuw scherm terecht en dan kan je intypen wat je zoekt.
als je dan nog op dat knoppie onderaan gaat drukken dan vind hij zelfs nog resultaten...
toch gek wat ze tegenwoordig allemaal al kunnen he.
doe even rustig, normaal reageren kan ook.
Ook al is de vraag idd voor de 345983434857392ste keer gesteld, dan kan er nog wel normaal antwoord naar die persoon worden gegeven.

[ontopic]
Bekijk deze topic eens: [topic=378757/1/25]
Waarschijnlijk zal daartussen wel een antwoord staan.

39

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Je loopt de eur uit, gaat naar de dichts bij zijnde computershop.. daar vraag je naar een coeler die stil is voor een amd 1800/2000 zet hem op 7 volt... lekker stil... en klaar ik kees! als je het niet kan neem je je pc mee en laat je het daar doen... snappie :Z

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:41
Gebruik ff de search en luister naar Homedisc :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.