Toon posts:

overklocken xp 1700+

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een XP 1700+ en als cooler en Akasa Silver Mountain met Delta AFB0612EH - 60 x 60 x 25 mm. (is dit trouwens een goede Cooler?) Ik zou graag willen weten hoe deze het beste kan overklocken. Ik weet dat ik de CPU dan moet Unlocken,Ik weet alleen niet wat daar nou precies de beste manier voor is. Ik heb verhalen gehoord van een simpele zilverstift tot aan mensen die met een dremel de CPU te lijf gaan. Nou wil ik best tweaken maar ik heb er weinig zin in om
135 euro weg te gooien voor een nieuwe CPU.

Heeft er iemand ervaring met het overklocken van AMD XP CPU's? Zo ja wat is dan de beste en of
veiligste methode.

Voor de oplettende tweakers onder jullie, ja ik had deze vraag al eerder gesteld maar, om voor mij ombekende reden was mijn topic opeens verdwenen vandaar dat ik hem nog een keer post.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Simpelste is gewoon je FSB omhoog gooien, daar hoe je de CPU niet voor te unlocken. Pas als je met je multiplier wil gaan spelen, zal je inderdaad met zilververf aan de gang moeten. Die dremel heb je echt niet nodig hoor ;-)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:41
Op dinsdag 04 juni 2002 11:58 schreef swi het volgende:
Voor de oplettende tweakers onder jullie, ja ik had deze vraag al eerder gesteld maar, om voor mij ombekende reden was mijn topic opeens verdwenen vandaar dat ik hem nog een keer post.
Kijk hier eens:
[topic=514105/1/100]
En deze gaat nu ook op slot :)

Dit topic is gesloten.