As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.
Wat is een "siganture"? 
( Sorry, kon 't niet laten...
)
/on topic
Tja, ik weet niet precies meer wat de policy hierover is. Personnlijk kan ik er niet echt wakker van liggen.
Maar goed, veel mensen kunnen (en zullen) zich eraan storen...
( Sorry, kon 't niet laten...
/on topic
Tja, ik weet niet precies meer wat de policy hierover is. Personnlijk kan ik er niet echt wakker van liggen.
Maar goed, veel mensen kunnen (en zullen) zich eraan storen...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Is toch niks mis mee, hij vindt dat gelul over (mede)schuldig zijn onzin.
** laten we vooral niks over Pim zeggen, voor je het weet trap je op iemands tenen. **
/relax
** laten we vooral niks over Pim zeggen, voor je het weet trap je op iemands tenen. **
/relax
Ohw nee, ik zie hier een behoorlijke discussie uit komen 
Verder vind ik het aan de ene kant niet echt netjes dat het er staat maar toch niet zo heel erg denderend erg.
Zijn eigen mening.
Verder vind ik het aan de ene kant niet echt netjes dat het er staat maar toch niet zo heel erg denderend erg.
Zijn eigen mening.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik vind um niet kunnen... die ene geflipte gast is de moordenaar en niet de woorden van een andere politcus
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik vind 'm ook niet kunnen het is een regelrechte troll die de anti-links/anti-rechts discussie geen goed doet. ik verwijder hem ook.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.