VIA hardwaremonitor utility

Pagina: 1
Acties:

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb geen VIA driver cd bij mijn mobo gekregen en ik dacht van laat maar, ik download het wel even. (Anders zou ik moeten wachten tot het over de post kwam) Helaas kwam ik er gisteren achter dat de VIA hardware monitoring utility niet downloadbaar is :(

Zou een aardig iemand die mij kunnen meelen?
Email: countach@emux.net (gezipt graag, ik kan maar max 3mb in mijn mailbox hebben)

Bij voorbaat eeuwige dank ;)

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Is onderweg. :)

Verwijderd

Btw, is 700 KB gezipt.
Have fun.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
euh misschien rare vraag ... ik heb ook een via-chipset maar heb op de cd nix kunnen vinden??? watvoor util is dat??? want ik baal een beetje dat mobo-monitor niet werkt :o( en wil graag weten bijvoorbeeld watvoor temp mijn overgeklokte celly heeft!

Verwijderd

Met VIA HM kun je zaken als temperatuur van je kast, je CPU en het toerental van je CPU koeler bekijken.

Het staat in de directory VHM op de cd die bij mijn Abit KT7 zat.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Ik kun geen driver van Via 4in1 geinstalleerd worden onder WinMe .Alles geprobeerd ook handmatig maar niet gelukt . Heb iemand ook dezelfde probleem en goeie oplossing voor me ??? Dankuwel

• Daneel
Ik heb geen Asus bordje :o
en dus ook op de cd die util niet :'(

Verwijderd

ik ook niet , als ik kies voor via 4 in 1 kan ik alleen maar de .inf installeren en niet de agp en atapi driver ..... vaaaaaaaaaag onder ME :(

Verwijderd

Ik kon 4in1 gewoon instaleeren onder WinME. Geen problemen.

Verwijderd

Via hardware monitor is te downloaden van http://www.soltek.com.tw/English/download/drivers.htm

• Daneel
THANX!!! ga um meteen downen ... enne ... die 4-in-een ... geen probleem mee gehad onder ME ... anders moet je ze stukj voor stuk binnen halen en apart installeren???
Pagina: 1