toch een rotte cd denk ik....
Terug naar de winkel?
Terug naar de winkel?
But I thought YOU did the backups...
is gloednieuwe cd.........zou toch niet mogen of wel?
heb ff gepoetst maar ho maar.........helemaal niks
heb ff gepoetst maar ho maar.........helemaal niks
hele domme vraag misschien maar hoe doe ik dat want het bestand staat niet op de cd (schat dat het dus uitgepakt image of zo is........)
maar kan ook niet cancel doen of zo.........vaag
maar kan ook niet cancel doen of zo.........vaag
zou kunnen maar denk niet dat dat het probleem is.......hoe kan ik overnieuw beginnen?
overnieuw beginnen ? je bedoeld opnieuw installeren ?
gewoon opnieuw opstarten met cd en weer installeren.
gooi je gemaakte partities weg en maak ze opnieuw aan.
gewoon opnieuw opstarten met cd en weer installeren.
gooi je gemaakte partities weg en maak ze opnieuw aan.
ok just did.......dank! hopen dat het nu niet voorkomt
Verwijderd
Dit gaat toch om een kapotte of slechte cd... Die file staat wel degelijk op de cd... Hij staat in de directory /RedHat/RPMSOp dinsdag 04 juni 2002 12:05 schreef miel het volgende:
ok just did.......dank! hopen dat het nu niet voorkomt
Ik denk dat je ook nu teleurgesteld zult worden...
Ik zou zeggen, brandt de cd een keer opnieuw
Hij heeft hem gekocht in de winkel... dus hij moet juist terug gaan naar de winkel, en hem niet opnieuw brandenOp dinsdag 04 juni 2002 12:10 schreef razor_harm het volgende:
[..]
Dit gaat toch om een kapotte of slechte cd... Die file staat wel degelijk op de cd... Hij staat in de directory /RedHat/RPMS
Ik denk dat je ook nu teleurgesteld zult worden...
Ik zou zeggen, brandt de cd een keer opnieuw
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
CD terug over de balie gooien danOp dinsdag 04 juni 2002 12:16 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Hij heeft hem gekocht in de winkel... dus hij moet juist terug gaan naar de winkel, en hem niet opnieuw branden
of gewoon een install zonder die file........
zo ver ben ik nu......maar we zullen zien wattie doet.
en wederom looptie vast.......
zou het kunnen liggen aan het feit dat ik een oude writer als CD rom speler gebruik? (de writer zelf doet het niet meer maar als cd rom speler heb ik er nooit problemen mee gehad...)
zou het kunnen liggen aan het feit dat ik een oude writer als CD rom speler gebruik? (de writer zelf doet het niet meer maar als cd rom speler heb ik er nooit problemen mee gehad...)
Verwijderd
Dat zou heel goed mogelijk zijn... Maar ik ben er bang voor dat die cd gewoon niet goed is... RedHat CD's (originele) zijn vaak wat gammel... Ik heb het idee dat ze af en toe niet goed gecentreerd zijn, zodat ze gaan 'tollen' in je cd-rom speler. Probeer eens een andere cd-rom (die minder gevoelig is).Op dinsdag 04 juni 2002 12:21 schreef miel het volgende:
of gewoon een install zonder die file........
Heb nu mijn CD writer uit mijn andere pc eraan hangen en so far so good........ben nu al bezig aan de 2e cd dus probleem is al opgelost.........
thnx!
thnx!
Pagina: 1