Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Gedaan en niets gevonden. Gezocht op standaard speaker, standaard inspire en los inspire maar niets. Vandaar de vraag.Op dinsdag 04 juni 2002 11:31 schreef AMD_er het volgende:
zoeken![/url]
Ik ben nu ook aan het zoeken, ik laat het wel weten als ik wat heb gevonden. kunen we het misschien samen bestellen
www.triathlete.nl
Comptechworld heeft ze!!!!!!!!!!!!
Damn, 64 euro
Damn, 64 euro
www.triathlete.nl
Verwijderd
E 56,- zul je bedoelen. Die prijs is nog zonder "BTW" en transportkosten.Op dinsdag 04 juni 2002 15:41 schreef Scighera het volgende:
http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=282
E47,-
Even wat rondgevraagd in de vriendenring en Ikea (ja, ja) heeft speakerstandaards die we zouden kunnen gebruiken. Bovenop zit een vierkant staalplaatje voor je box en ze hebben een betonnen (!) voet dus lekker stabiel 
Volgens mij moet je met wat dubbelzijdig plakband een eind komen. Heeft iemand zoiets al gedaan ?
Dat zal toch stukken goedkoper zijn dan die 64 euro bij Comptechworld
Ik ga van de week eens kijken.
Volgens mij moet je met wat dubbelzijdig plakband een eind komen. Heeft iemand zoiets al gedaan ?
Dat zal toch stukken goedkoper zijn dan die 64 euro bij Comptechworld
Wij hebben hier thuis de korte exemplaren hiervan staan maar die zijn echt VEEL te groot om sattelites van de inspireset op te zetten! Dat zou echt geen gezicht zijn.Op woensdag 05 juni 2002 09:03 schreef Rincewind het volgende:
Even wat rondgevraagd in de vriendenring en Ikea (ja, ja) heeft speakerstandaards die we zouden kunnen gebruiken. Bovenop zit een vierkant staalplaatje voor je box en ze hebben een betonnen (!) voet dus lekker stabiel
Dat zal toch stukken goedkoper zijn dan die 64 euro bij ComptechworldIk ga van de week eens kijken.
Hm.. Jammer. Maar misschien dat een beetje LSM (Luidspreker Standaard ModdingOp woensdag 05 juni 2002 11:57 schreef Razorfist het volgende:
Wij hebben hier thuis de korte exemplaren hiervan staan maar die zijn echt VEEL te groot om sattelites van de inspireset op te zetten! Dat zou echt geen gezicht zijn.
Pagina: 1