Toon posts:

Waarom is dat HK topic over HlpDsK gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom? Ik wou net een nuttig bericht erin posten, nl:
Kan wel zijn dat HlpDsK niet om dit topic gevraagd heeft maar hij plaatst wel een bepaalde smiley in z'n sig en ondertitel. Vervolgens wordt er door iemand anders een topic over geopend en daarin zegt hij dat er iets is, maar niet wil zeggen wat.
Het plaatsen van de smileys kan ik dus niet anders afdoen dan aandachttrekkerij.

"Mensen mensen, er is iets met mij aan de hand, maar ik zeg niet wat!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---> LA en zet er ff een linkje bij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:33

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het is misschien al vaker gezegd, maar ik zou het lekker aan HlpDsK overlaten of hij het wel of niet hier wil posten.. Want in principe gaat het ons geen (waarschijnlijk) geen zak aan.. Mocht de tijd rijp zijn, zal HlpDsK zelf wel met het verlossende antwoord komen, of juist niet...

Let it rest people...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou dat topic NIET gesloten moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Topic is dicht en discussie is gesloten. Laten we hier aub niet weer overnieuw beginnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hey noem jij het lekker aandachttrekkerij, dan noem ik het uiten van wat je voelt. Laten weten dat je misschien niet zo lekker in je vel zit

En je weet inmiddels dat hij erg op z'n privacy gesteld is, als-ie het wil delen, dan zal hij er wel een topic over openen....

geen zin om hierover te gaan discusseren. Als jij het aandachttrekkerij vindt, so be it. Ik denk niet dat hij er erg graag meer aandacht bij wil hebben :{.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.