Weet iemand toevallig een prog. dat je makkelijk kan zien of er iets aan je MB defect is(BV IDE poort). Bios flash test of zoiets? Weet iemand dit toevallig. Moet een zooi Intel MB testen daarom.
volgens mij doet ie het of doet het niet!!
Kijk hier maar ff www.uxd.com of www.uxd.nl
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Dit zijn allemaal kaarten. Zijn er niet gewoon prog. bij die je gewoon onder windows kan draaien??
Nee hoor zijn ook bootfloppy's die zichzelf opstarten, hoeft niet je pc voor open
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Zou je de URL ff kunnen doorgeven dan want ik kan hem niet vinden
Nou deze dit is Quick Tech Pro en Ram Stress Test zijn allebij op floppy, hou er rekening mee zijn geen kinderprijsjes. Hier is die link:
http://www.uxd.nl/prod_info/pages/qtprofessional.html
http://www.uxd.nl/prod_info/pages/qtprofessional.html
Misschien zelf gaan testen...........
maar das ook uuuh nie echt fijn werk.
Stomme vraag hoor maar doe je dit vanuit een bedrijf, en ga je, of moet je dit vaker doen dan is die diagnostisch shit best een investering waard.
Jij wou bij een stapel mobo's stuk voor stuk Windows installerenOp dinsdag 04 juni 2002 11:27 schreef ccm1982 het volgende:
Dit zijn allemaal kaarten. Zijn er niet gewoon prog. bij die je gewoon onder windows kan draaien??
Die PHD is trouwens om te
Als het Intel mobo's zijn zou je wel eens wat info op www.intel.com kunnen vinden, al zijn ze meestal niet scheutig met OEM mobo info (probeer maar eens de NV430VX te vinden, snap je gelijk wat ik bedoel
Oslik blyat! Oslik!
Goedkoopste is 500/600 Euro dan heb je een set met 2 diskette's Quick Tech en RST...Op dinsdag 04 juni 2002 12:24 schreef dion_b het volgende:
[..]
Jij wou bij een stapel mobo's stuk voor stuk Windows installeren![]()
Die PHD is trouwens om te, maar de update van een bestaande kost al €160
, laat staan wat een nieuwe moet kosten ('bel voor prijzen'
)
Als het Intel mobo's zijn zou je wel eens wat info op www.intel.com kunnen vinden, al zijn ze meestal niet scheutig met OEM mobo info (probeer maar eens de NV430VX te vinden, snap je gelijk wat ik bedoel)
Yup, heb op een US site een prijs van US$1089 voor de PHD gezien.Op dinsdag 04 juni 2002 12:51 schreef Niels99 het volgende:
[..]
Goedkoopste is 500/600 Euro dan heb je een set met 2 diskette's Quick Tech en RST...Heb daar stage gelopen
* dion_b is bereid z'n broertje te verkopen voor zo'n ding
Oslik blyat! Oslik!
sisoft sandra?
wisdom is rarely common
Pagina: 1