Toon posts:

[VBA] Template in email met Access 97

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om een report te emailen in Access 97 gebruik ik DoCmd.SendObject. Mijn stuk code ziet er dan als volgt uit:

Private Sub mail_Click()
On Error GoTo Err_mail_Click

Dim stDocName As String

stDocName = "bestellingreport"
DoCmd.SendObject acReport, stDocName, , , , , "Bestelling", , , template.html

Exit_mail_Click:
Exit Sub

Err_mail_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_mail_Click

End Sub

Ik weet wel dat de template file een html file moet zijn. Echter als ik deze code probeer te draaien krijg ik de volgende error: Variable not defined. Hoe moet ik dan wel goed naar de template file wijzen? Ik kan wel in de body wat laten zetten maar een template is voor de gebruiker makkelijker aan te passen vandaar.

Alvast bedankt,

Ronald Vliegen

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Begin eens door het goede type variablen te gebruiken. template.html is niet een gedefineerde variabele. Dat zal vast een string moeten zijn....

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• aj-san
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 08:34
Op dinsdag 04 juni 2002 14:18 schreef ATS het volgende:
Begin eens door het goede type variablen te gebruiken. template.html is niet een gedefineerde variabele. Dat zal vast een string moeten zijn....
Ofwel zet "template.html" eens tussen quotjes ;)

Don't try... do. Or do not. There is no try. -- Master Yoda

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd. Werkt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ook al het pad aangegeven (a:\template.html) maar weer geen resultaat. Krijg verder geen errors maar in de email die gegenereerd word in Outlook Express staat alleen de attachment en de subject die ik van te voren heb gekozen. Er is nergens iets te zien van de template die ik heb gemaakt.