Toon posts:

Probleem FUJI A201 als USB PC CAMERA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een FUJI A201 gekocht, die sluit ik dus aan op mijn laptop (COMPAQ EVO N600C), ik zet hem op de stand DSC (foto's) en hij wordt perfect geinstalleerd en werkt ook perfect.
Vervolgens zet ik de camera op de stand PcC (USB CAM) en wederom zoekt ie naar een driver die hij vindt, vervolgens verteld WINDOWS 2000 PRO mij dat er geen digitale handtekening bij zit. Dit accepteer ik en vervolgens worden er bestanden geinstalleerd op mijn PC, plots verschijnt er een blauw scherm met de melding IRQL_NOT LESS OR LEASE dat ik nog net kan zien. Vervolgens start windows 2000 pro opnieuw op en zie ik vervolgens bij apparaatbeheer dat hij niet goed geinstalleerd is. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd met verschillende drivers die ik van de helpdesk gekregen heb maar steeds dat blauwe scherm.

Heeft hier iemand nog meer problemen mee gehad en weet die hier misschien een oplossing voor.

Bij voorbaat dank,

HENNYMCC

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al opgelost met het downloaden van de nieuwe USB drivers vanaf een amerikaanse server. :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03 09:07

Arno

PF5A

Geen verse draad, maar waar heb je die software gehaald :?

Ik kan nergens die software vinden, zelfs niet met Google ;(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

Iemand anders dan :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-03 21:32
Op donderdag 20 juni 2002 22:06 schreef Traag het volgende:
Iemand anders dan :?
ja ikke wel...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-03 21:32

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Arno

Arno

PF5A

tnkx ;)

Ik heb die site wel afgezocht, maar dat ding niet kunnen vinden.

Jeremy Clarkson

Pagina: 1