Asus A7V ,512mb el cheapo mem , Aopen1232a ,oldie Aopen dvd 6x ,40g maxtor & 45g IBM ,SB live 5.1 cheapo ver. Sony STR-DB 830 ,2x Infinity overture 1 & 2 x infinity Reference mkII & blaupunkt center 20 years+, Lenoxx dvd 9000
en vernieuw je dhcp en dan zal je wel weer een goed IP kregen, denk dat je account reset is en dat het chellosystem jou ziet als een netaangesloten users, zo ging t hier met @Home geloof ik ook. Monteur sluit kabelmodem aan, monteur sluit NIC aan, monteur gaat naar interne pagina, voert macadres etc. in, computer reboot en internet
(Vond later de link naar die page nog terug in mn history
Als je nou ff rondgekeken had op APS dan had je gezien dat je daar jezelf keurig kan aanmelden. Daarna krijg je een echt IP adres als je /renew doet.
APS is bedoeld om netwerkkaarten te kunnen aanmelden/wisselen/etc. Waarom jij er ineens op uitkomt terwijl je zulke dingen niet hebt gedaan is me een raadsel tenzij je door je verse windows installatie een andere netwerkkaart/MAC adres voor je chello hebt gebruikt.
* Rukapul ook. Wel balen dat ik het keyboard aan hem gegeven had toen hij het wachtwoord moest invoeren. Hij stond op het punt het te zeggen, maar ik dacht ff niet naOp dinsdag 04 juni 2002 09:26 schreef m-m het volgende:
(Vond later de link naar die page nog terug in mn history)
Heb nl. zo'n vermoeden dat ik anders misschien wat meer IP adressen had kunnen fixen voor mezelf
Usernaam en wachtwoord ingevuld maar helaas die klopten niet ?
Tja vanaond dus maar weer bellen.
al weer 3 dagen geen internet.
Denk dat ik die automatische incasso maar eens opzeg en voor elke dag storing een bedragje in mindering ga brengen.
Asus A7V ,512mb el cheapo mem , Aopen1232a ,oldie Aopen dvd 6x ,40g maxtor & 45g IBM ,SB live 5.1 cheapo ver. Sony STR-DB 830 ,2x Infinity overture 1 & 2 x infinity Reference mkII & blaupunkt center 20 years+, Lenoxx dvd 9000
Als je toevallig een ! uitroepteken in je password hebt, moet je eens proberen om dat eruit te laten...Op dinsdag 04 juni 2002 09:42 schreef Ex-Amiga het volgende:
Heb dus ook op die knop gedrukt om me te kunnen aanmelden.
Usernaam en wachtwoord ingevuld maar helaas die klopten niet ?
Tja vanaond dus maar weer bellen.
al weer 3 dagen geen internet.
Denk dat ik die automatische incasso maar eens opzeg en voor elke dag storing een bedragje in mindering ga brengen.
Verwijderd
10.xxxx werkte inlogscherm voor mijn neus alles invullen, noppes. Komt de volgende dag de Chello-monteur: oh, vul maar wat in voor het wachtwoord......
Wordt soms het wachtwoord gewist dat in het kontrakt staat ? Was dus wel voor de 1e keer.
Gaat in ieder geval vanavond eens proberen zonder wachtwoord als de boel nog nie draait.
En anders maar weer bellen.
Moet toch echt nie veel gekker worden hoor.
Van ellende per ongeluk al bijna me email vernietigd
ik zeg ik krijg een vaag ip adres dat met 10 begint ,Hij mm zoeken we uit acount weg bla new mail adres aanmaken en wachtwoordje.Ik vertel ja ik heb sinds november 1999 chello en eigenlijk nooit dat email adress gebruikt.
Aha goed nou mm u wordt gebeld waarschijnlijk niet vanavond meer.
Vanmorgen op me werk voor de gein eens naar www.mail2web.com gegaan en me mail proberen te checken met dat nieuwe email adress en wachtwoord.
Yes dat werkt damn zelf nog een mailtje uit 99 wat er nog in staat samen met nog 37 andere mailjes.
Vanavond kijken of ik wat verder kom op dat inlog scherm.
I keep u informed.
als je oude password niet werkt, probeer je username eens als password dus
username: p.jansen
password: p.jansen
houd rekening met eventuele hoofdletters en kleine letters, en alles wat geen letter of cijfer is,eens proberen eruit te laten. Anders ff de helpdesk bellen dan resetten ze je password denk ik wel.
I want to live forever, so far.. so good.