Gisteren een telefoontje gehad van @home met de vraag of ik mijn PC 2 dagen willen laten aanstaan! Kweet niet of dat eerder oooit bij iemand is gevraagd. Ze zeiden dat het voor netwerk onderzoek was om kwaliteit te verbeteren. Ik weet niet of moet vertrouwen.
[HK mode]
@Home moet je nooit vertrouwen
[/HK mode]
* Kettrick snapt niet waarom @home dat zou willen
@Home moet je nooit vertrouwen
[/HK mode]
* Kettrick snapt niet waarom @home dat zou willen
Weet je zeker dat het wel iemand van @home is geweest?....
MSI K7T266 Pro2 + XP 1600+@1,53(1800+)(10.5 x 146) + 512mb DDR Crucial PC2100 + Leadtek GF3 Ti200 @ 235/535
Mijn pc staat al een jaar aan.
Siditamentis astuentis pactum.
Waarschijnlijk zetten ze je aan een ping monitor, om te kijken of de netwerk-activiteit grote impact heeft op de ping.
"Wat schuift het?" 
Mwa, lekker aan meewerken. Tenminste, hij staat hier toch vaak zat wel aan
.
Mwa, lekker aan meewerken. Tenminste, hij staat hier toch vaak zat wel aan
Lekker aso veel downloaden in die tijd 
Je moet toch wat doen als hij 2 dagen aan moet blijven staan
Je moet toch wat doen als hij 2 dagen aan moet blijven staan
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
vast een scriptkiddy die jou pr0n collectie wil downloaden en daar minstens 2 dagen voor nodig had
Verwijderd
LoLOp dinsdag 04 juni 2002 12:29 schreef Kertje het volgende:
vast een scriptkiddy die jou pr0n collectie wil downloaden en daar minstens 2 dagen voor nodig had
Zeiden ze ook nog iets over een firewall die je wel of niet aan mocht hebben staan? Want als ze je willen pingen om te kijken of het veel verschil geeft bij veel of weinig load en je hebt een firewall draaien dan komt er dus nooit een ping terug.
Laat wel een firewall draaien, maar stel die dan wel zo in dat pingetjes gewoon geaccepteerd worden...
Je hebt natuurlijk wel gevragd naar de mederwerker/telefoonnummer etc. etc.?
Ik vertrouw niemand die wat zegt over hoe ik mn computer moet gebruiken, zeker niet als het over het internet gaat.
Ik vertrouw niemand die wat zegt over hoe ik mn computer moet gebruiken, zeker niet als het over het internet gaat.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1