lan van gigabyte GA-7VRXP?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Is het lan gedeelte (die Raeltek 8100BL) een beetje goed?
die ouwe realtek kregen 8139 enzo vreten nogwel eens wat processor kracht weg.

ik wil dit bord nmlk gaan aanschaffen en heb nu een isdn, intel nic,audigy en tv kaart en dat vreet dus 4 pci sloten.
aangezien er maar 5 opzitten en ik die onder m'n agp kaart leeg wil laten zit ik dus dan vol...
als die realtek een beetje werkt, kan ik die intel pro100+ er gewoon uit laten....

en hoe zit dat eigenlijk met de promise controller? deelt die nog resources met een pci slot als op andere borden?

• sharkzor
schop?

iemand ervaring met de lan van dit bord?

• sharkzor
nog 1 schopje dan?

Verwijderd

Ik weet niet of die LAN-functie een beetje werkt, maar als je graag een PCI slot vrij wil hebben dan kan je toch een externe adapter nemen.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 21:47 schreef Boo het volgende:
Ik weet niet of die LAN-functie een beetje werkt, maar als je graag een PCI slot vrij wil hebben dan kan je toch een externe adapter nemen.
Hmmz die zijn pittig duur, en aangezien weareborg ook nog een Ti4600 wil :P

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
heb mn @home kabelverbinding aangesloten op de onboard lan van de ga-7vrxp, werkt perfect :)

geen merkbaar verschil met mn vorige 10/100 netwerkkaartje

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

Smarron

The bend

Ik heb mijn laptop op die LAN-onboard van de 7VRXP aangesloten en zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.angenois/Netwerk.jpg

Even een film verzenden van PC naar laptop. Best redelijke snelheid al zeg ik het zelf!

Hij werkt dus uitstekend. Ook de installatie ervan liep vlekkeloos. Ik had ook nog een Realtek 10/100Mbit kaartje liggen van Realtek, maar dat ding kreeg ik nauwelijks aan de praat in tegenstelling tot deze.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• sharkzor
Op woensdag 05 juni 2002 06:19 schreef Smarron het volgende:
Ik heb mijn laptop op die LAN-onboard van de 7VRXP aangesloten en zie hier het resultaat:

[afbeelding]

Even een film verzenden van PC naar laptop. Best redelijke snelheid al zeg ik het zelf!

Hij werkt dus uitstekend. Ook de installatie ervan liep vlekkeloos. Ik had ook nog een Realtek 10/100Mbit kaartje liggen van Realtek, maar dat ding kreeg ik nauwelijks aan de praat in tegenstelling tot deze.
kijk, dat klinkt al beter!
als ik het bord heb (morgen) zal ik eens kijken of ik een proc belasting test kan doen tussen m'n intel pro100+ en die realtek.

• sharkzor
gooi het topic maar dicht. ik lees veeel te veel problemen met de gf4 series. daar heb ik dus geen zin in als ik binnenkort zo'n kaart ga halen. :(
heb nu een msi kt3 aru erin staat. komt morgen :)
Pagina: 1