Hallo, wij hebben hier dus een philips 107 S monitor staan. Heeft iemand daar nog een kabel voor liggen (dus die naar de videokaart gaat)of weet iemand waar ik een nieuwe kan halen
thknz
zou ik de monitor kabel van een ouwere Nec multisync XE 15 kunnen overzettenOp dinsdag 04 juni 2002 07:06 schreef Multisync het volgende:
Hallo, wij hebben hier dus een philips 107 S monitor staan. Heeft iemand daar nog een kabel voor liggen (dus die naar de videokaart gaat)of weet iemand waar ik een nieuwe kan halen![]()
thknz
['s morgens vroeg]
ik weet niet of jij dat kan... kan jij dat?
[/'s morgens vroeg]
zal vast wel, aangezien alle pins bekend zijn natuurlijk, als je maar wel de pin-layout er bijhoudt.. zou geen probz op moeten leveren
ik weet niet of jij dat kan... kan jij dat?
[/'s morgens vroeg]
zal vast wel, aangezien alle pins bekend zijn natuurlijk, als je maar wel de pin-layout er bijhoudt.. zou geen probz op moeten leveren
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Dat soort kabels is gewoon uitwisselbaar. Veel plezier.
Wanbeleid is ook beleid.
zo'n kabel kost volgens mij een keer 10 euro in de winkel
of zit de kabel in de monitor vast
zoja dan zou ik de monitor naar philips brengen als je nog garantie hebt natuurlijk
en anders zelf een andere erin solderen
veel plezier
of zit de kabel in de monitor vast
zoja dan zou ik de monitor naar philips brengen als je nog garantie hebt natuurlijk
en anders zelf een andere erin solderen
veel plezier
Ik heb zelf ook een Philips 107s, en hier zit de kabel vast aan de monitor
wordt dus solderen voor 'em
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
maar binnenin de monitor zit hij toch op een printplaat gekliktOp dinsdag 04 juni 2002 07:34 schreef hefaistos het volgende:
Ik heb zelf ook een Philips 107s, en hier zit de kabel vast aan de monitorwordt dus solderen voor 'em
Hoort hier niet en als de kabel past dan werktie. Beetje basic vraagje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()