Ik heb een heel raar probleem.
Eerst werkte me pc super haalde over de 3400 punten in de benchmark 2001 se.
Nu als ik hem weer test haal ik max 19 frame waar ik eerst over de 70 haalde.
Ik voerde het zooitje op van 1400mhz naar 1550mhz en me gf2 een stuk hoger maar helemaal geen verschil.
Ik heb de juiste drivers en alles is up-to-date behalve de nvidia drivers maar met die heb ik altijd gewerkt ze zijn perfect gewoon.
"k ben dus geen noob
heb alles drivers voor 98se gedownload en niet voor 2000/xp 
Ik heb de hele schijf geformarteert zelf fdisk gedaan maar het hielp niet.
Ik heb nu ook een raar en vaag probleem met windows wanneer ik iets laat een programma of zo gaan me mp3's stotteren.
Dit heb ik nooit gehad en vaak als ik iets uitvoer dan staat windows effe stil of gaan heel erg teraag.
Ik draai windows 98 se met laaste update en heb zelf een:
Amd 1400 thunderbird
MS-6330 van msi met via chipset!
GF2 MX 400 64mb
512 mb sdram
2x 40 gige hardeschijf
me proc wordt 45 graden op full load opgevoerd wordt die 48 graden full load.
Ik snap er niks van waarom die zo mega traag loopt? Hoe kan dit?
Het is na de installatie van XP naar 98se gebeurt.
Me geluid kan ook opeens niet meer harder als ik hem vol uit heb staan komt er haast geen sound uit terwijl alle opties op 100% staan!
Ik heb net even benchmark 2000 gedaan maar bij de eerste test kwam ik niet boven de 19 en daar heb ik echt meer dan 100 fps gehaalt!
Als je meer informatie van me nodig hebt moet je effe zeggen en kom niet aan dat de drivers verkeerd zijn want hier voor hebben ze altijd perfect gedaan.
PLZ laat me pc weer perfect lopen!
edit = mobo bijgezet!
Eerst werkte me pc super haalde over de 3400 punten in de benchmark 2001 se.
Nu als ik hem weer test haal ik max 19 frame waar ik eerst over de 70 haalde.
Ik voerde het zooitje op van 1400mhz naar 1550mhz en me gf2 een stuk hoger maar helemaal geen verschil.
Ik heb de juiste drivers en alles is up-to-date behalve de nvidia drivers maar met die heb ik altijd gewerkt ze zijn perfect gewoon.
"k ben dus geen noob
Ik heb de hele schijf geformarteert zelf fdisk gedaan maar het hielp niet.
Ik heb nu ook een raar en vaag probleem met windows wanneer ik iets laat een programma of zo gaan me mp3's stotteren.
Dit heb ik nooit gehad en vaak als ik iets uitvoer dan staat windows effe stil of gaan heel erg teraag.
Ik draai windows 98 se met laaste update en heb zelf een:
Amd 1400 thunderbird
MS-6330 van msi met via chipset!
GF2 MX 400 64mb
512 mb sdram
2x 40 gige hardeschijf
me proc wordt 45 graden op full load opgevoerd wordt die 48 graden full load.
Ik snap er niks van waarom die zo mega traag loopt? Hoe kan dit?
Het is na de installatie van XP naar 98se gebeurt.
Me geluid kan ook opeens niet meer harder als ik hem vol uit heb staan komt er haast geen sound uit terwijl alle opties op 100% staan!
Ik heb net even benchmark 2000 gedaan maar bij de eerste test kwam ik niet boven de 19 en daar heb ik echt meer dan 100 fps gehaalt!
Als je meer informatie van me nodig hebt moet je effe zeggen en kom niet aan dat de drivers verkeerd zijn want hier voor hebben ze altijd perfect gedaan.
PLZ laat me pc weer perfect lopen!
edit = mobo bijgezet!