Sinds een aantal dagen wil mijn Intel Celeron 1,0Ghz niet meer overklokt draaien op 1,13Ghz op mijn Abit Be6-2.2 mainboard. Als ik de pc aanzet start íe gewoon niet op; mijn monitor-led blijft ook knipperen. Als ik een oude 300a Celeron erin plug en mijn BIOS settings op default zet en daarna weer mijn Celeron 1,0Ghz erin plug en gewoon alles op default zet dan werkt alles weer prima.
Als ik mijn Celeron weer overklokt wil draaien op 1,13Ghz en de pc opnieuw opstart gebeurt er weer: niks. Ja een heel enkele keer dat ie wel wil doorstarten, maar als ik de boel uitzet en weer opnieuw opstart dan gebeurt er helemaal niks meer.
Ik heb zelfs de BIOS opnieuw geflashed maar dit heeft het probleem ook niet verholpen.
Wie kan mij helpen?
Als ik mijn Celeron weer overklokt wil draaien op 1,13Ghz en de pc opnieuw opstart gebeurt er weer: niks. Ja een heel enkele keer dat ie wel wil doorstarten, maar als ik de boel uitzet en weer opnieuw opstart dan gebeurt er helemaal niks meer.
Ik heb zelfs de BIOS opnieuw geflashed maar dit heeft het probleem ook niet verholpen.
Wie kan mij helpen?