[sql + p&w] ik zeg toch dat ie lastig is....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[topic=513675/1/25]

Ik zeg dat ie lastig is. ik post het bericht omdat ik niet verwacht dat er iemand is die me kan helpen ondanks dat ik moeite heb gedaan om het geheel tot een leesbaar iets te re-formatten.

Dan blijkt er toch iemand te zijn die mij wil helpen (mijn dank) en dan post ik uiteindelijk toch maar de code waarom het gaat omdat het eindelijk werkend was. God weet wie daar nog ooit wat aan heeft maar ik post het toch maar terwijl ik er al bij zet dat 't een lastige is.

Waar slaat 't dan op dat Dusty nog een keer begint te miepen over onleesbaarheid? |:( Dat zeg ik toch net.... Als ik 'm anders ga formuleren dan gaan er voorwaarden verloren en als ik 't dan uiteindelijk werkend heb dan post ik 'm maar helemaal.

Leuk om een beetje de mod uit te hangen maar ga geen open deuren intrappen en neem op z'n minst de moeite om de hele topic te lezen voordat je van alles en nog wat dichttimmert.

En sowieso: Je kan -zeker omdat 't niet m'n eerste post is op got- eerst een post neergooien met een verzoek het te re-formatten voordat je 'm dichtmietert.

Tsss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb hem weer open gegooid, nu is het aan jou de taak het nog wat beter te verduidelijken, de query te indenten etc...

Geef, indien mogelijk, ook je datamodel en wellicht een (nog wat?) betere uitleg wat je probeert te bereiken ipv te vermelden wat je query (niet)doet.

Owja, en deelproblemen proberen te zoeken he? Maar das voor je eigen probleemoplossing handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 03 juni 2002 23:35 schreef Toink het volgende:
En sowieso: Je kan -zeker omdat 't niet m'n eerste post is op got- eerst een post neergooien met een verzoek het te re-formatten voordat je 'm dichtmietert.
Ik kan -zeker omdat 't je eerste post was op got- ook niet verwachten dat jij eerst de FAQ's en de quickstart leest?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Dat heb ik ook gedaan maar het is gewoon een lel van een query. Bij deze zijn ze aangepast naar een iets leesbaardere versie.