Bestanden versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 14:55

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
ik heb een zwaar irritant probleem ik heb de search optie al gebruikt en ook wat gevonden maar daar kwam ik geen wijs uit
mijn vraag is:
via MSN messenger wil ik bestanden versturen maar omdat ik achter een netwerk zit (Switch + ADSL Alcatel modem(getweaked) kan ik dat dus niet nou zeggen ze allemaal op die topics : je moet die en die poorten open gooien en je moet zus uit zetten en dat doen en dit doen( daar kwam ik geen wijs uit)maar er stond ook het programma WinRoute bij alleen dat zegt weer dat jij degene moet zijn waaraan de internet verbinding vast zit en dat is dus niet zo bij mij
dus mijn vraag is:zou iemand mij GOED!!!!!!!!! en DUIDELIJK!!!! kunnen uitleggen hoe ik gewoon simpel weg bestanden kan versturen via messenger (Want het moet kunnen toch????)want ik wordt hier helemaal hysterisch van
klinkt nogal opdringerig maar het haalt echt het bloed onder me nagels vandaan

Bij voorbaat dank

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je goed in de search had gekeken, was je er ook wel achter gekomen dat dit vrij kansloos is. Ik heb er zelfs in een topic een mail over gestuurd waarom die poorten in de FAQ stonden. Het zou moeten werken, maar het werkt gewoon niet.

[topic=503675/1/100]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 22:11
[topic=482234]

en nog een recente, van afgelopen zaterdag (zie mijn reply daaro):

[topic=511968]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, de heren hierboven zijn behulpzaam genoeg geweest, volgends mij had je dit best zelf kunnen vinden door even te zoeken :)

Dit topic is gesloten.