M'n PS7 beta is expired en werkt niet , andere serial pakt ie niet , dies altijd fout . Dus wil ik er terug PS6 op , maar dat kan niet want PS7 staat erop . De uninstaller van PS7 doet het niet dus die krijg ik er niet af . Help ?
En als je in de registry opzoek gaa naar "adobe" en daar alles van verwijderd en voornamelijk onder Local_Machine\Software\Adobe
En dan uiteraard ook C:\Program Files\Adobe\Photoshop (o.i.d.) verwijderen
En dan uiteraard ook C:\Program Files\Adobe\Photoshop (o.i.d.) verwijderen
Waarom zou je niet meerdere versies kunnen draaien?? Doe ik ook.. En als je alles delete/uit register haalt zou het weg moeten zijn..
Anoniem: 32991
Waarom doet de uninstaller het niet? Welke foutmelding krijg je? Probeer anders PSP6 eens te installeren in een ander directory dan dat PSP7 geïnstalleerd staat, en kijk dan nog eens of het werkt.
Het gaat over Photoshop hoor..Op dinsdag 04 juni 2002 21:10 schreef Silverstar het volgende:
Waarom doet de uninstaller het niet? Welke foutmelding krijg je? Probeer anders PSP6 eens te installeren in een ander directory dan dat PSP7 geïnstalleerd staat, en kijk dan nog eens of het werkt.
Anoniem: 43565
voor eens een search in je registry uit op alles met de naam photoshop en wis alle keys die met adobe photoshop te maken heeft (op eigen risico
).
P.S. Start, uitvoeren (of run) en tik dan "regedit".
P.S. Start, uitvoeren (of run) en tik dan "regedit".
Anoniem: 32991
Jah, ik zie het, wilde net editten, maarja, ze zijn hier ook altijd zo snelOp dinsdag 04 juni 2002 21:11 schreef devv05 het volgende:
Het gaat over Photoshop hoor..
3e post , ben er al uit . Was een beta van PS7 , en die wou dus niet uninstallen . Stonden in Common files nog onoverschrijfbare files, die effe gewist en het werkte
Pagina: 1