[ut] server: bij welk bedrijf

Pagina: 1
Acties:

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 20:42
Hoi,
de clan waar ik in zit (unreal tournament) wil binnenkort een eigen clanserver. Nou vraag ik me af welke bedrijven hier voor in aanmerking komen. Het liefst in NL. Deze heb ik al:

www.jolt.co.uk
www.barrysworld.com

btw, search is gebruikt, 1 thread gevonden, maar heel achterhaald.

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Verwijderd

de goedkoopste van die 2 :?
ze zijn allebei goed, nooit lag als ik op 1 v.d die 2 speel.

• marteltor
Op maandag 03 juni 2002 22:44 schreef SaSReCoiL het volgende:
de goedkoopste van die 2 :?
ze zijn allebei goed, nooit lag als ik op 1 v.d die 2 speel.
ja, maar er zijn er meer, die mogelijk goedkoper zijn :)

Verwijderd

voor een gameserver moet je dus echt niet de goedkoopste kiezen, daarvoor moet je een host hebben die dicht op een of andere grote backbone zit om een lage ping te krijgen

en de goedkoopste hebben dit echt niet

• marteltor
Op maandag 03 juni 2002 22:51 schreef Kertje het volgende:
voor een gameserver moet je dus echt niet de goedkoopste kiezen, daarvoor moet je een host hebben die dicht op een of andere grote backbone zit om een lage ping te krijgen

en de goedkoopste hebben dit echt niet
ja, maar van diegene zoek ik dus de goedkopere die dus ook snel zijn :D

• marteltor
Op maandag 03 juni 2002 22:44 schreef bbrother het volgende:
www.nl3gta.nl ? *D
thanks, dit soort dingen zoek ik :)

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ligt eraan.. als je beetje een pro clannetje bent moet je echt niet voor Barrysworld of Jolt gaan.. want dan zit je met een gare tickrate van 21 die je niet mag veranderen.

Laat je server hosten op utwente ofzo :x

Verwijderd

NL3GTA Een Echte aanrader.. geen enkele probz mee gehad!

DutchWeb lijkt goed.. maar je betaald gewoon voor de lag!

Jolt Betaal je als nederlander veel meer als Engelsman.. Afzetters dus!

Dus als je een UT server wil.. Klop ff bij NL3GTA aan.. die zijn echt goed ;-) en niet duur..!

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 00:03 schreef DoZeC het volgende:
NL3GTA Een Echte aanrader.. geen enkele probz mee gehad!

Jolt Betaal je als nederlander veel meer als Engelsman.. Afzetters dus!

Dus als je een UT server wil.. Klop ff bij NL3GTA aan.. die zijn echt goed ;-) en niet duur..!
het is nl3gta

en dank je wel, ik own die meuk daar *D :)

Verwijderd

Ik had al een re-edit gedaan ;-)! maar BBrother ik weet dat je de owner bent :D

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 00:03 schreef DoZeC het volgende:
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben helemaal geen lag en pings zijn ook gewoonweg perfect.
Ze hebben wel een tijdje lag problemen gehad echter die zijn allang voorbij.

Verwijderd

Neem van mij aan dat nl3gta echt wel veel beter scoort!

en de service is ultiem beter!

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 00:11 schreef YoudontKnow het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij, ze hebben helemaal geen lag en pings zijn ook gewoonweg perfect.
Ze hebben wel een tijdje lag problemen gehad echter die zijn allang voorbij.
ik las bij dutchweb dat als je server down is, dat je dan "pech" hebt.. snie zo bij mij :)

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 00:14 schreef bbrother het volgende:

[..]

ik las bij dutchweb dat als je server down is, dat je dan "pech" hebt.. snie zo bij mij :)
Dat weet ik uit ervaring dat dat niet zo is en ik kan me niet voorstellen dat staat ook nergens geschreven staat.

Ik ken dus divese clans die daar een server huren, zei zijn er zeer tevreden over de laatste tijd(was voorheen inderdaad anders).
Maar als de server down is kun je deze ZELF opstarten, echter wat doen de meeste clans ze geven die paswoorden niet af aan hun members.

Is dus de server offline kan alleen maar 1 of 2 personen deze vaak weer starten en als die er niet zijn heb je inderdaad pech, tsja als je dan gaat mailen kan ik me inderdaad voorstellen dat het lang duurt voordat er iemand (s' avond) de mail nakijkt.
Wel lullig dan als je net een war hebt.

Wij als clan hebben ook eens een server gehuurt maar toen nog bij Demon, hier was het ook niet veel beter.
Als de server crashte dan kon alleen de leader deze herstarten en als die er niet is...... wachten dus.
Demon reageerde ook niet of pas na een week op je mail.
Het zelfde geld voor Barrysworld, duurt ook tig dagen voordat je een antwoord krijgt.

Maare op NL3GTA heb je wel een data limiet die je bij Jolt en Barrysworld ena lle andere niet hebt. Voor een game server lijkt me 15GB per maand niet veel!!!

Overal is wel wat blijkbaar............

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 00:29 schreef YoudontKnow het volgende:
Zal wel overal hetzelfde zijn
nogmaals, dit soort dingen zijn ook te voorkomen bij een ebdrijf waar je meer moet betalen meestal, ik ga er vanuit dat een gameserver niks anders is dan een webserver voor een hostbedrijf, en ik kan je zo tientallen bedrijven noemen die heus wel je server rebooten binnen enkele minuten als die down is

Verwijderd

Mee eens echter niet s'avonds of s'nachts.

Probeer nu (0.45uur) maar eens een bedrijf te bellen, er zit daar echt niemand die voor jou even een servertje start terwijl je dat eigenlijk ZELF kunt.

Denk als je naar de hele grote bedrijven gaat net als Planet-Internet of andere grote aanbieders dat die wel een 24uurs dienst hebben maar de kleinere host bedrijven zeker van niet. Als ze dat moesten doen waren die server helemaal niet te betalen denk ik.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 00:40 schreef YoudontKnow het volgende:
Mee eens echter niet s'avonds of s'nachts.

Probeer nu (0.45uur) maar eens een bedrijf te bellen, er zit daar echt niemand die voor jou even een servertje start terwijl je dat eigenlijk ZELF kunt.

Denk als je naar de hele grote bedrijven gaat net als Planet-Internet of andere grote aanbieders dat die wel een 24uurs dienst hebben maar de kleinere host bedrijven zeker van niet. Als ze dat moesten doen waren die server helemaal niet te betalen denk ik.
ik ga zeer binnenkort een server plaatsen ergens, en ik heb in het service contract laten zetten dat ik besides zelf rebooten, het bedrijf bij een melding van een storing buiten kantoor uren binnen een uur de boel regelen. maargoed, ik wil tzt mijn klanten zelf gaan hosten en aangezien dat zakelijke klanten zijn met aplicaties die ik gemaakt heb die 24/7 moeten werken, moet ik dit ook wel garanderen...

Anyway, mijn point moet nog komen :) er zijn zat bedrijven, echt zat, waar je tegen een normaal tarief, een goede aansluiting krijgt en een redelijke service. Prijzen waar je aan moet denken is ongeveer vanaf 125 a 150 euro voor colocation. Het lijkt me als het een clanserver is en je hebt een stuk of 25 man in die clan, iedereen toch wel 5 of 6 euro per maand kan missen voor zo'n server denk je niet :?

el cheapo hunting is imho de meest slechte methode die je kunt bedenken voor het vinden van een webhost.

• bbrother
  • Niet online

[..]
Maare op NL3GTA heb je wel een data limiet die je bij Jolt en Barrysworld ena lle andere niet hebt. Voor een game server lijkt me 15GB per maand niet veel!!!

Overal is wel wat blijkbaar............
ik heb nog geen klant gezien die 15 gigabyte trok, kweet niet wat je allemaal in gedacht had.. :{

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:45
Op dinsdag 04 juni 2002 00:33 schreef Kertje het volgende:

[..]

nogmaals, dit soort dingen zijn ook te voorkomen bij een ebdrijf waar je meer moet betalen meestal, ik ga er vanuit dat een gameserver niks anders is dan een webserver voor een hostbedrijf, en ik kan je zo tientallen bedrijven noemen die heus wel je server rebooten binnen enkele minuten als die down is
Een beestje hosting bedrijf heeft standaard een APC powerswitch hangen waar je toegang tot hebt om zelf je server te rebooten 24/7

• Fabian

[..]

15GB per maand is aardig wat..
Je maakt mij niet wijs dat je bij andere hosters unlimited traffic hebt. Mocht dit wel ergens staan zou ik toch beter de kleine lettertjes lezen of eventuele algemene voorwaarden :)

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 01:05 schreef Fabian het volgende:

[..]

15GB per maand is aardig wat..
Je maakt mij niet wijs dat je bij andere hosters unlimited traffic hebt. Mocht dit wel ergens staan zou ik toch beter de kleine lettertjes lezen of eventuele algemene voorwaarden :)
bijvoorbeeld getfragged..

ze zeggen idd FUP (fair use) maar houden een limit aan van 20gig, kom je eroverheen moet je gaan dokken, daar houd ik niet van.. ik heb liever alles zwart op wit, en dat je weet waarvoor je dokt, en niet dat je aan het einde van de maand een email krijgt met "je moet nog 20 euro bij betalen"..

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 01:02 schreef Fabian het volgende:

[..]

Een beestje hosting bedrijf heeft standaard een APC powerswitch hangen waar je toegang tot hebt om zelf je server te rebooten 24/7
Ja dat klopt allemaal wel alleen vergeet men een paar dingen.
1. Meestal moet je EXTRA betalen voor zo'n APC switch, die zit er bijna nergens standaard bij.
2. We hadden het hier over gameservers en ik denk echt niet dat je voor 50euro per maand helemaal alleen 1 server(lees pc) krijgt, dus zo'n APC switch heb je dus geen bal. Bij een gameserver deel je de machine met andere huurders. Je kan dan toch niet gaan resetten als alleen jou spelletje gecrashed is terwijl er nog andere spelletjes op die zelfde server wel draaien? Denk dat ik dan zeer kwaad zou worden als telkens iemand die machine reboot waardoor mijn game naar de knoppen is.
3. Het is dus 9 van de 10 keer de SOFTWARE(de game dus) die crahsed en niet de server! Het begon over dutchweb nu weet ik dan toevallig dat hun en ook bij Demon een restart script hiervoor gebruiken als de game crashed, die kunnen de klanten ZELF opnieuw starten zonder enige hulp van de aanbieder. Dus het hele verhaal dat er binnen 1 uur de machine weer draait vind ik sterk overtrokken, we hebben het hier over gesharede GAMESERVERS geen webhosting.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 01:02 schreef Fabian het volgende:

[..]

jah natuurlijk, maar een reboot is niet altijd de oplossing voor het laten upkomen van een server

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 01:12 schreef bbrother het volgende:

[..]

ze zeggen idd FUP (fair use) maar houden een limit aan van 20gig, kom je eroverheen moet je gaan dokken, daar houd ik niet van.. ik heb liever alles zwart op wit, en dat je weet waarvoor je dokt, en niet dat je aan het einde van de maand een email krijgt met "je moet nog 20 euro bij betalen"..
Ben ik het met je eens, bij Demon waar wij toen huurden was er helemaal geen limiet echter je moest wel ten alle tijden een paswoord op de server zetten. Met dat soort maatregelen heb je inderdaad aan 15GB genoeg, echter als je de server bijvoorbeeld public laat draaien met 16 man erop dan haal je die 15Gb toch vlot lijkt me.
Volgens mij is dat wel uit te rekenen, weet alleen niet precies hoe :D

• Fabian
Op dinsdag 04 juni 2002 01:22 schreef YoudontKnow het volgende:

[..]

Ja dat klopt allemaal wel alleen vergeet men een paar dingen.
1. Meestal moet je EXTRA betalen voor zo'n APC switch, die zit er bijna nergens standaard bij.
Sorry ik ken ze waar 't er standaard bij zit :)
2. We hadden het hier over gameservers en ik denk echt niet dat je voor 50euro per maand helemaal alleen 1 server(lees pc) krijgt, dus zo'n APC switch heb je dus geen bal. Bij een gameserver deel je de machine met andere huurders. Je kan dan toch niet gaan resetten als alleen jou spelletje gecrashed is terwijl er nog andere spelletjes op die zelfde server wel draaien? Denk dat ik dan zeer kwaad zou worden als telkens iemand die machine reboot waardoor mijn game naar de knoppen is.
Volgens mij hebben we 't over colocation
en geen shared hosting variant :)

• marteltor
Op dinsdag 04 juni 2002 00:07 schreef bbrother het volgende:

[..]

het is nl3gta

en dank je wel, ik own die meuk daar *D :)
vandaar zo een snelle reply met die *D :D :D
Op dinsdag 04 juni 2002 00:56 schreef bbrother het volgende:

[..]

ik heb nog geen klant gezien die 15 gigabyte trok, kweet niet wat je allemaal in gedacht had.. :{
Hoeveel klanten heb je dan :P :P het is overigens wel zo dat je natuurlijk een pakket duurder kan kiezen, dan heb je 25 gig :)

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef marteltor het volgende:

[..]

vandaar zo een snelle reply met die *D :D :D
[..]

Hoeveel klanten heb je dan :P :P het is overigens wel zo dat je natuurlijk een pakket duurder kan kiezen, dan heb je 25 gig :)
idd, mogelijkheden zat, maar mensen vinden 80/100 te duur, dat begrijp ik, alleen heb ik die pakketen gemaakt voor Counter-Strike / Tactical Ops die toch wat meer vreten, btw hebben al mn klanten er zelf voor gekozen om hun servers password te protecten, daarom heb ik er nog geen 1 boven de 15 zien uitkomen, het is bij mij dus niet verplicht.

Wel kan ik speciale pakketen maken voor klanten, 60 euro in combinatie met 18/20 gig verkeer.

Maar 15gb is voor een private gamserver met password erom ruim echt ruim voldoende hoor :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:54
Op dinsdag 04 juni 2002 01:12 schreef bbrother het volgende:

[..]

Neej hoor, als je warserver huurt dan zit er geen limiet op...
tenzij je zo'n aap bent die het password in zijn msn naam zet en in topic op irc, zodat het eigenlijk een public met password word...

Hebben wel een limiet op de public servers, maar die dingen zitten zo over de 100GB /maand als je niet oppast en die limiet is laatst van 20 naar 30 gegaan

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 09:51 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:

[..]

Neej hoor, als je warserver huurt dan zit er geen limiet op...
tenzij je zo'n aap bent die het password in zijn msn naam zet en in topic op irc, zodat het eigenlijk een public met password word...

Hebben wel een limiet op de public servers, maar die dingen zitten zo over de 100GB /maand als je niet oppast en die limiet is laatst van 20 naar 30 gegaan
Klopt, mn public server zat aan de 23 gig in een maand. daar ben ik ook mee gekapt want er werd toch niet fatsoenlijk op gespeeld, verder zijn we alleen maar concurentie, magoed we leren ermee leven :P

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:00

Sponge

Serious Game Developer

5Kb*8spelers = 40kb/sec
15Gb = 15.000.000kb
15000000/40 = 375000 seconden
= 6250 minuten
= 104 uur
= 4.34 dagen

Maar dan hebben we het wel over constant 8players (gemiddeld S->C 5kb/s naar elke speler)..wat me dus niet echt haalbaar lijkt.

http://www.nub-clan.de/_.php3?url=netguide/7.php3
http://www.clanvikings.org/tnse/utstuff.html

Oh ja, als iemand het hier compleet mee eens is..ik heb het voor de lol uitgerekend... dus prove me wrong ;)

• marteltor
Op dinsdag 04 juni 2002 10:00 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
5Kb*8spelers = 40kb/sec
15Gb = 15.000.000kb
15000000/40 = 375000 seconden
= 6250 minuten
= 104 uur
= 4.34 dagen

Maar dan hebben we het wel over constant 8players (gemiddeld S->C 5kb/s naar elke speler)..wat me dus niet echt haalbaar lijkt.

http://www.nub-clan.de/_.php3?url=netguide/7.php3
http://www.clanvikings.org/tnse/utstuff.html

Oh ja, als iemand het hier compleet mee eens is..ik heb het voor de lol uitgerekend... dus prove me wrong ;)
je hebt gelijk ja, maar niemand die met z`n 8`en 24 uur per dag achter elkaar door gaat ut`en :D

Verwijderd

er zijn servers waar continue 8 spelers op zitten, heb ik nog een vraag. Is het ook mogelijk om je eigen mod te installeren dan?? ik speel namelijk infiltration en kan je dan die mod (van UT) installeren????

• marteltor
Op dinsdag 04 juni 2002 15:59 schreef Wirret het volgende:
er zijn servers waar continue 8 spelers op zitten, heb ik nog een vraag. Is het ook mogelijk om je eigen mod te installeren dan?? ik speel namelijk infiltration en kan je dan die mod (van UT) installeren????
ja, wil ik ook weten. Wij spelen alleen ut ctf instagib

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
wij, van www.servecs.net gaan binnenkort ook (als goedkoopste van NL *D) ut servers aanbieden (nu alleen nog maar CS en andere HL mods)

we moeten alleen ff kijken hoe UT linux werkt en hoeveel bandbreedte het aan de hand van CS gebruikt

BTW die fup is niet precies wat jij denkt in je 3e (oid) post. bij ons gaat het zo: Wij hanteren ook een FUP, maar daarbij houden we alles automatisch in de gaten, kom je er over heen 1x, geen probleem. als het maar niet iedere maand gebeurd dat je >50% er over heen zit, dan gaan wij (en ik denk anderen) ook geen boetes vragen

als je wil kan ik je contact met je opnemen als de servers geschikt ervoor zijn?

• CU2morO
Op dinsdag 04 juni 2002 01:30 schreef YoudontKnow het volgende:

[..]

Ben ik het met je eens, bij Demon waar wij toen huurden was er helemaal geen limiet echter je moest wel ten alle tijden een paswoord op de server zetten. Met dat soort maatregelen heb je inderdaad aan 15GB genoeg, echter als je de server bijvoorbeeld public laat draaien met 16 man erop dan haal je die 15Gb toch vlot lijkt me.
Volgens mij is dat wel uit te rekenen, weet alleen niet precies hoe :D
|:( als ze daar achter komen wordt meestal meteen je server afgesloten... en waarom zou je dat doen? als je een public wil, huur dan een public... sjees

Verwijderd

Maar dat is net het verschil.

Bij de ene aanbieder mag je dus wel je server public laten draaien en bij de andere mag dat weer niet.
Daarom vergelijken van de prijzen is niet zo eenvoudig.
Er zijn clans genoeg die graag een public server willen als hun hem niet gebruiken, dit is "reclame" voor die clan.Dus als je bv bij de ene 70 euro betaald voor een paswoord beveiligde server met/of een bepaalde hoeveelheid data of je betaald 100euro bij een andere voor vrijwel onbeperkt verbruik zonder paswoord, public dus.
Wat is die 30 euro verschil dan? ook niet veel toch.

Er zijn er dus mensen die een public server willen.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ooit schreef bbrother het volgende op z'n site:

Shell acces om je eigen game-server te beheren
Maak daar ff access van :)

Maar mag je nou ook mod's installeren?

En nog een vraagje, hoe kun je winst maken met zo'n hosting? Lijkt me niet dat je korting hebt gekregen op de bandbreedte omdat je zo groot inkoopt ( nog maar 7 servers in beheer)...

• CU2morO
Op dinsdag 04 juni 2002 20:04 schreef YoudontKnow het volgende:
Maar dat is net het verschil.

Bij de ene aanbieder mag je dus wel je server public laten draaien en bij de andere mag dat weer niet.
Daarom vergelijken van de prijzen is niet zo eenvoudig.
Er zijn clans genoeg die graag een public server willen als hun hem niet gebruiken, dit is "reclame" voor die clan.Dus als je bv bij de ene 70 euro betaald voor een paswoord beveiligde server met/of een bepaalde hoeveelheid data of je betaald 100euro bij een andere voor vrijwel onbeperkt verbruik zonder paswoord, public dus.
Wat is die 30 euro verschil dan? ook niet veel toch.

Er zijn er dus mensen die een public server willen.
meestal is het verschil groter.
bij een pub moet je denken aan 75,-
terwijl een clan server rond de 30 ~ 40 ligt

(bij ons, www.servecs.net, dan)

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:24 schreef speed24 het volgende:

[..]

Maak daar ff access van :)
zal ik doen

Maar mag je nou ook mod's installeren?
elke mod die jij wilt

En nog een vraagje, hoe kun je winst maken met zo'n hosting? Lijkt me niet dat je korting hebt gekregen op de bandbreedte omdat je zo groot inkoopt ( nog maar 7 servers in beheer)...

ik krijg geen enkele korting, winst maken doe ik wel, maar in grote getalen, en met 7 servers in beheer heb je al aardig wat te doen
ik typte alles tussen de

• bbrother
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 21:40 schreef CU2morO het volgende:

[..]

meestal is het verschil groter.
bij een pub moet je denken aan 75,-
terwijl een clan server rond de 30 ~ 40 ligt

(bij ons, www.servecs.net, dan)
professionele site btw :{

[edit]
Name Address
serveCS.net public server [FF=ON] 62.131.168.236
Resolved 62.131.168.236 to ip3e83a8ec.speed.planet.nl

jullie hosten gameservers op een mxstream lijn :?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:54
Op woensdag 05 juni 2002 09:05 schreef bbrother het volgende:

[..]

[edit]
[..]

Kvind site beetje... groen

• CU2morO
Op woensdag 05 juni 2002 09:05 schreef bbrother het volgende:

[..]

[edit]
[..]

als je wat verder dan je muisdraad lang is zou lezen zou je zie dat dit een tijdelijke setup is om alles te testen en zodra we alle servers in a'dam starten zitten we op 100mbit :Y)

• CU2morO
Op woensdag 05 juni 2002 10:51 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:

[..]

kvind jouw site een beetje... vieze kleur :{

ik bedoel, gaan we als "concurrenten" (toch?) elkaar afkankeren op de kleur van de site... daar gaat het toch niet om, sjees...

(NOFI)

Verwijderd

laten we het aardig houden (gut nu lijk ik wel een adje) en elkaar niet af te zeiken. Cu2's server gaat bes wel en ze gaan idd binnenkort op 100mbit (of toch nie, nog ff sjekken)

• CU2morO
Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef IndigoDelFuego het volgende:
laten we het aardig houden (gut nu lijk ik wel een adje) en elkaar niet af te zeiken. Cu2's server gaat bes wel en ze gaan idd binnenkort op 100mbit (of toch nie, nog ff sjekken)
liev O+

100mbit indeed

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dit is ook wel een goeie: http://www.pcfreaks.nl/
Hier staat onze clan-server. Goede service, 2 weken op proef en redelijk goedkoop :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bbrother
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef IndigoDelFuego het volgende:
wat heeft cu2 nou weer hiermee te maken :P

/edit

ow user CU2 ;)

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 10:51 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:

[..]

hehe 0wnage opmerking roel ;)

• CU2morO
Op woensdag 05 juni 2002 19:12 schreef bbrother het volgende:

[..]

wat heeft cu2 nou weer hiermee te maken :P

/edit

ow user CU2 ;)
IEARGH!!! hoevaak moet ik het nog zeggen:
CU2morO != CU2.nl

;)

• bbrother
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 21:17 schreef CU2morO het volgende:

[..]

IEARGH!!! hoevaak moet ik het nog zeggen:
CU2morO != CU2.nl

;)
cu2?
das voor kanslozen :)

• CU2morO
Op woensdag 05 juni 2002 21:26 schreef bbrother het volgende:

[..]

cu2?
das voor kanslozen :)
dat zeg ik... ;)

• marteltor
Onze clan heeft het voor elkaar gekregen om voor niks op 100mbit (van een student) te mogen als we een war of training hebben. Allemaal bedankt voor jullie hulp nog!
Pagina: 1