Op dinsdag 04 juni 2002 00:14 schreef bbrother het volgende:
[..]
ik las bij dutchweb dat als je server down is, dat je dan "pech" hebt.. snie zo bij mij

Dat weet ik uit ervaring dat dat niet zo is en ik kan me niet voorstellen dat staat ook nergens geschreven staat.
Ik ken dus divese clans die daar een server huren, zei zijn er zeer tevreden over de laatste tijd(was voorheen inderdaad anders).
Maar als de server down is kun je deze ZELF opstarten, echter wat doen de meeste clans ze geven die paswoorden niet af aan hun members.
Is dus de server offline kan alleen maar 1 of 2 personen deze vaak weer starten en als die er niet zijn heb je inderdaad pech, tsja als je dan gaat mailen kan ik me inderdaad voorstellen dat het lang duurt voordat er iemand (s' avond) de mail nakijkt.
Wel lullig dan als je net een war hebt.
Wij als clan hebben ook eens een server gehuurt maar toen nog bij Demon, hier was het ook niet veel beter.
Als de server crashte dan kon alleen de leader deze herstarten en als die er niet is...... wachten dus.
Demon reageerde ook niet of pas na een week op je mail.
Het zelfde geld voor Barrysworld, duurt ook tig dagen voordat je een antwoord krijgt.
Maare op NL3GTA heb je wel een data limiet die je bij Jolt en Barrysworld ena lle andere niet hebt. Voor een game server lijkt me 15GB per maand niet veel!!!
Overal is wel wat blijkbaar............