[FLASH] werken met de actie go to

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik stel de vraag maar nog een keer alleen nu beter.

Ik heb een site gemaakt en daar heb ik een muziekje achter gezet.

Nu wil ik dat muziek je zeg maar laten loopen door het elke keer naar bijvoorbeeld frame 50 te laten verspringen.

Maar als ik dat instel dan doet hij dat niet hij springt niet naar dat frame de movie stopt gewoon bij het laatste keyframe en de muziek gaat gewoon door?

Weet iemanda hoe ik dit moet oplossen !

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Deze post is echt niet beter dan de vorige bij de weg. Post je FLA als je echt duidelijk wil zijn. Ik heb het idee dat je niet helemaal door hebt waar je mee bezig bent. Een muziek loop loopt gewoon door. Wat stel je in. Je springt naar 50 en dan..... waar is je site...

Verwijderd

het muziekje moet dus doorlopen? gewoon bij loop 999 instellen dan is hij oneindig. Als je hem wilt laten stoppen moet je een knopje maken (of een actie in een frame) met StopAllSounds (heb hier ff geen flash maar dat is denk de goede)

Dus als je wilt dat ie in frame 50 stopt met muziek en dat hij ergens anders heengaat, moet je in dat frame een goto actie zetten en de actie StopAllSounds.

Nou khoop dat dit is wat je bedoeld plofzak ;)

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
ok ik zal de vraag anders stellen.

ik zet nu dat nummer in een andere movie
en wil dat als ik het liedje afspeel dat hij het midden stuk continu herhaalt ?

volgens mij met go to ?

Verwijderd

je moet echt eens op F1 drukken of een tutorial doornemen!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Begin bij het begin koop een boek en start met de basis, want dit wordt een eindeloos verhaal waar we niet uitkomen. Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.