<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>met het ophalen van je mail (via pop3 dan), voor inkomden cq uitgaand.[/quote]okay ik bedoelde uiterraad dat v120 vaak problemen oplevert bij het ontvangen van mail, en ook vaak bij het verzenden (smtp), wat op zich vaag is dat 1 van de 2 wel doet !!!.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>huh?!?!? Hij komt met de melding dat je netwerk incompleet is. At least, als je tcp/ip weghaalt dan gaat ie je prompten: netwerk incompleet wilt u doorgaan ja/nee, ja, boot, netwerk zelfde prompt als bij afsluiten en dan tcp/ip.[/quote]wat ik bedoel is al je maar 1 protcol in het netwerk hebt staan en je verwijderd die dan gooit hij die isdn kaart (als het een interne is dan) eruit!!! wat dus erg vervelend is. dit kun je omleiden door bv eerst ipx/spx toetevoegen en dat tcp ip verwijderd, verolgens tcp ip toevoegen , en dan weer ipx/spx verwijderen.......... heb je tcp/ip vervangen zonder isdn opnieuw te installen (komt eigenlijk niet vaak voor dat tcp/ip beschadigt is, maar toch,!!!)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maarre topic starter bij welke ISP zit je? Bel anders ff die helpdesk op, lijkt me dat ze je hiermee wel willen helpen.[/quote]
idem<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En collega viel ff op dat je zegt met 28k kan je wel inbellen dus aan de ISP ligt het niet maar wij hebben lijnen voor v34 en apart v90/isdn en lijnen voor v34/v90/isdn te samen. Wat wil ik nou zeggen, dat een postmaster voor isdn misschien wel plat ligt en dus maakt dat jij niet kan inbellen of je belt in op een v34 nummer, dat kan ook.[/quote]ik zie dat jullie modembanken ook al niet meer X2 en flex ondersteunen!!!!
wat betreft ipx/spx kwestie van teles, je kan ze bellen? ergens onder Rotterdam zitten ze, ik weet niet of ze dit zelf weten , maar 2jaar terug werden die teles kaarten standaart bij kpn isdn-2 geleverd. het staat niet bij ons in de knowlegde base, je moet het gewoon weten

, ik kan dus niks bewijzen, maar zelfs al zo het er staan dan mag ik volgens mij contract niet doen, begrijp me niet verkeerd maar wat dat betreft zijn het hier af en toe echt een stel zeurpieten

, laatst had een een filmpie van 1 gig gedownload, meteen een berisping etc.

, gesprek met de sv etc.