Steam: CatBearCow
waarom draai je op zo'n systeem nog windows 98? ik denk dat windows xp een stuk relaxter zal draaien, maar dat even terzijde...
heb je wel de nieuwste driver voor je videokaart?
heb je wel de nieuwste driver voor je videokaart?
ja ik heb de nieuwste drivers van i-net gehaald.
en ook de oude nog geprobeerd, maar zonder resultaat.
het gezeur begon eigenlijk na het installeren van de Omega Drivers voor de ati radeon omdat ik die nodig had voor GTA3
en ook de oude nog geprobeerd, maar zonder resultaat.
het gezeur begon eigenlijk na het installeren van de Omega Drivers voor de ati radeon omdat ik die nodig had voor GTA3
Ik heb het ook een keer gehad dit probleem en heb toen de hele meuk opnieuw geinstalled, er was geen andere oplossing naar mijn weten en proberen!!!
every man is wise, until he speaks
Zet er ALSJEBLIEFT een nieuw besturing systeem op.
Ik heb nog wel een p75 staan ... mag je daar 98 op draaien, neem ik jouw 1800+ wel
Windows 98 zit vol met kinderziektes en bugs. Ik durf te wedden dat als je er een HOGERE versie dan Windows ME op zet het gewoon werkt.
Ik heb nog wel een p75 staan ... mag je daar 98 op draaien, neem ik jouw 1800+ wel
Windows 98 zit vol met kinderziektes en bugs. Ik durf te wedden dat als je er een HOGERE versie dan Windows ME op zet het gewoon werkt.
dat is toch geen oplossingOp dinsdag 04 juni 2002 08:24 schreef TA2 het volgende:
Zet er ALSJEBLIEFT een nieuw besturing systeem op.
er zijn ook nog steeds dingen die niet onder 2k en xp draaien, en ME is 100% zeker onstabieler als 98
98 is ideaal voor spelletjes enzo hoor.....xp toch in wat mindere mate imo...
LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!Op dinsdag 04 juni 2002 08:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
dat is toch geen oplossing
er zijn ook nog steeds dingen die niet onder 2k en xp draaien, en ME is 100% zeker onstabieler als 98
98 is ideaal voor spelletjes enzo hoor.....xp toch in wat mindere mate imo...
"HOGERE versie dan Windows ME"
WIndows ME is een grote ramp.
Ik draai zelf al een paar maanden met Windows XP en alles draait gewoon hoor
zoals dos games die ik niet meer speelOp dinsdag 04 juni 2002 08:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
dat is toch geen oplossing
er zijn ook nog steeds dingen die niet onder 2k en xp draaien, 98 is ideaal voor spelletjes enzo hoor.....xp toch in wat mindere mate imo...
voor de rest werkt elke game onder win2k
LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!Op dinsdag 04 juni 2002 08:33 schreef TA2 het volgende:
[..]
LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
"HOGERE versie dan Windows ME"
WIndows ME is een grote ramp.
Ik draai zelf al een paar maanden met Windows XP en alles draait gewoon hoorno problems
zeg ik dat je ME moet pakken dan
nee precies
helaas doen toch niet alle spellen het onder 2k hoor....voor de rest werkt elke game onder win2k
nee dat is juist het probleem. windows XP werkt nie goed op mijn systeem daarom neem ik windows 98.
duz ik moet het toch daarbij houden en een oplossing zien te vinden
duz ik moet het toch daarbij houden en een oplossing zien te vinden
Pagina: 1