K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
Leadtek levert extra tools bij zoals Winfox, die zullen het pakketje wel groter maken.Op maandag 03 juni 2002 22:02 schreef Mad-X het volgende:
Deze drivers files zijn 15 MB(!!) i.p.v. de 8 MB van de referentie drivers. Iemand een idee waar het verschil in zit?
Dat staat er dus wel bij. Zie ook mijn eerdere posting.helaas staat er ook niet bij waar de bios update goed voor is.. Iemand ervaringen met deze updates?
Linkje naar de readme
ik heb laatst die bios geupdated via winfox gaat heel gemakkelijk! gewoon doen meestal is een latere versie altijd beter. nou vroeg ik me dus af, werkt winfox ook als je de reference driver van nvidia gebruikt? ipv de leadtek versie?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ja.Op woensdag 19 juni 2002 09:37 schreef swopdark het volgende:
ik heb laatst die bios geupdated via winfox gaat heel gemakkelijk! gewoon doen meestal is een latere versie altijd beter. nou vroeg ik me dus af, werkt winfox ook als je de reference driver van nvidia gebruikt? ipv de leadtek versie?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky