fan moet nog in de blowhole gezet worden en de ccfl ook gemonteerd,
baybus komt ook één dezer dagen
(professional car paint job
heeft zo een kleine € 100 gekost
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
100 euro voor de kast + de verf zeker!!Op maandag 03 juni 2002 22:00 schreef FMS het volgende:
daar heb je € 100 voor betaalddont get me wrong, hij is mooi gespoten maar € 100 is echt te veel.
Tja... zwart/grijs is erg populair voor HQ08'sOp maandag 03 juni 2002 21:58 schreef atmoz het volgende:
Zeker leuk gedaan!!!
Die kleuren bevallen me wel --> http://137.120.156.62/Luc/casemod2002/COMPLEET/DSCF0039.JPG
![]()
Nice Job!!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
't is ashblack metallic van ford (kleur van mijn aut)Op maandag 03 juni 2002 22:00 schreef FMS het volgende:
daar heb je € 100 voor betaalddont get me wrong, hij is mooi gespoten maar € 100 is echt te veel.
Verwijderd
dat klopt gedeeltelijk, ik moest hier voor bijbetalenOp maandag 03 juni 2002 22:04 schreef ReseTTim het volgende:
dat ik weet had ie zijn Ford hiervoor in puin gereden zodat ie gratis meegespoten zou kunnen worden..
klpt dit, the amazing Y
ja, die man in de garage bekeek mij wel raar toen k daar aankwam en ik meer op mijn case keek dan naar men autoOp maandag 03 juni 2002 22:13 schreef krekrrr het volgende:
is dat met echte carpaint gedaan?
mooi gedaan man, alleen wel een beetje veel gekost...
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, ik heb er hier nu 2 staan.Zijn helemaal de zelfde kleuren.1x je weet wel en 1x server.Op maandag 03 juni 2002 22:03 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Tja... zwart/grijs is erg populair voor HQ08's
Kijk ook maar naar a.p. versteeg
Dat doe ik wanneer ik naar Multiplayer Madness ga op 5 juli.Op maandag 03 juni 2002 22:49 schreef White-Fox het volgende:
Heb je hem ook in de auto Wax gezet of niet,
neej hoor netjes gedaan
Verwijderd
Klinkt allemaal netjes ik wens je suc6 en als je als winnaar uit de bus komt.... POSTEN!!Op maandag 03 juni 2002 23:11 schreef The_amazing_Y het volgende:
[..]
Dat doe ik wanneer ik naar Multiplayer Madness ga op 5 juli.
casemod competitie
en de week daarna moet ik met de mannen van www.born2oc.be naar ukkel om ze te gaan mee vertegenwoordigen en casemod workshops te gaan helpen geven
Hmmmm, winnen vind k wat hoog gegrepen. als je bekijkt hoe [F6] Dominator zijn "domicube" eruit zag...Op maandag 03 juni 2002 23:13 schreef White-Fox het volgende:
[..]
Klinkt allemaal netjes ik wens je suc6 en als je als winnaar uit de bus komt.... POSTEN!!
Ja, k vind die van jou ook echt heel geslaagd, maar ik ging voor de "megahoogglanslook"Op maandag 03 juni 2002 21:58 schreef atmoz het volgende:
Zeker leuk gedaan!!!
Die kleuren bevallen me wel --> http://137.120.156.62/Luc/casemod2002/COMPLEET/DSCF0039.JPG
![]()
Nice Job!!!
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
inderdaad: ik denk als ik dat met spuitbus had moeten doen, dat ik meer geld én tijd kwijt zou zijn, want dat lukt nooit zo goed als het nu is en ik zou me er dan ook nog dood in ergerenOp dinsdag 04 juni 2002 12:39 schreef xychix het volgende:
ik ga vanavond ook primeren,spuiten en morgen aflakken...
ben ook wel benieuwd naar de glans..
is 100 zoveel ?? valt wel mee toch, ik ben benieuwd wat ik kwijt ben aan primer,zwarte spuitbis, gele (of iets anders) spuitbus, glanslak...
ik heb besloten toch niet af te lakken en voor een motip mat zwart te gaan icm een goede primer, dan met glansgeel (of hel blauw)Op dinsdag 04 juni 2002 13:17 schreef The_amazing_Y het volgende:
[..]
inderdaad: ik denk als ik dat met spuitbus had moeten doen, dat ik meer geld én tijd kwijt zou zijn, want dat lukt nooit zo goed als het nu is en ik zou me er dan ook nog dood in ergeren
mja, matzwart...Op dinsdag 04 juni 2002 14:22 schreef xychix het volgende:
[..]
ik heb besloten toch niet af te lakken en voor een motip mat zwart te gaan icm een goede primer, dan met glansgeel (of hel blauw)
deze text erop:
[afbeelding]
is een verzonnen naam (zie american pie 2, en vond't gewoon leuk)Op dinsdag 04 juni 2002 14:33 schreef The_amazing_Y het volgende:
[..]
mja, matzwart...
op zich helemaal nix mis mee, alleen heb je dan nogal snel kleurverschillen, ik bedoel maar: plekjes die wat matter zijn dan andere
en dat wou ik dus écht niet, vandaar dat ik het heb laten doen.
heet jij nadia trouwens ofzo? of is dat je vriendin?
tip: plak het sjabloon stevig vast, zodat er geen verf onderin kan lopen, dat zou nl heel jammer zijn
suxxes ermee, en posten die handel als 't af is