Toon posts:

Prijs Per pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Kan er iemand mij soms vertellen hoeveel de gemiddelde prijs voor één blad zwart/wit is, afgedrukt met een inkjetprinter. Ik weet wel dat dit afhangt van printer tot printer, maar toch hoop ik dat iemand mij een gemiddelde prijs kan geven!

Alvast bedankt!
Thomas Huyghe

P.s : ik heb een HP deskjet printer, maar dit terzijde ;)

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:25
allereerst : welkom op got. (we gegroeten elkaar permanent dus "greetz, de groeten" onder je post is niet nodig. lees anders eerst de faq even, bovenin, het blauwe balkje)

dat ligt er helemaal aan wat voor papier, wat voor cartridges (grote of kleine) soort printer, welke stand e.d moeilijk te bepalen.

geef iets meer info

Verwijderd

Ligt er echt helemaal aan ja welke printer je hebt.

In mijn situatie kost het echt heel weinig, het papier wordt namelijk geleverd door het werk van m'n vader en de cardridges vul ik handmatig bij..

misschien kun je dus wat meer informatie leveren over je printer en papier en cardridges en...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Deskjet 690C, met daarin dus één kleurencartridge en één zwartcartridge. Het papier dat ik gebruik is A4 formaat (Laser/Copier/Inkjet en 80g/m²)

Thomas

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 18:14 schreef Thomiet het volgende:
Ik heb een HP Deskjet 690C, met daarin dus één kleurencartridge en één zwartcartridge. Het papier dat ik gebruik is A4 formaat (Laser/Copier/Inkjet en 80g/m²)

Thomas
misschien gewoon zelf berekenen, gewoon het aantal pagina's dat hij print optellen. de prijs van de cardridge deel je door het aantal prints. hier tel je de afschrijving+stroomkosten bij op.

en je hoeft echt je naam niet onder je post te zetten

Verwijderd

bij www.diskidee.nl staan een aantal testen met cijfers van jet- en laserprinters.
Pagina: 1