Toon posts:

[html] Grote van window.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me al een hele tijd af hoe je ervoor zorgt dat een site bijvoorbeeld altijd opent in een window van 450 bij 450 pixels. Zodat je er voor kan zorgen dat de site gewoon de grote blijft die jij wil.

Ik weet dat dit mogelijk is, en dat je ook in staat bent om ervoor te zorgen dat mensen hem dan niet alsnog maximaliseren. Maar ja,......

Weet iemand hier hoe ik dit kan laten gebeuren?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

popup :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Nee , geen popup, ik zou al helemaal niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen.

Ik wil alleen een vrij simpele site maken met wat fot's erop, alleen lijkt het me leuk als ik dit zou kunnen toepassen.
Ik heb verschillende html-boeken maar ik kan het echt nergens vinden :'(

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

nee duh, dat komt natuurlijk doordat je een popup moet maken met Javascript, even zoeken, bergen voorbeelden. En niet minimaliseren... misschien een chromeless popup? Kan dus niet met Html.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je er echt alleen met Java Script voor zorgen dat een window in een bepaald formaat opend?

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

opent, ja, Html is een opmaaktaal, geen scripttaal. Maar goed, ik ben in een goede bui. Zet dit in de body van je pagina:
code:
1
2
3
4
5
6
7
<SCRIPT language=javascript>
myWin = open('dezepagina.html', 'popup',
'width=400,height=400,status=no,toolbar=no,menubar=no');

this.opener = self;
opener.close();
</SCRIPT>

Zo wordt er een nieuwe popup gemaakt en wordt het oude (grote, normale) venster gesloten zonder waarschuwing :7

Now rate my post

Verwijderd

Topicstarter
Thnx :)

Verwijderd

tjee Prammenhanger,..je bent echt te goed voor deze wereld zo`n code te openbaren! >:)

Verwijderd

Wederom een prachtige script request.

Prammenhanger: bedankt voor de hulp
en
JurjenT: probeer voortaan eerst zelf iets te maken/zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.