GOT Internet Explorer Bar

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 773 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-03-2023
Hoi Allemaal,

Ik heb een GOT Bar 8-) gemaakt en ik denk dat jullie hem ook wel handig vinden, je kunt hem hier downloaden :

http://GOTBar.furke.nl

Instructie : downloaden, installen, rechtermuis op je IE bars, selecteer GOT band en voilla

Greetz Furry

/edit:

Dit is een programma wat in ontwikkeling is. Een beta dus. Gebruik is op eigen risico, mocht je problemen tegenkomen, post ze dan hier... Dan kan de maker deze fouten er uit halen, eventueel in samenwerking met de gebrukers :)

Gebruikers onder XP hebben grote kans op vastlopers en lopen kans dat XP opnieuw dient te worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

/edit

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Het werkt niet bij jou, das jammer. Maar ga niet laten roepen dat het een virus is o.i.d. Da's onterechte stennismakerij..</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Mooi ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:35 schreef furrymurray het volgende:
Hoi Allemaal,

Ik heb een GOT Bar 8-) gemaakt en ik denk dat jullie hem ook wel handig vinden, je kunt hem hier downloaden :

http://GOTBar.furke.nl

Instructie : downloaden, installen, rechtermuis op je IE bars, selecteer GOT band en voilla

Greetz Furry
Waar heb je dat ding ingemaakt...(programmeertaal)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

he tnx nog een handig got progje :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op maandag 03 juni 2002 21:38 schreef skunkah het volgende:

[..]

Waar heb je dat ding ingemaakt...(programmeertaal)?!
Ik heb hem geschreven in Delphi, als jullie nog feature's/bug's hebben dan hoor ik het graag :)

grtz Furry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
ik heb een spelvout gevonden >:)

als ik op mijn rechter muisknop klik op de GoT bar aan te zeten, zie ik: GOT band staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Werkt ie ook in Opera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets wilde ik laatst ook maken, maar niet meer mee verder gegaan. Ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Laatst online: 22-09 07:14

Brazza

Byte me!

hoe werkt het ding waar moet hij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Ja, erg tof gedaan.
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 12:37
Hij is cool 8-)

<leeg>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 23:30

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Uhm, kannie ook aan de bovenkant docken in de toekomst? :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
hmmz, ik had hem net boven gedocked, maar nu staat ie na een herstart van IE weer onderin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmmmmmmmm Ik instalde de bar, plots mn hele PC (XP Pro) mega traag, uiteindelijk een reboot, geen resultaat, 4 reboots verder deed ie t een minuut en weer traag, uiteindelijk system restore van 2 uur geleden en hij doet het weer gewoon. Aangezien ik nix ander geinstalleerd heb in de tussentijd lijkt het me dat die bar niet helemaal XP proof is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA

n00b | IA

multislet

Op maandag 03 juni 2002 23:20 schreef Sjonjoop het volgende:
Mmmmmmmmmm Ik instalde de bar, plots mn hele PC (XP Pro) mega traag, uiteindelijk een reboot, geen resultaat, 4 reboots verder deed ie t een minuut en weer traag, uiteindelijk system restore van 2 uur geleden en hij doet het weer gewoon. Aangezien ik nix ander geinstalleerd heb in de tussentijd lijkt het me dat die bar niet helemaal XP proof is?
mijn internet is ook 100% full loaded. Dit is niet leuk :(

/edit

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Het werkt niet bij jou, das jammer. Maar ga niet laten roepen dat het een virus is o.i.d. Da's onterechte stennismakerij..</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 04:42 schreef firoz het volgende:
zal vast een bug zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Nou nou niet zo overdrijven, ik heb hem gemaakt voor 2000 en nog ff gechecked op 98, ik zal hem vandaag eens debuggen op XP.. hebben andere mensen ook problemen op XP dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
aan de topicstarter, heb je dit: [topic=309815/1/25] al eens gelezen? Dus stop svp met je greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op maandag 03 juni 2002 21:37 schreef firoz het volgende:
Waarom schrijf je ook nog dit in het Schop een modje forum??????
Op dinsdag 04 juni 2002 04:45 schreef firoz het volgende:
in dit topic krijg je de got toolbar maar hij werkt 5 min daarna crasht je computer en werkt internet explorer niet meer :( [topic=513842/1]
Waarom overreact je meteen zo.. meteen berichten gaan posten over virussen en zo, niet ff nadenken en tot de conclusie komen dat het ook een bugje kan zijn. Het is tenslotte versie 0.1b!!! Kun je je bericht rectificeren in de andere thread...

Ik heb in ieder geval op 2000 en 98 nog geen probs gehad, ik zal hem vandaag gaan debuggen op XP voor jullie

Hebben andere mensen ook problemen onder XP??

Als je IE het niet meer doet kun je nog altijd de DLL unreggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook, zwaar irri! :(
heb hem er nu maar weer afgekeild. en ja, ik draai ook xp... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 07:11 schreef gobbles het volgende:

[..]

had ik ook, zwaar irri! :(
heb hem er nu maar weer afgekeild. en ja, ik draai ook xp... >:)
Wat deed ie dan precies? en wat voor een IE versie heb je?

Thanx alvast voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
lijkt me wel een handig proggie, maar moet ik dit nu vertrouwen, ik weet et niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 07:25 schreef jamaicaman het volgende:
lijkt me wel een handig proggie, maar moet ik dit nu vertrouwen, ik weet et niet.
Als je 2000/98/95/ME draait dan heb je geen probleem, het probleem lijkt vooralsnog alleen op XP voor te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Laatst online: 19-09 12:53
Misschien draait ie onder XP een geheime }:O
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA

n00b | IA

multislet

Op dinsdag 04 juni 2002 07:28 schreef furrymurray het volgende:

[..]

Als je 2000/98/95/ME draait dan heb je geen probleem, het probleem lijkt vooralsnog alleen op XP voor te komen
ik heb hem geinstalleerd --> werkt 5 min --> computer loopt vast--> internet explore laat je processor op 100% draaien geen internet :(

p.s je mag geen dingen posten die je computer laten vast lopen. ---> daarom sm en ben jij soms een cloon wat heb je eraan als je 2 dagen geregd hebt aan een search ding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 07:31 schreef firoz het volgende:

[..]

ik heb hem geinstalleerd --> werkt 5 min --> computer loopt vast--> internet explore laat je processor op 100% draaien geen internet :(

p.s je mag geen dingen posten die je computer laten vast lopen. ---> daarom sm en ben jij soms een cloon wat heb je eraan als je 2 dagen geregd hebt aan een search ding :?
Geef die kerel ff de kans om te debuggen ofzow, in plaats van meteen te gaan lopen schreeuwen dat 't een virus is. :(

Ok, hij heeft een foutje gemaakt, niet in XP getest. Ik vind 't wel een relaxedte toolbar eik, als ie in XP werkt, download ik 'm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( belachelijk natuurlijk hoe er gereageerd wordt, hij heeft niet eens de kans gehad om bugs eruit te kunnen halen.

Maar goed, ik draai ook onder XP en alles loopt in de soep, ik ben nu als administrator ingelogt omdat mijn andere admin account de honderd in loopt, maar ik kan nergens een un-install vinden?

Of moet ik het register e.d. alles handmatig bij nalopen om te kunnen un-installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Niet online
edit:
onzin dus

edit:
hij werkt tot nu toe goed in win2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mensen mensen wat een gedoe; er is geen enkel programma dat geen bugs heeft (nou ja, mijn l33t 'Hello World' proggie misschien niet), en daarbij is het praktisch onmogelijk om alles op alle platformen en hardware configuraties te testen.
Je bent gewoon een proefkonijn als je dit soort software probeert. Gaat het fout, dan moet je niet zeuren maar het gewoon netjes melden aan de maker zodat 'ie er iets aan kan doen. De maker heeft er veel tijd in gestoken, dus meldingen als 'HET IS EEN VIRUS!' vind ik niet op zijn plaats...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49
Op dinsdag 04 juni 2002 08:17 schreef crisp het volgende:
Mensen mensen wat een gedoe; er is geen enkel programma dat geen bugs heeft (nou ja, mijn l33t 'Hello World' proggie misschien niet), en daarbij is het praktisch onmogelijk om alles op alle platformen en hardware configuraties te testen.
Je bent gewoon een proefkonijn als je dit soort software probeert. Gaat het fout, dan moet je niet zeuren maar het gewoon netjes melden aan de maker zodat 'ie er iets aan kan doen. De maker heeft er veel tijd in gestoken, dus meldingen als 'HET IS EEN VIRUS!' vind ik niet op zijn plaats...
amen :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 05:24
ik draai uiteraard ook xp prof maar k haal de bug der zelf wel ff uit >:) hijs fijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

In win98se doet ie het ook perfect!!!

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
Onder Xp pro loopt mn pc ook vast met deze toolbar. Draai gewoon Iexplore 6.0 dus ik zou niet weten waar het aan ligt, maar de iexplore die loopt gewoon vast en tenslotte je hele pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt (not) > dankzij dat progje liep me internet de hele tijd vast. (me hele computer was fucked up)

En toen liep me pc ook nog vast!!!

Heb net windows ge-reinstald.... :(

DO NOT INSTALL THIS PROGRAM tot er een goeie versie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Laatst online: 19-09 05:24
Op dinsdag 04 juni 2002 08:38 schreef fleppuhstein het volgende:
Onder Xp pro loopt mn pc ook vast met deze toolbar. Draai gewoon Iexplore 6.0 dus ik zou niet weten waar het aan ligt, maar de iexplore die loopt gewoon vast en tenslotte je hele pc.
hier geen problemen onder xp prof, vaag maar ja...

wel een wreed dingetje :) dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Laatst online: 11:51
hier windows 2000, progje werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
Hier is mijn hele pc fucke-up na installen :'( Heb snel het mapje op mijn harde schijf weggegooid en alles werkt weer :) Mijn pc liep vast bij het opstarten van IE6.0 :(

WinXP Prof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
* Glitch wacht maar ff op de volgende versie zo te zien :) (hij draait winxp pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 01:18
Op dinsdag 04 juni 2002 08:40 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Bedankt (not) > dankzij dat progje liep me internet de hele tijd vast. (me hele computer was fucked up)

En toen liep me pc ook nog vast!!!

Heb net windows ge-reinstald.... :(

DO NOT INSTALL THIS PROGRAM tot er een goeie versie is...
Sjonge jonge, stel je niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
dit bewijst maar weer eens dat een recente ghost noodzakelijk is, tenzij je houdt van een windhoos install ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Wat kun je met deze toolbar eigenlijk allemaal? En iemand wat screenies misschien?
Ik wacht ook nog maar even met installeren... (XP Prof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voor alle duidelijk, er zijn dus users die dit stukje software hebben geinstalleerd onder WinXP. Gebleken is dat dit stukje software nog niet geschikt is voor WinXP, het zal je systeem laten crashen en een herinstall zal waarschijnlijk onoverkomelijk zijn...

Dus, gebruik op eigen risico.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loran
  • Laatst online: 25-08 14:53
Op dinsdag 04 juni 2002 09:21 schreef Merely het volgende:

Voor alle duidelijk, er zijn dus users die dit stukje software hebben geinstalleerd onder WinXP. Gebleken is dat dit stukje software nog niet geschikt is voor WinXP, het zal je systeem laten crashen en een herinstall zal waarschijnlijk onoverkomelijk zijn...

Dus, gebruik op eigen risico.
Dit klopt
Hoe te verwijderen:
Het mapje got-bar verwijderen in program files, reboot alles weer goed
Manier van ZMN

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Laatst online: 11-06-2023
Moge, Onder xp loopt explore vast. Niet zo erg, verwijder gewoon in program files got bar en alles draaid weer. Was bij mij zo.

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 09:09 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Sjonge jonge, stel je niet aan.
het is zo > stel jij je niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

OMFG, heb respect voor de maker.
Hij probeert een mooie tool te maken en dat met jullie te delen.

Kraak em niet zo af man. Het is toch knap dat hij dat kan maken in Delphi e.d.?

Hmmmz naja, ik bemoei me er maar niet mee :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu op school ga zo naar huis, maar toen ik vanmorgen even in het register zocht naar GoT dan vond ik ook een sleutel met de naam GoT band. (Daarna niet meer gezocht, dus eet niet of er meer van in stan)

Wat ik ermee wil zeggen/vragen, is alleen het mapje verwijderen wel goed genoeg??? Anders kan de topicstarter ook ff zeggen wat er allemaal aangemaakt wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 09:19 schreef Makkie80 het volgende:
Wat kun je met deze toolbar eigenlijk allemaal? En iemand wat screenies misschien?
Ik wacht ook nog maar even met installeren... (XP Prof)
Er staat een screenie op de website http://gotbar.furke.nl
ik ben op dit moment bezig met het XP probleem, maar tot nu nog geen resultaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 09:43 schreef furrymurray het volgende:

[..]

Er staat een screenie op de website http://gotbar.furke.nl
ik ben op dit moment bezig met het XP probleem, maar tot nu nog geen resultaten :(
Vertel aub ff wat ie nu precies allemaal maakt aan bestanden enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Bij het installeren wordt de DLL in een directory gesplaatst en regegistreerd door windows, op dat moment gaat de GoT bar registry keys aanmaken:

- HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{31B84F59-EE5E-4C2D-8703-65AE6C6F7755}
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE/Microsoft/Internet Explorer\Toolbar\{31B84F59-EE5E-4C2D-8703-65AE6C6F7755}

worden beide aangemaakt, deze worden beide weer verwijderd als je de DLL unregistred met het commando : regsvr32 -u <naam van de dll> (onder windows 2000)

That's it... ik zal bij de volgende release een uninstall erin zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Op dinsdag 04 juni 2002 09:27 schreef Loran het volgende:

[..]

Dit klopt
Hoe te verwijderen:
Het mapje got-bar verwijderen in program files, reboot alles weer goed
Manier van ZMN
aan maker: dus er worden geen reg keys veranderd?

--

Ik heb XP, dus zal nog ff wachten met testen. Het lijkt me vreemd als het op 2000 wel goed werkt omdat ze ongeveer dezelfde kernel hebben. Hierbij is het niet mogelijk om bepaalde systeemonderdelen (in je progje misschien het geheugen) direct aan te spreken. Bij 2000/XP programmeren zitten er altijd wat haken en ogen aan.

succes!

--
[overpeinzing]
Ik meen me van eerder (een jaar/anderhalf) ook al eens een GoT-skin voor iexplore te herinneren. Daarbij zat dan bijvoorbeeld ook een bookmark functie voor topics en ik geloof ook een search. Tegenwoordig hebben we HotTopic en de tracker... Een 2tal screensavers en nog een hoop zooi..

-> wordt het niet eens tijd een GoT progsel topic in de faq te gooien? Daarbij heeft p&w ook al een stuk codebase..
[/overpeinzing]

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 23-09 13:47

André

Analytics dude

Waarom staat hij standaard op een lengte van 1024? Als ik mijn browser resize, krimpt hij niet mee. (WinNT IE6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
klein verzoek>>> kan het tweakers logo achtergrondje in dezelfde kleur als het explorer grijs :)

vind nl die witte achtergrond niet zo mooi staan ;)
alvast tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 21-09 19:52
VET hier heb ik nou eens wat aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op maandag 03 juni 2002 21:35 schreef furrymurray het volgende:

/edit:

Dit is een programma wat in ontwikkeling is. Een beta dus. Gebruik is op eigen risico, mocht je problemen tegenkomen, post ze dan hier... Dan kan de maker deze fouten er uit halen, eventueel in samenwerking met de gebrukers :)

Gebruikers onder XP hebben grote kans op vastlopers en lopen kans dat XP opnieuw dient te worden geinstalleerd.
fijn ;)

nu weet ik waarom ik geen IE meer kon opstarten :(

ben net weer terug in XP na een leuke format c:

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Laatst online: 23-09 13:57

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Heb hem op school geinstaleerd >:)
Egt wreed ideetje!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndicate
  • Laatst online: 21-09 11:19
al die afkrakers hiero :r

Ik vind het een leuk idee en zou zeggen tegen de topic starter: Ga zo door! en maak er een goed prog van zodat de serie GoT progs weer eentje rijker is :Y)

edit:
ik test m alleen zelf nog niet want zie sign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
is fantastisch progje , en draait vlekkeloos onder win2k :9~

kortom>>keep up the good work (enne als je aan mn reques wil voldoen heel graag
ff ter extra info>>de witte achtergrond van tweakerslogo in zelfde kleur grijs als explorer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 13:16 schreef yonexfreak het volgende:
is fantastisch progje , en draait vlekkeloos onder win2k :9~

kortom>>keep up the good work (enne als je aan mn reques wil voldoen heel graag
ff ter extra info>>de witte achtergrond van tweakerslogo in zelfde kleur grijs als explorer :))
Ik zal de request in m'n requestlist zetten :) thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:10

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Furry, heb je je mail al gecheckt? Mooi proggie trouwens. Loopt hier ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
Hijs vet, handig en koel maar ik heb 1 vraagje:
Of je hem zo kan maken dat als je op het plaatje van got klikt dat je dan naar gathering.tweakers.net gaat?

Voor de rest is ie zwaar okee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Op dinsdag 04 juni 2002 06:40 schreef furrymurray het volgende:

[..]

Nou nou niet zo overdrijven, ik heb hem gemaakt voor 2000 en nog ff gechecked op 98, ik zal hem vandaag eens debuggen op XP.. hebben andere mensen ook problemen op XP dan?
Ik heb hier geen problemen :):) En hij is prachtig, die toolbar!

edit:

totdat ik mijn vensters opnieuw opende van ie6 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Hmmz, het werkte bij mij èèn dag, maar nu krijg ik hem er niet meer af.
Als ik de map wil verwijderen zegt ie dat ie het bestand in gebruik is, en unloaden doet ie niet.
Bij processen staat ook geen gotbar.dll :?

Wel een leuk proggie, ik zal hem dadelijk eens op mijn 2000 bak gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 13:27 schreef Fantomas het volgende:
Hmmz, het werkte bij mij èèn dag, maar nu krijg ik hem er niet meer af.
Als ik de map wil verwijderen zegt ie dat ie het bestand in gebruik is, en unloaden doet ie niet.
Bij processen staat ook geen gotbar.dll :?

Wel een leuk proggie, ik zal hem dadelijk eens op mijn 2000 bak gooien.
Als je hem wilt verwijderen dan moet je alle IE's afsluiten, hij staat niet in de processlist omdat hij in IE als het ware draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Tja het is al gelukt.
Ik zat waarschijnljk weer te suffen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelfde probleem met proggie (WinXP Pro). FF snel image terugzetten en klaar....

Maar zou heb misschien uitmaken als het programma onder WinXP gecompiled word? Anders stuur je de source maar ff dan compile ik m wel ff onder XP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Op dinsdag 04 juni 2002 13:21 schreef furrymurray het volgende:

[..]

Ik zal de request in m'n requestlist zetten :) thanx
dank je furrymurray :Y)
kijk er al naar uit :)

enne opzich zou de SEARCH knop weggelaten kunnen worden want een ram op de enter knop heeft zelfde effect ;)

zelf gebruik ik ook de google zoekbar en geeft geen conflicten ofzo

kortom: luv ur work :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Laatst online: 12-09-2023
Nadat ik al mijn ie6 vensters had gesloten en weer opnieuw wilde openen kwamen de problemen! :( Hoe te verwijderen?
Eerst gooi je de registry keys naar de schroot. dan ga je naar C:\program files\ en daar gooi je de map GOT bar weg, en klaar ben je :) Oja, kan dìt proggie gefixt worden voor winxp?? Hij is wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai helaas XP :) dus ga hem maar niet testen hiero.

Wel leuk dat je het gemaakt hebt en erg jammer van die bug maar heb je al een idee waar het aan kan liggen ? Er zijn genoeg delphi freaks hier die je kunnen helpen denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA

n00b | IA

multislet

sorry van mijn opmerking maar ik had internet echt heel hard nodig :( nu werkt het weer :) (zonder got bar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Laatst online: 23-09 18:47
Hier werkt ie onder XP Prof zonder problemen.

Thnx dude!

* yogy dit is vet handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
Op dinsdag 04 juni 2002 15:00 schreef psmeets het volgende:

Thnx dude!

* EnsconcE dit is vet handig!
offtopic:
[code]/me doet het zo[/code]
* EnsconcE doet het zo

:D :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik wacht rustig af totdat ie onder winxp niet raar doet, want winXp opnieuw installen heb ik totaal geen zin in. Maar wel cool id man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een vet project maar de gfx moeten nog bij worden gewerkt van het logo naar mijn mening.

Veder vind ik het een zeer handig xtra tje voor in je Internet Bar.

Tnx M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo furrymurray, ziet er goed uit (screenshot dan :)). Ik gebruik winxp pro dus als dat proggie hebt gedebugd daarvoor installeer ik hem. Suc6!

ps. Trek je niets aan van mensen die zoiets zeggen van: me hele systeem is verneukt. Dank je wel voor die format c:. Zulke mensen zijn te dom om te weten wat een beta betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 15:07 schreef Sensation16 het volgende:
Ik vind het een vet project maar de gfx moeten nog bij worden gewerkt van het logo naar mijn mening.

Veder vind ik het een zeer handig xtra tje voor in je Internet Bar.

Tnx M8.
ALs je een beetje een leuk design kunt maken dan kan ik hem wel implementeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 15:00 schreef psmeets het volgende:

Thnx dude!

* furrymurray dit is vet handig!
damn :? kun je me ff je system specs doorgeven? versie van XP, versie van IE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:31

Snow_King

Konijn is stoer!

topicstarter ik heb je ff gemaild, ik heb namelijk twee mirrors voor je opgezet.
Tis een server met 2x 155Mbit.

Ik w8 wel ff want ik heb winXP......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:32

Zoefff

❤ 

Heel netjes hoor!! Werkt goed bij mij, onder WindowsXP...

Misschien is het een id'tje om samen te werken met hottopic, en hottopic te verwerken in de bar?! Dat zou ik (en anderen met mij denk ik) wel mooi vinden :)

Maar zo is het ook zeer handig proggie :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA

n00b | IA

multislet

nu werkt hij bij mij ook opeens weer onder win xp :) THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op dinsdag 04 juni 2002 17:27 schreef firoz het volgende:
nu werkt hij bij mij ook opeens weer onder win xp :) THNX
:? huh wat is er nu anders???? enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

ziet er gaaf uit!! thnx 4 sharing dude!!! .. werkt perfect hier (IE 5.5 sp2)

Ik heb trouwens nog even een mirror voor je gemaakt, de gOT Bar
is dus ook te downloaden va. Energis N.V :)

Voor het geval dat je chello mirror down gaat o.i.d

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt een geil progje, werkt perfect hier op WinXP Pro NL.
Dadelijk implementeert men alles(maar dan ook alles) onder een browser, zodat men alleen maar een browser heeft als desktop ;)
oooops, dat heeft men al, Staroffice :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23-09 02:20
Nog een snelle mirror :)

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Thanx for the mirrors dudes... kan iemand me nog antwoord geven op het XP probleem, op sommige XP systemen werkt het wel en op sommige niet. Mag ik wat systeeminfo zien?? :) Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het geinstalleerd en ik moet zeggen dat het prima werkt onder Win98SE, onder XP ga ik het nog maar niet proberen. :)

Wel heb ik gemerkt dat IE nu meer geheugen en rekenkrachtvreet.
Het geheugengebruik is met zo'n 1,5MB toegenomen en het processorgebruik is met 3% toegenomen.

Daar moet iets aan gedaan worden omdat mijn systeem er merkbaar trager van is geworden.
Zijn er nog andere mensen die dit kunnen bevestigen?

Prettig is dat de balk nu ook bovenin het venster kan (tussen de andere knoppen), nu zit dat ding tenminste niet meer hinderlijk onderin (overgens kan de blak nog wel onderaan gezet worden). :)

Alleen die typfout staat er nog in (Band moet Balk worden). P)
Voor de rest kan ik melden dat ik hier very blij mee ben en dat de normale search bij deze een stuk minder door mij gebruikt zal worden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Hey GoT Toolbar gebruikers kunnen de personen die hem hebben draaien op XP mij even de specs doorgeven/mailen? Ik zou wel eens graag willen weten waarom op de ene XP wel en op de andere niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
Op woensdag 05 juni 2002 08:05 schreef furrymurray het volgende:
Hey GoT Toolbar gebruikers kunnen de personen die hem hebben draaien op XP mij even de specs doorgeven/mailen? Ik zou wel eens graag willen weten waarom op de ene XP wel en op de andere niet? :)
Wat bedoel je met specs?
Ik heb 'm gewoon geinstalleerd zoals beschreven.
Wel vaag dat ie op 1 computer bij mij wel werkt en de andere niet (beide ikspee). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furrymurray
Op woensdag 05 juni 2002 08:38 schreef psmeets het volgende:

[..]

Wat bedoel je met specs?
Ik heb 'm gewoon geinstalleerd zoals beschreven.
Wel vaag dat ie op 1 computer bij mij wel werkt en de andere niet (beide ikspee). :?
Op welke bak van je doet ie ut wel en op welke niet, dan heb ik tenminste iets om te vergelijken.. ik kan het probleem nog niet vinden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
Hij staat gewoon onder de balk "Koppelingen". Ik zal ff een screenshot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 10:57
Heeft iemand een screenshot ervan?
Ik draai XP maar zou het wel willen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~haas0553/gotbalk.jpg

Solly dat ik de layout verneuk, maar met resizen was ie onleesbaar. Ik heb ff de specs van de computer en de Windows versie erbij gedaan, op m'n andere computer (Pc 1) werkt ie niet, dit is Pc 2. Zie sig voor verdere details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
Ja, ik had hem ook onder XP, gaf in het begin geen problemen, daarna wat kleine vastlopers. En daarnet heb ik alles opnieuw moeten instaleren. want mn systeem was gewoon naar de klote, en ik had alles verwijderd, ook uit het register. Het verneukt gewoon je hele XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

dat is het risico van een beta. Ik hoop dat je het probleem snel vind en kunt oplossen want is zou echt wel zalig zijn. >:)

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
Op woensdag 05 juni 2002 20:13 schreef fleppuhstein het volgende:
Ja, ik had hem ook onder XP, gaf in het begin geen problemen, daarna wat kleine vastlopers. En daarnet heb ik alles opnieuw moeten instaleren. want mn systeem was gewoon naar de klote, en ik had alles verwijderd, ook uit het register. Het verneukt gewoon je hele XP
Dat had ik dus ook op Pc 1. maar ik heb daar een multi boot systeeem, en dat kwam nu dus mooi van pas. Ik heb in Win '98 de directory van de GoT tracker verwijdert, en toen kon ik weer gewoon booten. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij draaide hij niet:

ECS K7S5A LAN
XP 1700+
255 DDR

Win XP Pro Eng built 2600

En een tip voor diegenen waarbij de PC vastloopt, safe mode en dan system restore werkt net zo goed als format C: en kost net iets minder tijd en moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
Als je peecee gecrashed is, kan je dan niet in veilige modus de installatie map verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat er mensen zijn die echt gaan re-installen, als tweaker zijnde ga je toch eerst de andere mogelijkheden af (safe-mode, system restore via cd etc.) :?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 12:10

OMX2000

By any means necessary...

[off-topic]
Daaamn Delphi hackers taking over the world????

Groeten van een ex-.Net collega ;)
[/off-topic]

Nice work Furry...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 2 Laatste