Op maandag 03 juni 2002 21:00 schreef v1RuZ het volgende:
bij cdrwinkel.com zijn ze helemaal gek van die taiyo yuden cd's. Ik heb ze zelf ook gehad en ik moet zeggen dat het prima cdtjes zijn voor een niet al te hoge prijs...
klopt, maar er zijn verschillende soorten op de markt, A, A- en B, je moet dus wel A hebben.
Op maandag 03 juni 2002 21:55 schreef Cartje het volgende:
Lidl: 6.35 Octron, goeie cd's
Zijn redelijk, niet super
Inderdaad, maar dan zou ik toch voor Infiniti gaan

Zijn niet duur, en van een goede kwaliteit (ook al heb ik ze nog geen jaren natuurlijk

)
Op woensdag 05 juni 2002 03:49 schreef EelcoB het volgende:
Gewoon mitsui's nemen, zijn ongeveer €1/stuk, maar dan heb je wel gegarandeerd goed spul.
Taiyo Yuden, Arita, Ritek en alle andere el cheapo cdr's zijn allemaal troep. Geen coasters maken zegt niets over de kwaliteit van de cdr, het verschil zit em in de houdbaarheid.
Als het je geen zak interesseert hoe lang de data bewaart blijft, koop dan maar van dat goedkope spul, zo niet, koop dan tenminste goed spul.
Mitsui zijn goed, maar ook stinkend duur, goedkoper dan 1,40 zie je ze niet...
Op woensdag 05 juni 2002 11:29 schreef Marzman het volgende:
Wat vinden jullie van die Aldi-cd's? (=lifetec) Verpakt per 20 en bijna net zo duur als 10 merk-cd's. Ik heb er nog geen een mislukte bijzitten, al is het al wel voorgekomen dat een oudere cd niet meer leesbaar is

Schijnen vroeger goed te zijn geweest, maar wat ze tegenwoordig hebben is bagger; de gaten vallen er al in als je er naar kijkt...
Op maandag 03 juni 2002 22:28 schreef Brakius het volgende:
[..]
CDFreaks, ja die lieten mij te veel betalen. Ik dacht dat ik het geld wel terug zou krijgen... nooit niet! Ik koop daar NOOIT wat weer.
Hoe kan je nou teveel betalen

Je ziet toch op hun webwinkel hoeveel je moet betalen en vervolgens maak je het over

Nooit problemen mee gehad. Ze hebben soms niet precies alles op voorraad, zo kreeg ik es een paar andere mappen dan ik besteld had, maar ook netjes een extra map voor nix erbij

Op maandag 03 juni 2002 22:50 schreef universal creations het volgende:
Ik gebruik al jaren Fuji CDR's. Schijnen ook erg goed tegen extreme omstandigheden te kunnen (een week buiten in de regen leggen ed).
Fuji is in principe hetzelfde als Octron. Ook hiervoor geldt dus: redelijk goed

Op woensdag 05 juni 2002 11:53 schreef RoCK-iT het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOL, wat een idioot. Taiyo Yuden maakt ALLE goed cd's die er te koop zijn. Ga maar eens zoeken op het net voordat je nog meer onzin uitkraamt.
Ff rustig aan he? Dat is dus niet waar, want zoals ik al eerder zei, ook Taiyo Yuden maakt verschillende kwaliteiten cdr's. New@rita (niet meer in omloop), Tybotech en nog een paar merken zijn gewoon pure bagger.
Op woensdag 05 juni 2002 13:18 schreef Lawrence het volgende:
gebruik al 2 jaar vivastar cdr's en zijn perfect.. ook met overburnen.. spindel van 100 kost me 42 euro
Das knap van je

Vivastar is nl. door de PC-Active als notoire bagger getest

Op woensdag 05 juni 2002 13:23 schreef lange het volgende:
[..]
hmm das nie zo mmoi

, heb gelukkig nog wel een paar zilver premium (de echte dus) maar die raken ook op, weet je dan toevallig welk merk dan wel 100% zeker Taiyo Yuden cd'tjes verkopen ?
Als je A kwaliteit TY koopt zit je hoogstwaarschijnlijk wel goed

Hebben alleen geen beschermlaag, dus voorzichtigheid is vereist