Sb Audigy ---> vaag geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Mensen,

ik heb afgelopen vrijdag een Sb Audigy gekocht, hiervoor had ik een Sb Live! Platinum.
Ik had hiervoor nooit problemen met raar geluid of iets in die richting, sinds die Audigy erin zit wel.
Het geluid klinkt een beetje krakerig (in XP en 98 SE), en Winamp slaat af en toe over met deze kaart erin. Ik heb de originele drivers geprobeerd en de nieuwe van de site van Creative, mocht allebei niet baten.
Wat veroorzaakt dit, het is iig geen IRQ probleem, dat heb ik nagekeken. Tis een lieve kaart maar zo klinkt het niet echt lekker. Ik heb hem aangesloten op mijn Sharp Dolby Pro-Logic set, wat ik ook met de Live! altijd deed.
Ik vond hier wel problemen met erg kraken maar dat is het nu ook weer niet in dit geval, vandaar een nieuw topic.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Geef ook even aan, of je alles al opnieuw hebt geïnstalleerd, want vaak is dat de ellende van alles.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

#Browser probleemje, niet op dit bericht letten.#

Verwijderd

Zowel op de digitale als analoge uitgangen dit probleem?Zorg zeker dat er niets van software/drivers is achtergebleven van je Platinum!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
lees de sb lice sticky eens door, daar staat het allemaal in

Dit topic is gesloten.