Ik heb een probleem met Winroute. Voordat ik begin, even dit: Ik weet dat hier het 1 en ander overin de search staat en ik heb geprobeerd dat eens te zoeken. Helaas gaan pages inladen bijzonder traag en stopt halverwege (zie probleem omschrijving beneden), de paar topics die ie wel inlaadde bevatte geen oplossing
Dus ik zal als tegenprestatie dan maar proberen alles duidelijk uit te leggen 
SPECS:

Server:
Windows XP met Winroute Pro 4.20 als Router, NAT en DHCP. Verbonden op Mxstream (Planet) via VPN naar me ADSL modem.
Client pc's
Windows XP met obtain ip/dns automatically. En krijgen ip/dns/gateway netjes toegewezen van DHCP.
PROBLEEM:
Op de clients/server lijk ik ook het meeste te kunnen doen zoals Gamen, emailen chatten etc. Behalve websites openen. Eigenlijk lukt het openen wel, maar hij blijft hangen na een paar bytes traffic ofzo (ik krijg net de achtergrond of 1 plaatje o.i.d. te zien en dan nokt ie, blijftie gewoon hangen). Ik weet al dat het niet aan me DNS ligt en ook niet aan de Ipfrag setting in WinRoute Pro (heeft altijd al op 1 gestaan). Het is van het ene op het andere moment niet meer gaan werken
Ik heb een vaag vermoeden dat het aan de MaxMTU waarde zou kunnen liggen en ik weet dat die op 1372 hoort te staan, helaas weigert DrTCP zijn werk te doen en kan ik het niet checken.
Wie o wie kan me helpen hiermee ik ben radeloos
Normaal weet ik mijn eigen probleempjes etc wel op te lossen en ik ben niet echt een leek met dit soort dingen maar ik kom er echt niet uit dit keer. En ben niet in staat om het internet te doorzoeken naar oplossingen
SPECS:

Server:
Windows XP met Winroute Pro 4.20 als Router, NAT en DHCP. Verbonden op Mxstream (Planet) via VPN naar me ADSL modem.
Client pc's
Windows XP met obtain ip/dns automatically. En krijgen ip/dns/gateway netjes toegewezen van DHCP.
PROBLEEM:
Op de clients/server lijk ik ook het meeste te kunnen doen zoals Gamen, emailen chatten etc. Behalve websites openen. Eigenlijk lukt het openen wel, maar hij blijft hangen na een paar bytes traffic ofzo (ik krijg net de achtergrond of 1 plaatje o.i.d. te zien en dan nokt ie, blijftie gewoon hangen). Ik weet al dat het niet aan me DNS ligt en ook niet aan de Ipfrag setting in WinRoute Pro (heeft altijd al op 1 gestaan). Het is van het ene op het andere moment niet meer gaan werken