She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Na een paar keer resetten ging de boel wel weer starten.
Ik direct bij IBM wat tooltjes gedowned om de schijf op fouten te testen want ik vertrouwde het niet echt meer.
En ja hoor schijf vol BAD sectors, ik heb hem nu opgestuurd naar IBM want gelukkig zat er nog garantie op.
Ik hoop dat je hem nog een keer aan de praat krijgt want dan kun je misschien nog iets van je data redden.
Verwijderd
5 weken terug is mijn ibm60gxp ook overleden
Gewoon ff ibm drive fitness test downloaden en dan de schijf ff gaan controleren op fouten.
Als hij dan fouten geeft dan moet je ff de foutcode op een papiertje schrijven en dan ff een rma request doen bij IBM.
Als je hem naar ibm stuurt dan ben je hem minimaal 14 werkdagen kwijt.
Heb je hem bij een goede winkel gekocht dan kan het zijn dat deze winkel na ontvangst van de defecte hd deze direct al omruild voor een nieuwe en je deze dan direct toestuurt.
Doet deze winkel dat niet dan kun je hem beter zelf direct naar IBM sturen.
(Anders moet je de hd eerst naar de winkel sturen. De winkel stuurt hem naar IBM. Van ibm gaat hij weer naar de winkel en van de winkel gaat hij weer naar jouw toe)
Als je pech hebt dan zit er ook nog een groothandel tussen.
Ga maar naar de site van IBM daar staat alles wat je moet weten.
offtopic:
Ja het is flink balen. Ik was ook meerdere divx films en een compleet geupdate XP installatie kwijt.
Ik heb nog een modem dus dat is toch heel wat uurtjes met de 56k downloaden geweest
Ben ik me schijf weer voor een flinke tijd kwijt, baal er stevig van
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
maar hoe run je die fitness test, ikk heb boot disk op andere pc gemaakt maar hoe start ik de test nu?
In de dir dft krijg ik laad error, damn 2 diskettes die niet werken, heb ik een virus te pakken ofzo die mijn schijven trashed pffft....
Ik smijt die pokkieschijf serieus tegen de muur zo en haal een Western Digital pfff..... AGRESSIE
Tgaat lekker zo, GO ibm
Computer opnieuw opstarten, en dan booten vanaf diskette. DFT laadt dan.Op maandag 03 juni 2002 21:33 schreef HarrieH het volgende:
Domme vraag
maar hoe run je die fitness test, ikk heb boot disk op andere pc gemaakt maar hoe start ik de test nu?
In de dir dft krijg ik laad error, damn 2 diskettes die niet werken, heb ik een virus te pakken ofzo die mijn schijven trashed pffft....
Die fitness test is gelukt, me floppy drive was ook stuk blijkbaar, moest er even een andere instoppen
Verdomme 3 diskdrives die niet werkten, heb gewoon me floppy drive uit me freesco router getrokken, doet het nog
Low lvl formatten en kijken of de zooi het nog doet maar dan.. Ik hoop dat ik zo raid kan gaan draaien, volgens mij is een corrupted sector nog net geen bad sector of heb ik het fout??