IBM 40GB dood tijdens windows sessie?

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 13:29
Ik was net dus bezig mijn 2e IGM 40 GIG in te bouwen zodat ik raid kan gaan draaien.. Ik nog snel ff naar win2000 om al me data te kopieren (8000 foto's en 20GIG mp3's naar mijn SCA SCSI drives gekopieerd)

Ging dus lekker >:) 9 MB/s en ik had zo alles overgeheveld, denk ik ff eenb ghost te maken.. dus ff wat proggies weg anders hebbie zo'n dikke ghost file en wat gebeurt er, me windows crashed en ik kan niet meer opstarten?

Is dit nu dik toeval? Ik had net ervoor dus die andere ibm drive eraangehangen... Wil ik me pc booten dat gaat de schijf geluidjes maken iets van trr trr trr trr en dat met tussenpozen..

Ik zit me hier dus flink te ergeren, al me email en shit naar de klote + dat ik windows opnieuw kan gaan installen, is de drive gewoon stuk, kan toch niet????? ;(

Ik ben aan proberen de disk te fdisken, maar ik hoor alleen dat pokkegeluidje en meer niet :/

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Verwijderd

Ik ken het geluid ,mijn schijf had het vorige week ook plotseling bij het opstarten.
Na een paar keer resetten ging de boel wel weer starten.
Ik direct bij IBM wat tooltjes gedowned om de schijf op fouten te testen want ik vertrouwde het niet echt meer.
En ja hoor schijf vol BAD sectors, ik heb hem nu opgestuurd naar IBM want gelukkig zat er nog garantie op.
Ik hoop dat je hem nog een keer aan de praat krijgt want dan kun je misschien nog iets van je data redden.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-04 05:19
Inderdaad denk dat garantie the word is niet te moeilijk doen lekker opsturen......

Verwijderd

Hoi,

5 weken terug is mijn ibm60gxp ook overleden :'(

Gewoon ff ibm drive fitness test downloaden en dan de schijf ff gaan controleren op fouten.

Als hij dan fouten geeft dan moet je ff de foutcode op een papiertje schrijven en dan ff een rma request doen bij IBM.

Als je hem naar ibm stuurt dan ben je hem minimaal 14 werkdagen kwijt.

Heb je hem bij een goede winkel gekocht dan kan het zijn dat deze winkel na ontvangst van de defecte hd deze direct al omruild voor een nieuwe en je deze dan direct toestuurt.

Doet deze winkel dat niet dan kun je hem beter zelf direct naar IBM sturen.

(Anders moet je de hd eerst naar de winkel sturen. De winkel stuurt hem naar IBM. Van ibm gaat hij weer naar de winkel en van de winkel gaat hij weer naar jouw toe)
Als je pech hebt dan zit er ook nog een groothandel tussen.

Ga maar naar de site van IBM daar staat alles wat je moet weten.

offtopic:
Ja het is flink balen. Ik was ook meerdere divx films en een compleet geupdate XP installatie kwijt.

Ik heb nog een modem dus dat is toch heel wat uurtjes met de 56k downloaden geweest ;(

• paradoXical
Kutzooi is het :(

Ben ik me schijf weer voor een flinke tijd kwijt, baal er stevig van

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
Domme vraag

maar hoe run je die fitness test, ikk heb boot disk op andere pc gemaakt maar hoe start ik de test nu?

In de dir dft krijg ik laad error, damn 2 diskettes die niet werken, heb ik een virus te pakken ofzo die mijn schijven trashed pffft....

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

IBM... hoor er bijna nix anders dan problemen over ;(

• paradoXical
Ik vreet mezelf op hier... 3 diskettes die het niet doen achter elkaar en nog geen drive fitness test kunnen runnen...

Ik smijt die pokkieschijf serieus tegen de muur zo en haal een Western Digital pfff..... AGRESSIE

• paradoXical
De gloednieuwe ibm is ook zeer vaag bezig hier...

Tgaat lekker zo, GO ibm ;)

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Op maandag 03 juni 2002 21:33 schreef HarrieH het volgende:
Domme vraag

maar hoe run je die fitness test, ikk heb boot disk op andere pc gemaakt maar hoe start ik de test nu?

In de dir dft krijg ik laad error, damn 2 diskettes die niet werken, heb ik een virus te pakken ofzo die mijn schijven trashed pffft....
Computer opnieuw opstarten, en dan booten vanaf diskette. DFT laadt dan.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Dus jij koopt nooit meer een IBM ? :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• paradoXical
Jawel.. dat er een keer eens schijf stukgaat ach.. Kan gebeuren, als het maar niet te vaak gaat gebeuren..

Die fitness test is gelukt, me floppy drive was ook stuk blijkbaar, moest er even een andere instoppen :)

• paradoXical
DFT geeft corrupted sectors aan in plaats van bad sectors... Is me schijf nu niet naar de klote hmm?

Verdomme 3 diskdrives die niet werkten, heb gewoon me floppy drive uit me freesco router getrokken, doet het nog >:)

Low lvl formatten en kijken of de zooi het nog doet maar dan.. Ik hoop dat ik zo raid kan gaan draaien, volgens mij is een corrupted sector nog net geen bad sector of heb ik het fout??

Pagina: 1