Meerdere ASUS A7V333 problemen

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik heb net een asus a7v333 gekocht. Mooi bordje maar ik heb wel de volgende problemen:

-Ik krijg de memory setting niet op 3:5, dus het geheugen op 333mhz ( ik heb een duron 700)

-Ik kan het wachtwoord voor supervisor niet invullen, doe ik dit slaat hij het niet op.

-Hij loopt vast zodra ik een spel ga spelen.

-Ik heb met moeite de via4in1 kunnen installeren, dit lukte alleen in veilige modus.

Ik heb al de nieuwst bios, maar het helpt niks.

-= Very annoying forum person =-

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op maandag 03 juni 2002 20:32 schreef master_viper het volgende:
Ik heb net een asus a7v333 gekocht. Mooi bordje maar ik heb wel de volgende problemen:

-Ik krijg de memory setting niet op 3:5, dus het geheugen op 333mhz ( ik heb een duron 700)

-Ik kan het wachtwoord voor supervisor niet invullen, doe ik dit slaat hij het niet op.

-Hij loopt vast zodra ik een spel ga spelen.

-Ik heb met moeite de via4in1 kunnen installeren, dit lukte alleen in veilige modus.

Ik heb al de nieuwst bios, maar het helpt niks.
Heb je een complete verse installatie van Windows gedaan?
Het ziet er naar uit dat je dit niet gedaan hebt, zowel: heb je de juiste volgorde aangehouden?

Eerst dus Windows, daarna de mainboard drivers, dan je grafische kaart, en daarna de rest, als je dit op een andere volgorde doet, kan je idd problemen krijgen.
Maar een "schone" installatie van Windows is toch wel zeker een vereiste.

En als het kan een beetje meer info betreft de rest van je hardware: Welk geheugen, hoe is de BIOS ingesteld, welke Windows enz..

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Oke hier de rest van de hardware;

Asus a7v333
duron 700
256mb 333mhz twinmos pc2700
gef 3 ti200
SB audigy
40gb Seagate
Creative dxr3
modem 56k noname

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Is dit niks voor "het groot ASUS a7V333 topic" Blijft alles lekker bij elkaar.

Verwijderd

Dit word veelte onoverzichtelijk. :( Klein is beter weet je.