Gratis online online RPG's

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Topicstarter
Ik ben sinds een week gestopt met Utopia omdat de maker van het spel niet helemaal door heeft waar het spel om draait, vriendschappen en daardoor sterke koninkrijken. Ook ben ik het type spel na anderhalf jaar wel zat.

Nu heb ik een poosje Parallel Universe gespeeld, maar daar kwamen alleen de cheaters een beetje goed voor de dag en het spel was een aanslag op je tijd (alleen de tijd dat je speelde, gebeurde er wat)

Nu speel ik Dragon Court wat heel gaaf is. Ik vroeg me af of er meer van zulke spellen zijn. Dus online RPG's waarbij je een karakter moet ontwikkelen. Ik geef toe, niets kan op tegen echte Dungeons & Dragons, maar je kunt niet altijd bij elkaar zitten.

Ik heb de search al gebruikt, maar de meeste spellen moet je iets voor downloaden en dat is nu net het probleem. Dat kan niet dankzij een geweldige server hier op school. (kom dus niet met Runescape o.i.d. aanzetten)

Alvast bedankt iedereen!!

PS. De links heb ik erin gezet zodat men een idee kan krijgen van wat ik zoek.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

[search=gratis MMORPG]

Zijn heel veel topics over geweest ;)

/edit/
sowy, niet gelezen dat je downloads niet wil... :+

/edit 2/
kijk es op www.gamer2k.com en kijk onder het kopje RPG van de categorie Browser Base, staan mischien wel een paar tussen :)

• TheKeeper

TheKeeper

Topicstarter
Die heb ik ook doorgespit en ben op de vreemdste site terecht gekomen (koreaans is toch niet mijn sterkste taal). Maar om te weten wat voor spellen het zijn, moet je ze eerts spelen. Misschien was hier genoeg kennis aanwezig om mij op weg te helpen.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Probeer Runescape! die is echt gaaf

-

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

www.empirequest.com ? ohw is een soort van Utopia maar dan beter imho... kijk maar

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

http://cq2.planetinternet.be/indexnl.php

Castle Quest 2 , echt phat spel . Kdenk dat ze weer vol zitten maar moet je maar even wachten . Je bent een Mage uit 4 elemental classes , en je kan beesten summonnen . Als je aanvalt of verdedigt krijgt je Power Balance en Exp , en krijgen je beesten Exp .

Power heb je nodig om te kunnen aanvallen , Power Spells te casten(krijg je sterke beesten en items van) en dode beesten te resurrecten .

Verwijderd

Check deze: Pimpwar

Is weer is iets anders 8-)

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:56 schreef xonide het volgende:
Probeer Runescape! die is echt gaaf
Op maandag 03 juni 2002 20:27 schreef TheKeeper het volgende:
(kom dus niet met Runescape o.i.d. aanzetten)
:Y)

• TheKeeper

TheKeeper

Topicstarter
Pimpwar is een beetje vaagjes...
had geluk dat bij CastleQuest een plek vrij was, dus toch maar ff proberen.

Thnx allebei

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je de mogelijkheid om telnet te gebruiken :? als dat zo is kun je ook altijd een berg aan muds proberen... :)
Pagina: 1