Als je een vraag hebt over Final Fantasy X zelf, of over iets Final Fantasy X related, dan kun je dat natuurlijk gewoon vragen zonder SPOILER erboven te zetten, maar als het om het verhaal gaat dan vind ik dat je er SPOILER boven moet zetten. Het is 7x een tikje op je toetsenbord geven, dus zo'n grote moeite is het niet. Het is namelijk hopeloos irritant als je al weet wat er gaat komen, en dat kun je zo voorkomen.
We kunnen ook het volgende doen: SPOILER - 8. Als ik dit neerzet dan betekent SPOILER dat ik iets neer ga zetten over het verhaal, en die 8 betekent dan dat ik het spel 8 uur heb gespeeld. Op deze manier kun je, mits je natuurlijk je speeltijd weet, een beetje voor jezelf uitmaken of je de spoiler kan lezen of niet. Goed idee of niet?
We kunnen ook het volgende doen: SPOILER - 8. Als ik dit neerzet dan betekent SPOILER dat ik iets neer ga zetten over het verhaal, en die 8 betekent dan dat ik het spel 8 uur heb gespeeld. Op deze manier kun je, mits je natuurlijk je speeltijd weet, een beetje voor jezelf uitmaken of je de spoiler kan lezen of niet. Goed idee of niet?