[PS2] Het Grote Final Fantasy X Topic

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.823 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een vraag hebt over Final Fantasy X zelf, of over iets Final Fantasy X related, dan kun je dat natuurlijk gewoon vragen zonder SPOILER erboven te zetten, maar als het om het verhaal gaat dan vind ik dat je er SPOILER boven moet zetten. Het is 7x een tikje op je toetsenbord geven, dus zo'n grote moeite is het niet. Het is namelijk hopeloos irritant als je al weet wat er gaat komen, en dat kun je zo voorkomen.

We kunnen ook het volgende doen: SPOILER - 8. Als ik dit neerzet dan betekent SPOILER dat ik iets neer ga zetten over het verhaal, en die 8 betekent dan dat ik het spel 8 uur heb gespeeld. Op deze manier kun je, mits je natuurlijk je speeltijd weet, een beetje voor jezelf uitmaken of je de spoiler kan lezen of niet. Goed idee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
hehe ok ik snap em is iig wel een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

over de eerste blitzball game.
ik heb gehoord van me broertje (die zoekt al gelijk naar cheats :( ). dat als je de eerste game win dat je dn de ulimate weapon krijg voor wakka
en dat je de 10e game altijd win.

dus die nog bij de game moeten komen. WIN THE GAME :)

----------

Extract Abilty Spheres - waar zit die upgrade en wie zit daar dichts bij of heeft die niemand??? want ik kom echt tekort aan die klote dingen... heb al 22 moves klaar liggen voor lulu

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op dinsdag 04 juni 2002 22:06 schreef Bass64 het volgende:
over de eerste blitzball game.
ik heb gehoord van me broertje (die zoekt al gelijk naar cheats :( ). dat als je de eerste game win dat je dn de ulimate weapon krijg voor wakka
en dat je de 10e game altijd win.

dus die nog bij de game moeten komen. WIN THE GAME :)

----------

Extract Abilty Spheres - waar zit die upgrade en wie zit daar dichts bij of heeft die niemand??? want ik kom echt tekort aan die klote dingen... heb al 22 moves klaar liggen voor lulu
Als je de eerste blitz wint dan kreeg je niet zo heel wat bijzonders d8 ik. Ability upgrades zat dacht ik (weet niet zeker, zal vanavond nog ff checken voor zekerheid) bij kimahri.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik wil eerst wel eens zien dat iemand die eerste blitz echt wint.... Want dat is volgens mij HEEL moeilijk...

Die Extract Ability Spheres heb ik volgens mij nu al.. en ben "pas" 10 uur aan het spelen.. (en net voorbij de eerste blitz wedstrijd)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik ben daar nog geenens :D Heb teveel nieuwe shit om allemaal relaxed uit te checken, MAar binnenkort is het holiday, dus dan heb ik wel weer tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik zit al op 53 uur en nog wat minuten. en jullie luitjes? ik ben nu op het airship en naar een tempeltje gegaan die heeeeeeeeeeeeel moeilijk is. Daar ben je wel ff mee bezig denk ik.

Nog uun off-topic vraagje over zo'n rgb kabel van blaze of zo? Hier in de stad/plaats kan ik dus zo'n kabel kopen. Maar nu wil ik dus ook een breedbeeld tv, nu is het dus dat ik maar arm scholiertje ben en mijn prijsklasse ligt van de zo ongeveer 450 euro. Dan krijg je een 50 hz tv met ik dacht wel rgb aansluiting. Merk je dan het verschil met zo'n kabel op een 50 hz tv?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op woensdag 05 juni 2002 10:11 schreef Marruk het volgende:
Ik zit al op 53 uur en nog wat minuten. en jullie luitjes? ik ben nu op het airship en naar een tempeltje gegaan die heeeeeeeeeeeeel moeilijk is. Daar ben je wel ff mee bezig denk ik.

Nog uun off-topic vraagje over zo'n rgb kabel van blaze of zo? Hier in de stad/plaats kan ik dus zo'n kabel kopen. Maar nu wil ik dus ook een breedbeeld tv, nu is het dus dat ik maar arm scholiertje ben en mijn prijsklasse ligt van de zo ongeveer 450 euro. Dan krijg je een 50 hz tv met ik dacht wel rgb aansluiting. Merk je dan het verschil met zo'n kabel op een 50 hz tv?
Ik heb ook een 50Hz tv (ondersteunt trouwens ook 60Hz) en dat verschil is goed merkbaar ja.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker. De beeldkwaliteit verbetering die je met zo'n kabel krijgt staat los van het aantal Hz dat je t.v. op dat moment draait. Je moet het zo zien, iedere PS2 zendt 3 signalen uit: composiet, s-video & RGB. Het composiet signaal is het minst en het RGB signaal is het best. Op het moment dat jij je PS2 aansluit met de originele kabel dan ontvangt je t.v. alleen het composiet signaal. D.m.v. die Blaze kabel kun je er voor zorgen dat je t.v. het RGB signaal ontvangt, wat resulteert in een flinke verbetering van het beeld.

Er zijn verschillende RGB kabels, maar als je een PS2 hebt kun je het beste kiezen voor die van Blaze. Op de Blaze kabel zit een switch waarmee je kunt schakelen tussen het RGB & composiet signaal. Dit is heel erg handig als je DVD films op je PS2 bekijkt, want door de macrovision beveiliging van Sony heb je groen beeld met het RGB signaal. Met een normale RGB kabel zou je iedere keer kabels moeten verwisselen, maar met die van Blaze zet je gewoon even de switch om als je een DVD gaat kijken.

Als je zo'n kabel koopt moet je wel even op het volgende letten. De t.v. moet een RGB scart aansluiting hebben, anders heeft het geen nut. Verder kan het zo zijn dat je beeld iets naar links verschuift als je het RGB signaal gebruikt. Dit zit meestal tussen de 0CM - 4CM. Deze verschuiving ligt niet aan de kabel of aan de PS2, maar aan de televisie. Het is moeilijk te zeggen of je hier last van gaat krijgen, want het verschilt per t.v. Ik heb een Sony KV-21FX20B en ik heb er geen last van. Zelfs als je er last van hebt, kun je het bij de meeste moderne televisie's gewoon wegwerken door even in de menu's rond te bladeren. Oja, breedbeeld televisies hebben er over het algemeen helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Tahnkx, dan zal ik vandaag (of morgen, ben een beetju lui vandaag) maar zo'n kabel gaan halen. en donderdag kijken voor een nieuwe (of 2e hands) breedbeeld.
Maar ik wil het 100% zeker weten, als ik breedbeeld neem dan heb ik dus geen balken meer in het beeld wanneer ik 50hz ps2 spellen speel?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ik niet weten, want ik heb zelf geen breedbeeld. Ik heb het weleens van mensen gehoord die een breedbeeld hebben, maar zeker weten doe ik het niet. Zijn er hier mensen met een breedbeeld? Zoja, hebben jullie nog last van die balken in FFX, of zijn ze weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich kan je de balken aardig weg krijgen met een breedbeeld als deze "zoom" ondersteund.
Het beeld vervormt dan wel een beetje, maar je heb wel minder balken.
Ik zal vanavond eens kijken of ik er met mijn digitale camera eens een plaatje van kan maken, kunnen jullie het verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd stoor ik me niet zo aan die balken tijdens het spelen, ben ik de enige ofzo? Natuurlijk is het niet normaal dat Europa vaak brakke releases krijgen, omdat de fabrikanten niet de moeite willen nemen een PAL conversie te maken, maar ik moet zeggen dat het tijdens het spelen toch eigenlijk best meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 05 juni 2002 12:56 schreef IcedEarth het volgende:
Op zich kan je de balken aardig weg krijgen met een breedbeeld als deze "zoom" ondersteund.
Ik zal vanavond eens kijken of ik er met mijn digitale camera eens een plaatje van kan maken, kunnen jullie het verschil zijn.
k thankx

oh, en over die eerste blitzball wedstrijd, als je die wint dan krijg je 1 strength sphere. niet echt een grote beloning dus

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op woensdag 05 juni 2002 12:56 schreef IcedEarth het volgende:
Ik zal vanavond eens kijken of ik er met mijn digitale camera eens een plaatje van kan maken, kunnen jullie het verschil zijn.
Er zijn verschillende niet breedbeeld TV's die dit ook kunnen (die van mij bijvoorbeeld.. is een Philips TV, maar ik vergeet dat serie nummer steeds :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je het omzetten van 4:3 naar 16:9, of heb je het over iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op woensdag 05 juni 2002 13:28 schreef Vertex het volgende:
Bedoel je het omzetten van 4:3 naar 16:9, of heb je het over iets anders?
Die "zoom" optie.

Ik kan t.o.v. normaal beeld, het beeld indrukken (16:9 dus), zodat mijn TV er zelf zwarte balken omheen tovert, maar ook om het beeld op te rekken, met het effect dat de zwarte balken nagenoeg verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Jippie eindelijk kon ik hem kopen, kan niet wachten tot ik kan playen :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Even over die (offtopic) RGB kabel van Blaze:
ik heb dus nu een goede kwalteit s-video kabel en is dat nou mindere kwaliteit dan die RGB kabel van Blaze?
Ik heb me ooit laten vertellen dat s-video beter is dan RGB kabel.
Maar als ik zou lees wat die Blaze kan doen, dan is het wel verleidelijk om te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy, is het met die zoom optie dan niet zo dat je dingen aan de zijkant gaat missen? Of rekt die zoom optie het beeld alleen naar boven en beneden op?

edit:
Tha BasZ, s-video is minder dan RGB. Je kunt die Blaze kabel wel kopen, maar jij zult uiteraard niet zoveel verschil zien als mensen die nu composiet eraan hebben hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05-2023

qwerios

Digital Pizza Crew

De 16:9 zoom optie rekt hem alleen in de hoogte op. Bij de meeste TV's kun je dan verticaal nog verschuiven om het beeld gecentreerd te krijgen.... Ik heb ook al gespeeld met de zoom, maar door het oprekken wordt het beeld er niet altijd mooier op.

Ik ben dus ook de gelukkig eigenaar van FFX maar ik moet je zeggen dat ik ernstig teleurgesteld ben over het beeld. Het lijkt wel alsof het er in de previews veel strakker uitzag. Ik vond de animaties in het openings filmpje 'trillerig'. De FMV is echter om te :9~, maar dat zijn we gewend van sqaure.

Hoe dan ook, ik ga natuurlijk weer gewoon genieten van het spel. FF7 zag er betrekkelijk slechter uit en dat was een wereld spel. Ik denk dat het geheel weer eens iets te over-hyped is en dat wij als europeanen een beetje genomen zijn (zeker voor E75,-).

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal na Duitsland - Ierland wel wat plaatjes posten van een composiet beeld en van een RGB beeld. Om het echt goed te zien zou je natuurlijk zelf zo'n kabel moeten kopen, want als je foto's van een t.v. beeld neemt zie je het nooit echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk level zijn jullie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Hoe werkt die overdrive van Lulu in godsnaam. Ik druk op allerlei knoppen maar de meter blijft aan het begin staan?

Waarschijnelijk weet iedereen dit,maar ik niet dus. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef X-t-r-e-m-e het volgende:
Hoe werkt die overdrive van Lulu in godsnaam. Ik druk op allerlei knoppen maar de meter blijft aan het begin staan?

Je moet met de rechter stick zo snel mogelijk rondjes draaien

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd de plaatjes:

Composiet
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/comp-1.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/rgb-1.jpg
Composiet
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/comp-2.jpg
RGB
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/rgb-2.jpg

Op de plaatjes zie je niet zo heel veel verschil, maar zoals ik hierboven ook al aangaf, dat ligt meer aan de foto's. Het is heel moeilijk om duidelijke foto's te nemen van een t.v. In het echt zie je wel veel verschil.
questa.unigame :
Welk level zijn jullie al?
Wat bedoel je precies? Levels zoals die er altijd waren in voorgaande FF's zijn afgeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
Goh dat was een vlugge reply, bedankt hoor.

Ga het gelijk uitproberen. Ben inmiddels bij het airship beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
wow echt wel grote verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja idd, ik vind die verschillen best wel heel duidelijk te zien. Ook maar eens een ander kabeltje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef X-t-r-e-m-e het volgende:

Dat snapte ik de eerste keer dus ook niet. Tegen de tijd dat ik het door had was ik al te laat :)
Volgende keer ga ik als een gek rondjes draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie nu al veel verschil zien, wacht dan maar totdat je zo'n kabeltje in huis hebt, dan zie je pas ECHT verschil. Alles is veel scherper, dat merk je vooral bij kleine dingen zoals letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik heb nu +/- 30 uur gespeeld
en ik ben in the cloyster of trials vlak voor bahamut
en ik heb gewoon geen zin meer
Ik heb geen idee waarom niet maar na een tijdje is het niet spannend meer, maar alleen maar vechten en vechten want ik ben daar en geen enkele skill is boven de 40
Ik ben niet slecht of zo
Ben pas een keer game over geweest, maar voor de Dark Aeons enzo moet je toch wel veel stats boven de 200 hebben
Bleh |:(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op woensdag 05 juni 2002 14:34 schreef Vertex het volgende:
Creepy, is het met die zoom optie dan niet zo dat je dingen aan de zijkant gaat missen? Of rekt die zoom optie het beeld alleen naar boven en beneden op?
Op mijn 4:3 TV is het eigenlijk een indruk en een oprek optie.

Als ik op mijn afstandsbediening op "naar boven" druk dan zal het beeld opgerekt worden (bovenkant verdwijnt buiten beeld, en de onderkant verdwijnt buiten beeld).

Als ik op mijn afstandsbediening op "naar onder" druk dan zal het beeld worden ingedrukt (16:9). Mijn TV tovert dan zelf zwarte balken om het beeld heen.

De "naar boven" en "naar onder" toetsen worden ook gebruikt voor het doorlopen van de on screen menu's van de TV (voor installatie van zenders, geluid etc.)

In de breedte verandert er dus helemaal niks (gelukkig!), met als bijkomend voordeel dat de PAL balken dus nagenoeg verdwijnen (nog iets van 1 cm. boven en onder ofzo..)

Het is een normale Philips 4:3 tv, en niet eens zo duur. Het is een model van een paar jaar oud alweer, maar een paar maanden terug nog gekocht (extra korting omdat het het oude model was hehe.. ) Geen digitale dingen, geen 100Hz en dus ook geen breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Hebben jullie al een vergelijk gemaakt met FF8 kwa karaters? Ik wel. :)

Tidus = Squal
Yuna = Rinoa
Riku = Selphie
Wakka = Zell
Auron = Irvin (gaat niet echt op)
Lulu = Quistis
Kimahari = en toen waren de main characters op;)

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 15:54 schreef Tha BasZ het volgende:
Volgende keer ga ik als een gek rondjes draaien :)
Het lukt mij niet om meer als 5 rondjes te draaien. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 16:10 schreef AIKANE het volgende:
Hebben jullie al een vergelijk gemaakt met FF8 kwa karaters? Ik wel. :)

Tidus = Squal
Yuna = Rinoa
Riku = Selphie
Wakka = Zell
Auron = Irvin (gaat niet echt op)
Lulu = Quistis
Kimahari = en toen waren de main characters op;)
tja de eerste drie kloppen wel, maar de rest niet echt
Zell geeft gauntlets en is gaver dan Wakka (but machina is forbidden by Yevon, blablabla)
En irvine heeft ook al niks te meken met Auron, en lulu ook niet met quissi want Lulu gebruikt black magic en quissie niet 8-)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 05 juni 2002 16:18 schreef Crowmeister het volgende:

[..]

tja de eerste drie kloppen wel, maar de rest niet echt
Zell geeft gauntlets en is gaver dan Wakka (but machina is forbidden by Yevon, blablabla)
En irvine heeft ook al niks te meken met Auron, en lulu ook niet met quissi want Lulu gebruikt black magic en quissie niet 8-)
Ik had het meer over hun karakter, niet echt hun abillities. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 16:16 schreef Captain_Quigley het volgende:

[..]

Het lukt mij niet om meer als 5 rondjes te draaien. :{
Ik kan het ook maar met moeite ja.. :(
je moet echt heel recht draaien, bleh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 16:20 schreef AIKANE het volgende:

[..]

Ik had het meer over hun karakter, niet echt hun abillities. :)
Oh, tja in dat geval ook niet :p
Want Auron is geen womanhunter
En Quistis is niet bijdehand en arrogant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 05 juni 2002 16:21 schreef Crowmeister het volgende:

[..]

Oh, tja in dat geval ook niet :p
Want Auron is geen womanhunter
En Quistis is niet bijdehand en arrogant :D
*zucht* En nu combineer je die twee en kijk je vet scheel, en dan... TADDAAAaaaaah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

-----------------
SPOILER (36 uur)
-----------------

Ik zit nu op de Calm Lands bij de Monster Arena. En nu zit ik met een klein dilemma, ik heb net (veel te dure) wapens gekocht om Fiends te vangen. Ik had zelfs niet genoeg geld om er drie te kopen. Maar is het de moeite waard om alle 9 verschillende Fiends te vangen. Of is het slimmer om eerst ff door te gaan (om wat geld te verdienen) en later terug te komen (en kan dat ook)?
-----------------
SPOILER (36 uur)
-----------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Damn, als ik strax niet moest werken ging ik nu direct zo'n kabel halen :'( :'( :'(

Maar goed, ik heb meestal 7 keer een fury bij lulu. Misschien lijkt lulu wat op quinna? :7

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 16:28 schreef AIKANE het volgende:

[..]

*zucht* En nu combineer je die twee en kijk je vet scheel, en dan... TADDAAAaaaaah :+
* Crowmeister knijpt zijn ogen dicht
JA! Nu zie ik het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 16:52 schreef Marruk het volgende:

Maar goed, ik heb meestal 7 keer een fury bij lulu. Misschien lijkt lulu wat op quinna? :7
Quinna? Ja hij/zij lijkt ook wel lomp veel op Lula ja
* Crowmeister heeft nog steeds zijn ogen dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op een uurtje of 36, net een phatte aeon battle gehad (degenen die er al geweest zijn weten het wel ;))

Gewoon alle overdrives chargen, ook die van Yuna, en dan aanvallen met die aeons >:)

Bahamut is phat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 14:53
Tjemig wat is iedereen al ver dan (36 uren en zo)
Ik ben net 2 dagen ziek geweest en kon toen ff full-time gamen, maar ik ben nu nog maar op 18 uurtjes. Hebben jullie geen school/werk of zo?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op woensdag 05 juni 2002 15:47 schreef Vertex het volgende:
Zoals beloofd de plaatjes:

Composiet
[afbeelding]
RGB
[afbeelding]
Composiet
[afbeelding]
RGB
[afbeelding]

Op de plaatjes zie je niet zo heel veel verschil, maar zoals ik hierboven ook al aangaf, dat ligt meer aan de foto's. Het is heel moeilijk om duidelijke foto's te nemen van een t.v. In het echt zie je wel veel verschil.
[..]

Wat bedoel je precies? Levels zoals die er altijd waren in voorgaande FF's zijn afgeschaft.
WOW, dat is een verschil, hoef ik misschien toch niet een breedbeeld te kopen, maar gewoon zo'n kabeltje :P dit is echt een groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 05 juni 2002 19:19 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik zit nu op een uurtje of 36, net een phatte aeon battle gehad (degenen die er al geweest zijn weten het wel ;))

Gewoon alle overdrives chargen, ook die van Yuna, en dan aanvallen met die aeons >:)

Bahamut is phat :)
Ja, dat was een gave battle, die heb ik drie keer moeten doen, ik was vergeten om de overdrives te chargen van Yuna, dat was trouwens wel voldoende.
Op woensdag 05 juni 2002 19:31 schreef __00__ het volgende:
Tjemig wat is iedereen al ver dan (36 uren en zo)
Ik ben net 2 dagen ziek geweest en kon toen ff full-time gamen, maar ik ben nu nog maar op 18 uurtjes. Hebben jullie geen school/werk of zo?
Ik over die 36uur ongeveer 3 1/2 dag gedaan. Nu heb ik wel vakantie opgenomen. Van huishoudelijke dingen komt weinig terecht en de pizzabezorger kent me inmiddels bij m'n voornaam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

rond 35 uur had ik deze spel uitgespeeld :)

Ben nu opnieuw begonnen :)

Is nu al een paar maanden geleden dat ik deze spel heb gespeeld (US release) :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder belooft, de screenshots van een Sony KV-28FX65 Breedbeeld met de "zoom" functie waarbij men geen balken meer ziet.

Zonder zoom :

Afbeeldingslocatie: http://www.lostreality.net/download/ffxnormaal.jpg

Met zoom:

Afbeeldingslocatie: http://www.lostreality.net/download/ffxzoom.jpg

Enige nadeel van deze Sony is dat het beeld iets naar links staat, wat denk ik door de scart aansluiting komt.
En helaas heeft FFX niet de mogelijk om de scherm positie aantepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit die zoom functie. Wordt het beeld er niet waziger van? En gebruik je een RGB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verhelpt alleen niet dat het beeld is ingedrukt.

Of je TV moet nog verder kunnen rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die rgb plaatjes heb je gewoon van dichterbij genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen statief, dus ik moest ze uit de hand nemen, het zou dus kunnen dat de ene foto wat dichterbij staat dan de andere. Bij die 4e foto is dat ook het geval. Geloof je niet dat RGB een beeldverbetering geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 19:59 schreef x-boxer het volgende:
die rgb plaatjes heb je gewoon van dichterbij genomen.
RGB is aanzienlijk beter dan die standaard composiet, dat is algemeen bekend.. lijkt me dan ook een nutteloze opmerking :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beeld wordt gewoon opgerekt, maar echt waziger word het er niet van.
Alleen als je heel goed kijkt naar letters en andere details kun je het zien, maar dan moet je er echt op gaan letten.
Voordeel is wel dat je verlost bent van die "vind ik" vervelende balken waar ik me zo aan kan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 19:45 schreef IcedEarth het volgende:
Enige nadeel van deze Sony is dat het beeld iets naar links staat, wat denk ik door de scart aansluiting komt.
En helaas heeft FFX niet de mogelijk om de scherm positie aantepassen.
Klopt heb ik ook veel last van :(
maar ik heb geen breedbeeld sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je een RGB kabel? Als dat het geval is, dan heb ik misschien een oplossing voor je beeldverschuiving. Je hebt ook een Sony t.v. en die hebben op de afstandsbediening meestal een knopje zitten waarmee je kunt schakelen tussen RGB, s-video, enz. Het knopje ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/knop.jpg

Druk hier een paar keer op totdat je dit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/rgb.jpg

Als het goed is ben je nu je beeldverschuiving kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertex bedankt voor het aandragen van een oplossing, maar deze werkt helaas niet op mijn tv.
Maar ik heb het probleem inmiddels gelukkig wel opgelost.
In het menu van de tv kun je je av ingangen definieren.
En daar kun je ook een horizontale verplaatsing instellen, waardoor je het beeld met stapjes naar links of naar rechts kan bewegen, of het beeld horizontaal laten krimpen of vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
wow.. ik ben na 6 jaar eindelijk m'n beeldverschuiving kwijt

*amazed*

.... damn dat ik dat nooit eerder heb gedaan

hoewel... toch nog een beetje, maar minder dan het was!

[edit1]
Ik had hem altijd op "Video" staan ipv RGB,
maar ik zie wel dat de kleuren veel minder helder zijn als ik hem op RGB zet... :(
[/edit1]

[edit2]
ah, ook dat is opgelost.... gewoon ff contrast en kleurinstelling van AV1 kanaal flink omhoog gegooid :P tis nu net zo helder en mooi als het op 'video' was
[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 20:21 schreef Vertex het volgende:
Gebruik je een RGB kabel? Als dat het geval is, dan heb ik misschien een oplossing voor je beeldverschuiving. Je hebt ook een Sony t.v. en die hebben op de afstandsbediening meestal een knopje zitten waarmee je kunt schakelen tussen RGB, s-video, enz. Het knopje ziet er zo uit:

[afbeelding]

Druk hier een paar keer op totdat je dit ziet:

[afbeelding]

Als het goed is ben je nu je beeldverschuiving kwijt.
Die knop gebruik ik altijd
Is er nog een andere knop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister :
Die knop gebruik ik altijd
Is er nog een andere knop dan?
Als je een composiet scart hebt hoef je die knop helemaal niet te gebruiken, want je krijgt dan automatisch beeld als je je PS2 aanzet. Als je een RGB scart hebt hoef je die knop eigenlijk ook niet te gebruiken, want je hebt meteen beeld bij het aanzetten van je PS2, maar soms heb je last van een beeldverschuiving en dan kan het weleens helpen om hem handmatig op RGB te zetten. Sommige tv's herkennen het signaal niet helemaal goed, vandaar dat het soms handmatig moet. Bij mij is het zo dat als ik die knop niet gebruik, dat mijn beeld 1CM naar links is geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
He, hoe kan het dat iedereen bij 38 uur zit en bahamut al heeft? Ik zit al op 53 uur en zit nu in het bevelle tempel (nog steeds te etteren)

Maar anyways, morgen (over 35 minuten, ah. 34 alweer) die kabel maar ophalen.

en nu, eerst nog ff anderhalf uur ff-X en dan :Z :Z

Heeft iemand trouwens al de reclame op tv van final fantasy 10 gezien? Ze laten het filmpje zien van auron en sin in het begin.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ik had Bahamut al na 25 uur.

Zit nu op 31 uur.
Tijd telt door als het spel op pauze staat... het heeft ook een paar uur op pauze gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reclame kan je ook dl en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 00:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Reclame kan je ook dl en :)
Dan zou ik heel graag willen weten waar , want de trailers / reclame filmpjes op de bonus dvd hebben om een duistere reden helaas geen geluid bij mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op 34 uur in de calm lands te expen , Heb nu met Yuna bijna curaga en regen , hoever zitten julie al op de sphere grid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Op donderdag 06 juni 2002 00:07 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ik had Bahamut al na 25 uur.

Zit nu op 31 uur.
Tijd telt door als het spel op pauze staat... het heeft ook een paar uur op pauze gestaan.
Jah f*ckzooi! ik zet 'm expres op pauze als ik effe ga eten ofzo.
Ik zit geloof ik nu op 27 uur ofzo inc blitzball sessies, denk 26 uur zeker gespeeld!
Ik ben nu een stukje na dat sneeuw land (meer kan ik niet zeggen anders verpest ik het verhaal voor anderen).

Nog effe over de Blaze kabel:
-Dimention Plus is erg goedkoop, bij mijn lokale shop issie 29 euro :r (zonder verzendkosten dus!) Waar hebben jullie 'm goedkoper gezien dan??

-Op mijn tv merkte ik geen zak, het is wel niet een echt scherpe tv maargoed, ik had gehoopt op die trillende lijntjes in felle kleuren (rood)af te zijn (in bijv. GT3).

Maar omdat idereen zo laaiend enthousiast is heb ik 'm niet teruggebracht.
Ik wil 'm wel eens op de Samsung van me oma testen, die tv is echt masterlijk scherp!
*update*
Ik zie nu pas de plaatjes op pagina 6 en zie daar wel grote verschillen.
Ik zal de kabel eens testen met FFX en zelf foto's nemen.
Op donderdag 06 juni 2002 12:03 schreef Elander het volgende:
Zit nu op 34 uur in de calm lands te expen , Heb nu met Yuna bijna curaga en regen , hoever zitten julie al op de sphere grid ?
Kan je niet zo zeggen, maar ik zit vast met Kimari, die heeft 7 S.level punten maar kan niet verder omdat ik nog steeds alleen maar Level1 spheres hebt.
Waar kan je level 2 en hogere spheres krijgen?
Want ik zit er nogal om verlegen :(

Uiteraard komen ze nog maar heeft iemand ze al gevonden en waar ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 12:30 schreef Gman het volgende:

Kan je niet zo zeggen, maar ik zit vast met Kimari, die heeft 7 S.level punten maar kan niet verder omdat ik nog steeds alleen maar Level1 spheres hebt.
Waar kan je level 2 en hogere spheres krijgen?
Want ik zit er nogal om verlegen :(

Uiteraard komen ze nog maar heeft iemand ze al gevonden en waar ergens?
spoiler(tje)

in de al bhed stad kon je een paar lvl 2 sphere's en zelfs een lvl 4 vinden , en de meeste bosses droppen die lvl 2 sphere's heb er genoeg voorlopig (tegen de 6) , heb alleen nog geen enkele lvl 3 sphere gezien en die heb ik nou juist nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ok thanx, zo'n spoiler vind ik het niet hoor, meer een opluchting dat ik effe verder moet kijken met Kimari.

BDW vinden jullie Rikku ook zo slap?
Die kan niks boeiends behalve steal en die overdrive van d'r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 12:41 schreef Gman het volgende:
BDW vinden jullie Rikku ook zo slap?
Die kan niks boeiends behalve steal en die overdrive van d'r.
Inderdaad , ze is meer een character die in bepaalde gevechten handig is.
Voordeel is wel dat ze met sommige items veel schade doet als ze die gooit naar monsters (lunar curtains etc) en die al bhed potions zijn ook heel handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman :
Op mijn tv merkte ik geen zak, het is wel niet een echt scherpe tv maargoed, ik had gehoopt op die trillende lijntjes in felle kleuren (rood)af te zijn (in bijv. GT3).
Als je echt niets merkt dan heb ik hier wat mogelijke oplossingen:

1.) Weet je zeker dat je de kabel in je RGB scart hebt gedaan? De meeste tv's hebben twee scart aansluitingen en daarvan is er altijd maar één RGB. Kijk even in je handleiding om erachter te komen welke RGB is.

2.) Heb je de switch van de Blaze kabel op 'Game' staan? Als de switch op 'DVD' staat ontvangt je tv geen RGB signaal, en dan merk je er niets van. De kabel staat standaard op 'DVD', misschien ben je dit vergeten om te zetten.

3.) Heb je je PS2 op RGB staan? Je kunt kijken of dit zo is door je PS2 aan te zetten, en dan naar 'Systeemconfiguratie > Video uitgang' te gaan. Als je het signaal op 'Y Cb/Pb Cr/Pr' staat moet je dit even omzetten naar RGB.

Laat even weten of je het zo hebt kunnen oplossen. Het is niet goed dat je geen verschil ziet. Ik merk hier een heel erg groot verschil tussen RGB & composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Op woensdag 05 juni 2002 20:47 schreef Vertex het volgende:

[..]

Als je een composiet scart hebt hoef je die knop helemaal niet te gebruiken, want je krijgt dan automatisch beeld als je je PS2 aanzet. Als je een RGB scart hebt hoef je die knop eigenlijk ook niet te gebruiken, want je hebt meteen beeld bij het aanzetten van je PS2, maar soms heb je last van een beeldverschuiving en dan kan het weleens helpen om hem handmatig op RGB te zetten. Sommige tv's herkennen het signaal niet helemaal goed, vandaar dat het soms handmatig moet. Bij mij is het zo dat als ik die knop niet gebruik, dat mijn beeld 1CM naar links is geschoven.
Ja klopt
Die gebruik is alleen voor dvd te kijken en mijn andere consoles
toch jammer dat de text er soms niet op gaaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hallooooo we zouden hier toch over ophouden , beetje heel erg off topic dit mensen. Blijf ff bij de les want daarom staat deze topic hier niet :p daarvoor moet je bij de harde waren zijn. Nu weer ff FFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt nu wel gelijk. Ik denk dat de meeste reacties over RGB kabels gaan, dat is een beetje te off-topic. Dat er weinig FFX reacties worden geplaatst komt denk ik omdat bijna iedereen aan het spelen is.

Gman, heb je nog wat aan mijn oplossingen gehad, of werkt het nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet er iemand wel een interesant iets posten om te discusieren over FFX :)

Zit zelf nog steeds te expen in die calm lands , Heeft iemand dat monster arena gedeelte al geopend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op donderdag 06 juni 2002 15:33 schreef Vertex het volgende:
Ja, je hebt nu wel gelijk. Ik denk dat de meeste reacties over RGB kabels gaan, dat is een beetje te off-topic. Dat er weinig FFX reacties worden geplaatst komt denk ik omdat bijna iedereen aan het spelen is.

Gman, heb je nog wat aan mijn oplossingen gehad, of werkt het nog steeds niet?
Sorry voor het RGB geblaat, maar na 4 pagina's kan deze er ook nog wel bij :)
Over de FFX graphics meer dan lof trouwens!
Dit is de eerste keer dat ik écht m'n ogen uit kijk op een console!

Oplossing 1 & 3 moet ik nog checken, kzit op me werk maar dat kan het wel eens zijn!
Zou wel vet zijn als het nu lukt.

Optopic:
Houden jullie trouwens die Al Bhed boekkies bij?
Ik heb er 2 gemist
1 op die weg na het grote gevecht op de strand en 1 in dat blauwe bos (voor het sneeuw stuk).

Die die weg heb ik 4 keer gelopen maar nix gevonden!! :(

En kan je die aeons maar 1 keer upgraden ofzo? HP is zo weinig :(
Tegen een dikke baas zijn ze na een paar keer dood als je niet shield doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 16:55 schreef Gman het volgende:

En kan je die aeons maar 1 keer upgraden ofzo? HP is zo weinig :(
Tegen een dikke baas zijn ze na een paar keer dood als je niet shield doe.
Heb me Aeons nog geen 1 x geupgrade , gebruik ze meestal veel voor een boss fight zodat hun overdrive vol zit en dan als het gevecht begint met de boss de aeons met hun overdrive erop loslaten :P
Bahamut heeft nu 4390 hp zonder upgrades geen idee of dat veel of weinig is maar hij kan aardig wat geraakt worden zelfs door die bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Ik zit nu ook (al een tijdje) op de Calm lands, Fiends te verzamelen, heb bijna van allemaal al 10, maar die klote Marlboro's (of hoezeookheten) krijg ik maar niet klein, als ie op iedereen confusion gooit en poisen, dan ben ik verloren, wie heeft tips???

Ik lees dat iedereen een RGB kabel ging kopen, die ik al had maar door het doorlussen door m'n video en DVD speler kon ik die niet gebruiken. Oplossing... nieuwe TV met dubbel scart, heb gelijk maar een 100Hz breedbeeld gekocht. >:) Maar dat is me toch VET!!!! :9~
Ik kan nu eindelijk zien wat ik doe... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:55 schreef AIKANE het volgende:
Ik zit nu ook (al een tijdje) op de Calm lands, Fiends te verzamelen, heb bijna van allemaal al 10, maar die klote Marlboro's (of hoezeookheten) krijg ik maar niet klein, als ie op iedereen confusion gooit en poisen, dan ben ik verloren, wie heeft tips???
Voor die marlboro's gebruik eerst een aeon zoals bahamut om hem op lage hp te krijgen , dan dismiss je de aeon en gebruik je de sterkste melee aanvallen zodat je ze kan capturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Wat houdt dat 'distill' bij sommige abilities in (speed distill, power distell, etc..)
Ik kan het de hele tijd kiezen om m'n wapens en aeons te upgraden, maar ik weet niet wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 19:27 schreef __00__ het volgende:
Wat houdt dat 'distill' bij sommige abilities in (speed distill, power distell, etc..)
Ik kan het de hele tijd kiezen om m'n wapens en aeons te upgraden, maar ik weet niet wat het doet.
zorgt ervoor dat als een monster is gedood door die aeon / character dat er bv een power sphere dropt als het wapen of de aeon de skill heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat niet speed extract, power extract, enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat zou best wel eens kunnen kloppen , denk dat ik nog maar heel eventjes FFX moet spelen om het zeker te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op donderdag 06 juni 2002 19:14 schreef Elander het volgende:

[..]

Voor die marlboro's gebruik eerst een aeon zoals bahamut om hem op lage hp te krijgen , dan dismiss je de aeon en gebruik je de sterkste melee aanvallen zodat je ze kan capturen
THNX, dat was ook mijn vermoeden, maar ik was een beetje te ijverig met bahamut zodat ik hem doode. |:( Maar de tweede keer lukte het. Gelukkig is het niet zoals FF8 dat je niet hoger kon komen als 9999, ik zat nu op iets over de 10000 :P Dat zet pas zoden aan de dijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Op donderdag 06 juni 2002 12:51 schreef Elander het volgende:

[..]

Inderdaad , ze is meer een character die in bepaalde gevechten handig is.
Voordeel is wel dat ze met sommige items veel schade doet als ze die gooit naar monsters (lunar curtains etc) en die al bhed potions zijn ook heel handig :9
Rikku kan ook bepaalde machina vijanden in 1 klap uitschakelen (steal)

Uiterst handig :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 20:23 schreef AIKANE het volgende:

THNX, dat was ook mijn vermoeden, maar ik was een beetje te ijverig met bahamut zodat ik hem doode. |:( Maar de tweede keer lukte het.Gelukkig is het niet zoals FF8 dat je niet hoger kon komen als 9999, ik zat nu op iets over de 10000 :P Dat zet pas zoden aan de dijk!
Ik had een keer bij FFVIII een damage van 31240 :P >:)
Was met de GF Eden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen was de topic dood .... :(

nee even serieus
is iemand al bezig met die celestial weapons ?
en weet iemand of je ooit het airship zelf kan bedienen zoals je dat kon in FF 7 tm 9 , was altijd erg leuk om de wereld te verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bij thunderplaines,ik ga zo verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Op donderdag 06 juni 2002 19:29 schreef Elander het volgende:

[..]

zorgt ervoor dat als een monster is gedood door die aeon / character dat er bv een power sphere dropt als het wapen of de aeon de skill heeft
Ja, dat zijn de extract abilities. Die snapte ik nog, maar ik weet niet wat dat distill betekend :(
Ik ben nu ook bij de ThunderPlanes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb het spel nu al dik een week, maar helaas wegens tijdgebrek (en een vriendin die voor de breedbeeld zit) ben ik nu pas op 5 uur. 2 keer gespeeld tot nog toe. Dus 2.5 uur per zit.... Eerlijk gezegd heb ik dit nog maar met weinig spellen meegemaakt. Wat een ongelooflijk lekker spel is dit toch zeg. Bijna on par met 6 & 7, en dit komt voornamelijk door de toch enigzins verwarrende verhaallijn in het begin. Maar ik weet wel zeker dat dit snel beter gaat worden.

Enige nadelen aan het spel vind ik eigenlijk dat er soms van die stilte's vallen, en dat het beeld net iets te groot is voor de zoom mode van de televisie (mist 2 mm aan de onderkant...).

Wat ik echt een superverandering vind is (ja ook de graphics enzo..) de mogelijkheid om je spelers in de battle te switchen. Ook de sphere grid vind ik een goede aanpak. Tis alleen jammer dat het in elk spel anders moet.
De aeons hebben in deze game eindelijk wat betekenis gekregen, in de vorige games (guardian forces, elementals, etc) was hun rol toch heel anders.

Al met al, wauw... met stip in de Top 5 van mijn spellen (voor de ps2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 07 juni 2002 00:02 schreef Elander het volgende:

is iemand al bezig met die celestial weapons ?
jupz, die van kimahri (heet de knight lance) kun je vinden in de tempel van bevelle. Voor de rest moet ik ze nog zoeken, Zit nu op 55 uur (heeft maar iets van 2 of 2,5 uur op pauze gestaan) in de calm lands. Maar ook ff lof voor het rgb gebeuren, best 22 euro ever spent :)

En natuurlijk ook nog lof voor het verhaal, ik werd er gister haast sentimenteel van en dat word ik anders nooit, zielig stukkie daaro voor de calm lands :'( :'( :'( :'( :'(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Komen ze ooit nog uit op de PC??? Sniksnik...

Final Fantasy Gurus kik-ezz site

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 07 juni 2002 09:18 schreef tranztaz het volgende:
Komen ze ooit nog uit op de PC??? Sniksnik...
nope, dus ik zou aanraden een ps2 te kopen, goeie koop, betere koop, beste koop (ik weet zeker het laatste)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het steeds meer AP kost om S.levels omhoog te gaan? Ik heb het idee dat het aan het begin veel sneller ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik denk dat het gewoon als levelen werkt. Zometeen moet je uren vechten voordat je weer een S.level krijgt.
Persoonlijk vond ik het level systeem van FF8 het beste, want daar bleven moeilijke vijanden moeilijk (tot een bepaald levelhoogte) en in de rest van de games worden de 'fiends' steeds weaker naarmate je vorderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 07 juni 2002 11:59 schreef __00__ het volgende:
Ik denk dat het gewoon als levelen werkt. Zometeen moet je uren vechten voordat je weer een S.level krijgt.
Persoonlijk vond ik het level systeem van FF8 het beste, want daar bleven moeilijke vijanden moeilijk (tot een bepaald levelhoogte) en in de rest van de games worden de 'fiends' steeds weaker naarmate je vorderd
jah, ff8 regeert nog steeds. maar 10 is ook superdeluxevetgoed. 9 was ook weer super maar niet zo super als 8. maar goed hier kun je eindeloos over doorlullen.

Maar het is toch zo dat wanneer je sterkere vijanden tegenkomt dan ook steeds meet ap krijgt? of ben ik nu verkeerd

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op vrijdag 07 juni 2002 09:23 schreef Marruk het volgende:

[..]

nope, dus ik zou aanraden een ps2 te kopen, goeie koop, betere koop, beste koop (ik weet zeker het laatste)
Voor de PS2 komen ook gewoon de beste games uit, integenstelling tot sommige andere consoles. No offence, geen flames graag. En een spelcomputer is zo goed als de spellen die je er op kunt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand hoe een clear sphere precies werkt? Kun je die dingen ook gebruiken om bestaande HP, MP, enz nodes te wissen, of werken die dingen alleen op nodes die vroeger empty waren?

En over FF8, die vond ik dus totaal niet leuk. Deze FF wordt algemeen beschouwd als de slechtste ooit (misschien met Mystic Quest), want er waren heel veel mensen teleurgesteld nadat ze hem hadden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 12:14 schreef Vertex het volgende:
En weet iemand hoe een clear sphere precies werkt? Kun je die dingen ook gebruiken om bestaande HP, MP, enz nodes te wissen, of werken die dingen alleen op nodes die vroeger empty waren?

En over FF8, die vond ik dus totaal niet leuk. Deze FF wordt algemeen beschouwd als de slechtste ooit (misschien met Mystic Quest), want er waren heel veel mensen teleurgesteld nadat ze hem hadden gespeeld.
ik vond FF8 ook 1 van de mindere FF's , niet dat het spel zelf niet goed was maar ik had me echt een waardige opvolger van het meesterlijke FF7 verwacht , want FF7 was gewoon fantastisch toen die uitkwam voor de psx en FF8 was kwa gameplay niet zo super vooruit gegaan en ik vond de characters van FF7 leuker dan die van 8 , verhaal was ook iets minder vind ik
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.