Toon posts:

Kan ik images morphen in Flash 5?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. :?

Voor een kunstopdracht moet ik gaan morphen in Flash.
Het probleem is dat ik niet weet hoe dat moet met images, zoals foto's. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Dat zou ik heel fijn vinden!!!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 21:30
Foto's morphen :?

Volgens mij kan dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen images gemorphed worden met een ander programma?
Ik weet dat het wel met het programma xmrm kan, maar dat werkt alleen op Linux?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
je zou van de images een vector kunnen maken en die gaan morphen. Er zijn daar progjes voor die er vectors vna kunnen maken. Bij Coler Draw zat er een meer weet ik er niet. Je zou het ook zelf kunnen overtrekkne met flash of Photoshop :P

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Photoshop, liquify

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Op maandag 03 juni 2002 20:20 schreef Prammenhanger het volgende:
Photoshop, liquify
maar dan beweegt het nog niet en volgens mij is dat wel de bedoeling. Je zou zo miss wel frame voor frame kunnen gaan werken maar het kost wel veel tijd :D

Verwijderd

Foto's morphen in een vector-based programma? Dat gaat je nooit lukken op de manier zoals je wilt.

Er zijn vast wel wat programma's voor te vinden, maar Flash kan het zeker niet, en Photoshop is uiteraard alleen geschikt voor stilstaande afbeldingen.

After Effects biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als Photoshop, maar dan ook met filmpjes. Alleen moet je daar alles zelf instellen lijkt me.

Er zal vast wel dedicated software voor bestaan, daarvoor zou je even met moeten zoeken, bijvoorbeeld met google.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.