[geluidskaart part II] SW1000XG

Pagina: 1
Acties:

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
is deze yamaha kaart iets?
Vindt XG mids altijd wel vet klinken op de soft synth van yamaha (jammer genoeg is m'n yamaha synth niet xg compatible)

in ieder geval heeft iemand goede/slechte ervaringen ermee, en weet iemand de prijs?

op www.yamaha.nl en op www.feedback.nl kan ik de prijs niet vinden.

btw: zit XGWorks daar ook bij ??

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Bij www.thomann.de betaal je 619.00 voor deze kaart. Hij klinkt geweldig en je hebt ook veel audio-mogelijkheden. Voorbeeld mp3: http://www.yamaha.com/menuitems/audioclip/dmi/SW1000XG/SW1000XG.mp3

Er zijn geen XP drivers voor te krijgen, misschien dat het goed werkt met de Windows 2000 drivers, maar dat kan ik niet garanderen.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
hmmmm, meer dan 600 euro, vind ik wel veel voor een geluidskaart, waarom zou ik dan geen cs2x kopen??
Die kost ook zoiets, en dan heb je er tenminste toetsen bij, real time filters, etc.

ook xg etc.

Of is er echt zoiets speciaals aan die kaart waarbij een 'sondblaster' bij in het niet valt.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Er zit ook een hardwarematige 12-kanaals mixer op met de mogelijkheid tot digitale mixdown. Daarnaast zitten er twee MU-100 modules op. Naja, luister het voorbeeldnummertje hierboven zou ik zeggen. Met MIDI-instrumenten gemaakt! Klinkt fantastisch toch? Maar goed, je zou natuurlijk ook voor een sampler kunnen gaan. Of een keyboard kopen als je dat fijner vind. Of deze geluidskaart en een master-keyboardje

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia