Toon posts:

[Delphi] ABC formule

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eej tweakertjes, ik heb een paar vraagjes en vind ut fijn als jullie een beetje tijd voor me vrij maken :D

ten eerste heb ik geen windows en moet ik voor een vriend die voor IFX een opdracht in delphi moet schrijven maar ik weet niet of delphi source volledig kylix compateble is en andersom

en dan moet ik dit dus maken, heb nog nooit met kylix of delphi gewerkt en ken die syntax niet, ben gewend aan python of php en bash (script taalen dus) dus hoop dat die kennis van pas komt, ik moet een programmatje schrijven dat als je hem de a b en c van een 2de graadsfunctie geeft dat hij dan de toppe van de bijbehorende parabool geeft, want een 2de graadsformule bestaat altijd uit axkwadraat+bx+c ik ben een 0 in wiskunde, en hij ook. ik speel graag met pjoeters en hij snapt er 0 van dus komt naar mij en moet het binne 2 dagen afhebben (praktische opdracht) en is dus genaait als ik het niet af krijg want dan blijft ie met een 1 voor IFX zitten

pleaaaaaaaaaaaaaaaase tweakers HELP ons, zeg ons wat we ongeveer moeten doen je hoeft geen script te schrijven want dan was dit een script request!

Verwijderd

[b]...en hij snapt er 0 van dus komt naar mij en moet het binne 2 dagen afhebben (praktische opdracht) en is dus genaait als ik het niet af krijg want dan blijft ie met een 1 voor IFX zitten
Sorry voor de botte interruptie... maar is die 1 dan ook niet volledig terecht

edit:
Ik heb zelf ook geen verstand van Delphi, hoor ;]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 19:16 schreef Liez het volgende:

[..]

Sorry voor de botte interruptie... maar is die 1 dan ook niet volledig terecht???
jewel maar ik wil hem wel helpen
hij heeft me gratis 70cc bioalot pijp + blok geregeld en wil wel eens wat terug doen ;)

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
Jij wilt hem niet helpen, jij wilt dat wij hem helpen. Onder je post zetten dat het geen scriptrequest is neemt niet weg dat het een, say it with me, scriptrequest is.

Sorry.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

laat het hem lekker zelf doen of verdiep je in de taal
dit heeft nix met P&W te maken

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.