Toon posts:

max 60Hz @ Geforce2 MX400 + Det. 23.11?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een flatgenoot van me heeft dit. Hij 'moet' 23.11 draaien voor GTA3 en heeft WinME, iemand ideeën hoe dit komt :?

Hij heeft wel eens meer gekund, maar tis niet meer duidelijk bij welke detonators en de meeste geven alleen 60Hz :(

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

Leg je probleem eens wat duidelijk uit..

en wat voor monitor gebruikt ie?

En gebruiktie refreshrate fix?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
Op maandag 03 juni 2002 19:25 schreef Gwain het volgende:

refreshrate fix is voor w2k en wxp dus daar heb je bij w9x en me niks aan

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 19:25 schreef Gwain het volgende:

Refresh rate fix zal ik nog doen..

en probleem is dat hij alleen 60Hz kan instellen @ zijn 17" monitor, wat niet klopt dus..

• robbert
Op maandag 03 juni 2002 19:27 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Refresh rate fix zal ik nog doen..

en probleem is dat hij alleen 60Hz kan instellen @ zijn 17" monitor, wat niet klopt dus..
moet je een andere monitor installeren bij windoos en dan kun je wel meer als 60hz kiezen (hij haalt dus ook max 60hz op zijn desktop)

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
ik heb ook last van die refreshrate. Ik heb winxp en jullie hadden het net over een refresrate fix?? Waar kan ik die vinden? :)

• robbert
krijgen jullie je refreshrate niet hoger op je desktop of in je games of bijde????

Op je desktop: installeer een andere monitor als standaard monitor of installeer de drivers van de fabrikant
In je games: bij w2k en wxp download de refreshrate fix, weet de link zo niet, effe google'n en je weet het. Bij w9x en me weet ik het zo niet.

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
v-sync uitzetten?

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
die refreshrate is alleen in spellen :( maar zal ff google'n (wat een irri woord :o )

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier in eerste instantie allene om desktop refresh rate. Bij adapter van de monitor kan ik alleen 60Hz kiezen.

Ik heb net even nieuwe drivers geïnstalleerd voor de Fujitsu 17" 175V monitor.... ik wist niet goed welke driver te gebruiken, dus heb gekozen voor 1759ME, dat leek me de 175 driver voor Windows ME, wat hij heeft...

Alleen nu kan ik dus nog steeds alleen 60Hz kiezen :(

• robbert
installeer anders effe de Super VGA 1280x1024@75hz, dit zelfde probleem had ik ook bij mijn broertje met een hele oude asus kaart en toen ik dit deed kreeg ik hem wel op 75hz
Pagina: 1