in sommige servers schieten de handgeweren net zoals in 1.3 netjes in een lijntje... maar sommige servers gaat hij scheel..... kom ik een jolt server schiet ik lopend gaat scheel.. ok sta ik in dust boven de brug komt er1 aan lopen en schietend tegerlijertijd met een desert eagle keurig in een lijntje...... als ik loop en schiet ging het scheef... kan de server admin dat instellen ofzo?
Verwijderd
sommige mensen trainen om met de desert eagle recht te kunnen schieten... (denkik) want ik vind ze ook altijd nogal goed
present ik speel zelden / nooit CS maar als ik 't speel: alleen met de Desert EagleOp maandag 03 juni 2002 18:31 schreef PouwelZ het volgende:
sommige mensen trainen om met de desert eagle recht te kunnen schieten... (denkik) want ik vind ze ook altijd nogal goed
delusional.
Weet je waarom het lijkt waarom jij scheef schiet ?
Hun hebben een snellere reactietijd als jij daarom AIMEN zij sneller. In die zelfde tijd aim jij ook maar niet goed. dus scheef. En omdat je een schot hoort heb je een 'paniek' schot.
Maar je mist omdat je scheef aimde.
Dit heb ik nl ook heel vaak.
Gewoon veel meer spelen en veel meer oefenen.
Hun hebben een snellere reactietijd als jij daarom AIMEN zij sneller. In die zelfde tijd aim jij ook maar niet goed. dus scheef. En omdat je een schot hoort heb je een 'paniek' schot.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
hier zou wel enige waarheid in kunnen zitten ja,Op maandag 03 juni 2002 19:07 schreef SeRRveR het volgende:
delusional.
lag heeft kan er ook nog mee te maken hebben
ja want je reactietijd wordt gemeten in ms.Op maandag 03 juni 2002 19:08 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
hier zou wel enige waarheid in kunnen zitten ja,
lag heeft kan er ook nog mee te maken hebben
Lag == hoge ping == ook in ms.
Dus zegmaar als jij ping 40 hebt en ikke 80 heb jij 40 ms meer voordeel.
ne geheheheheh dat is het niet...... ik loop gewoon bij de spawn.... als ik dan loop en schiet dan vliegen ze zeg maar uit de aim... net zoals je met een ak of colt gaat rennen en schieten
Als je rent moet je juist een afwijking hebben.
Dat lijkt me wel beter iig.
ja maar dat is bij elke server andersOp maandag 03 juni 2002 19:36 schreef SandeR het volgende:
Als je rent moet je juist een afwijking hebben.
Verwijderd
das gewoon 1ste mag bug, als je ff 1x schiet en dan reload dan is t weer goed. Het lijkt als of je kogel ergens anders komt danb waar je mikt, maar hij komt wel op de goede plek terrecht, valve heeft gewoon lopen valen...
Verwijderd
zal idd wel aan de ping liggen. Ook heb ik ergens gelezen dat je gewoon veel ergens mee moet lopen (en dus ook schieten) om ermee gewend te raken. Loop je continu met usp dan word je daar rete-goed in (usp vind ik beste handgun)
jullie snappen niet helemaal wat ik bedoel geloof ik.
Ik verdeel het onder 2 servers server 1 en 2
server1: lopend en schieten gaat zonder afwijking
server2: lopend en schieten gaat met afwijking
dat is bij elke server verschillend ingesteld... ik vraag me af kan de server admin dat instellen?
Ik verdeel het onder 2 servers server 1 en 2
server1: lopend en schieten gaat zonder afwijking
server2: lopend en schieten gaat met afwijking
dat is bij elke server verschillend ingesteld... ik vraag me af kan de server admin dat instellen?
www.zvdk.nl voor rechtknallenOp dinsdag 04 juni 2002 07:35 schreef PouwelZ het volgende:
kan je me het adres van server 1 en 2 geven?
www.jolt.co.uk voor scheef
soz maar ik schiet op beide normaal recht hoor.Op dinsdag 04 juni 2002 07:44 schreef delusional het volgende:
[..]
www.zvdk.nl voor rechtknallen
www.jolt.co.uk voor scheef
Ik raak dan wel niemand maar ik schiet wel waar ik aim
Zal er wel aan liggen dat zvdk een nederlandse server is, den dus betere ping (bij mij dan) en dat Jolt in Engeland ergens ligt, en je dus meer lag hebt. Oplossing is simpel, speel alleen op Nederlandse servers
LOPEND EN SCHIETEN! SCHIET ES MET EEN COLT TERWIJL JE LOOPT! KE DAT BEDOEL IK MAAR DAN MET HANDWAPENS!
Psst,, je capslock staat aan.Op dinsdag 04 juni 2002 09:14 schreef delusional het volgende:
LOPEND EN SCHIETEN! SCHIET ES MET EEN COLT TERWIJL JE LOOPT! KE DAT BEDOEL IK MAAR DAN MET HANDWAPENS!
Verwijderd
Klopt bij deagle wel niet bij andere, en die handguns zijn echt nog wel recht als je loopt en springt en weet ik wat nog, je moet gewoon op ze poten mikke dan raak je ze kopOp maandag 03 juni 2002 20:48 schreef VAC het volgende:
das gewoon 1ste mag bug, als je ff 1x schiet en dan reload dan is t weer goed. Het lijkt als of je kogel ergens anders komt danb waar je mikt, maar hij komt wel op de goede plek terrecht, valve heeft gewoon lopen valen...
Pagina: 1