[Direct3d] Geforce 2 MX vastlopen...

Pagina: 1
Acties:

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Er zijn al diverse topics geweest over de combinatie Geforce 2 en direct3d, ik heb ze allemaal doorgelezen en steeds wordt er of geadviseerd om agp trug te zetten naar 1x, of om de via drivers te installeren.

Wat nu het probleem is is dat ik zelf een Geforce 2 MX-200 (Asus v7100 magic) en ook vastlopers met direct3d heb.

Ik kan niet de agp snelheid terugzetten... Zit geen functie voor in de bios.

Ik heb een Intel SE-440BX-2 moederbord met BX chipset (kreng heeft een ouderwetse (pb) Phoenix bios), draai WinXP Pro met de detonator 29.17 drivers. En heb alle updates geïnstalleerd.

De problemen waren er ook wel eens toen ik een Asus P3V-4x moederbord had met via chipset en alle goede drivers geïnstalleerd (zowel op win2k als op xp)

If it ain't broke, fix it till it is...

• MaNdM
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ow uhmm, die Gf2 MX400 64 kan je nemen trouwens, ennuh had jij niet altijd al zware problemen met D3D? Toch ook al met die TNT ooit een keer :?

Kan me vergissen hoor :P

Misschien dat je een geheugenprobleem hebt?
Kan er verder weinig van maken, heb zelf ook problemen namelijk

[RAM] PC133 en dan loopt het vast

To be determined...

• [TazZ]
  • Laatst online: 25-06-2025
ja owk, maar dit is een totaal ander systeem :P ik hoef btw die gf2mx niet, aangezien ik dan wrschijnlijk het zelfde gezeik krijg ;(

iemand nog iets :?

heb btw al ander geheugen geprobeerd

If it ain't broke, fix it till it is...

• MaNdM
  • Nu online

MaNdM

1000-dingen-doekje

Nou je kan die V770 ook krijgen voor een leuke prijs, heb er redelijk wat vanaf kunnen "price-watchen" :P

Tevens "schop"

To be determined...