Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Zandstralen.. Daar wordt ie toch superstrak glad van?
Verwijderd
daarmee schuur je hem juist op dus ik denk niet dat hij daar superglad van wordt...Op maandag 03 juni 2002 18:20 schreef AMDude het volgende:
Als je pa dat kan laten doen, kan hij er vast ook wel achter komen of het metaal daar niet te dun voor is
Zandstralen.. Daar wordt ie toch superstrak glad van?
KEEEEWL!!
dan maar schuren en spuiten !
Verwijderd
aangezien dit niet van toepassing is op een computer kast is het beter om gewoon te schuren/afbranden/verfafbijt evt.
btw : het plaatmateriaal van een computerkast is ook te dun om te zandstralen(pitjes)
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
die resultaat www.avenger.tk
heb even geen losse foto's
(is de blauwe kast trouwens)
eerst primer, dan zwart, dan met geel de naam van de machine "nadia" erin spuiten dan een lak laag.
iemand een tip hoe ik dat he beste/strakste kan doen.
ikke snap..Op dinsdag 04 juni 2002 07:57 schreef Mookai het volgende:
Geduld hebben en met een mesje?
maar ik kan me voorstellen dat mensen mij aanraden eerst
primer
dan zwarte verf
dan lak
dan gele naam
dan lak..
of kan ik de eerste keer lak weglaten??
kan ik de naam uit a4 snijden ? of MOET ik karton gebruiken ?
Ik vind het een beetje link.
Volgens mij kan je het beste een grote ouwe sticker pakken ofzo, dan kan je er ook niet per ongeluk een beetje onder spuiten.Op dinsdag 04 juni 2002 08:00 schreef xychix het volgende:
kan ik de naam uit a4 snijden ? of MOET ik karton gebruiken ?
Ook hebben ze verschillende korrel grotes. hoe fijner hoe mooier het resultaat.
Maar is het de prijs wel waard? is zelf schuren niet goedkoper en sneller? bij zelfschuren kan je de oude lak als grondlaag gebruiken. bij zandstralen is je case blank en moet bijna dezelfde dag nog in de grondverf zetten anders krijg je vliegroest.
het gaat dus niet door !!
ik heb al geschuurd ik ga vanmiddan met de primer erop en dan een mat zwarte motip en een glansgele voor de text !
Weet je zeker dat je dit op je case gaat zetten. Nu is het misschien leuk, maar over een half jaar kan je wel opeens een hekel aan die naam hebbenOp dinsdag 04 juni 2002 07:54 schreef xychix het volgende:
ik wou deze tekst uit een a4 snijden en dat erin spuiten..
iemand een tip hoe ik dat he beste/strakste kan doen.
[afbeelding]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
daar heb je gelijk in.Op dinsdag 04 juni 2002 14:38 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit op je case gaat zetten. Nu is het misschien leuk, maar over een half jaar kan je wel opeens een hekel aan die naam hebben
het is geen vriendin ofzo hoor
maar ik ga er idd geen naam op spuiten...
als er een text op komt dan doe ik dat later nog wel, ik ga niet lakken dus de mogelijkheid blijft er altijd !